10 najlepszych porad na odchudzanie

10 najlepszych porad na odchudzanie

Redakcja

2017-06-12

brak komentarzy

1. Mniejszy talerz

Metoda niektórym już na pewno znana - jedząc na mniejszych talerzach, nawet mikroskopijne porcje wydają się być większe. Dlatego na okres diety pożegnaj się z ogromnymi talerzami!

 

2. Metoda niedużych kroków

 

w miejsce z góry zakładać, że w ciągu tygodnia uda ci się zrzucić 5 kg, za cel przyjmij 2 kg mniej. Cel łatwiejszy ( oraz zdrowszy) do osiągnięcia. Jego zrealizowanie doda ci pewności siebie, zachęci do dalszych skutków oraz da Co jest dobre na odchudzanie? Oto lista 10 najlepszych porad pretekst do wymierzenia sobie nagrody. Za każdy zrealizowany (drobny) cel podaruj sobie nagrodę, np. udaj się na zakupy. To powinno twoją dodatkową motywacją w walce ze zbędnymi kilogramami.

3. Posiłki wyłącznie przy kuchennym stole

Wyćwicz w sobie nawyk jedzenia wyłącznie przy kuchennym stole. Koniec z spożywaniem pośpiechu, na mieście, „zapychania” się fast foodami! jedzenie w domu potrzebuje odpowiedniego zrobienia, dzięki temu nie będziesz spożywała byle czego, będziesz dysponowała okres na odpowiednie skomponowanie daniu oraz zadbanie o  najlepsze porady na odchudzanie jego odpowiednia wartość kaloryczną.

4. Cel: mniejsze ciuchy

Zapewne każda z nas ma w własnej szafie ukochany ciuch, w który niestety się już nie mieścisz. Niech on stanie się twoim zamierzeniem! Powieś swoją ulubioną (ale za małą) sukienkę na widoku oraz każdego dnia próbuj się w nią wcisnąć. Jeśli dopadnie cię kryzys, nagle poczujesz, że musisz(!) zjeść tabliczkę czekoladowych przysmaków, pomyśl o ulubionej sukience. Każdy batonik oddala cię od upragnionego zamierzenia.

 

5. schowaj słodycze

Co z oczu, to z serca! Dlatego odłóż głęboko do szafy wszystkie, znajdujące się w domu słodycze. Wykorzystaj miejsca, do których nie zaglądasz, górne szafki, miejsca trudno dostępne. jest nadzieja, że dzięki temu zapomnisz o ich istnieniu.

6. Żuj gumę

Kolejny trik z okresu – mięta zamiast czekoladowych przysmaków. Kiedy zapragniesz zjeść coś słodkiego, wybierz gumę do żucia. Koniecznie miętową. smak mięty zmniejszy chęć zjedzenia czegoś słodkiego.

7. Waga w kąt!

Waga nie bywa porady na odchudznaie twoim sprzymierzeńcem. Nie korzystaj z niej za bardzo często. wizyta kontrolna wagi raz w tygodniu w zupełności należy. Jeśli będziesz się ważyła kilka razy dziennie, nie zauważysz efektów.

8. Nie kupuj na głodniaka

Rada prawidłowo znana, ale jakże ważna! Idąc na zakupy głodna kupisz więcej. Ba! Połowę zjesz natychmiast. W supermarkecie znajdziesz wszystko, czego dusza zapragnie, poczujesz się bezkarna oraz wszystkie wyrzeczenia odejdą w niepamięć. skuteczniej zjedz pożądny, zdrowy posiłek przed zakupami.

 


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness