10 trików na utrzymanie diety w wakacje

10 trików na utrzymanie diety w wakacje

Redakcja

2017-06-12

brak komentarzy

Z podobnym problemem boryka się znaczna część urlopowiczów. Zwłaszcza osoby z dużą tendencją do tycia często wyjeżdżają na wakacje w stresie, że poniżej wypiją kilka drinków, raz po raz zjedzą kebab, pizzę, porcję frytek oraz na brzuchu czy biodrach pojawi się dodatkowa warstwa tłuszczu, z którym tylko co skończyli wyniszczającą walkę. Faktycznie, długotrwała, niskokaloryczna dieta odchudzająca sprawić może, że tempo przemian metabolicznych ulegnie spowolnieniu. w konsekwencji organizm wszelkie nadprogramowe kalorie skrupulatnie odkłada, jakby obawiał się, że za moment znów nadejdzie „kryzys” Co jeść w wakacje aby nie przytyć? a on zostanie bez zapasów. Sytuację komplikuje fakt, iż wakacyjny wyjazd jakby z definicji nastraja do folgowania sobie oraz popuszczania pasa. Na powodzenie okazuje się kilka sposobów na to, by temu zaradzić, nie psując sobie przy okazji świetnej zabawy. określone poświęcenie jest jednak potrzebne.

primo: nie możesz się przesadnie stresować samym wyjazdem na wakacje oraz tym, że zrujnujesz sobie sylwetkę. Jedziesz by wypocząć, a nie po to by się zamartwiać czy katować. Jeśli swoją uwagę będziesz skupiać jedynie na tym, by być za wszelką jak utrzymać dietę podczas wakacji cenę „fit”, to będzie, że wakacje zmienią się w udrękę oraz z pewnością nie wrócisz z nich odprężony. Poza tym silny stres przynosi, że w ramach jego kompensacji mamy większą ochotę na niezdrowe przekąski, a dodatkowo nasz organizm w sytuacji stresowej chętniej „spala” mięśnie, a po dostarczeniu porcji kalorii - skuteczniej odkłada tłuszcz. Osoby żyjące w stresie, choć niekoniecznie muszą być grube, to mają więcej warstwy tłuszczu oraz mniej tkanki mięśniowej niż osoby o pogodnym usposobieniu. Tak więc nie co jeść żeby nie przytyć warto się stresować oraz należy się postarać, aby miło spędzać moment.

secundo: nie szalej z niskokaloryczną dietą oraz dodatkami. Zabieranie ze sobą całej torby odżywek proteinowych oraz suplementów odchudzających, odmawianie sobie wszelkich kulinarnych przyjemności, prowadzenie rygorystycznej kuracji odchudzającej bazującej na kiełkach, chrupkim pieczywie, chudych wędlinach oraz odtłuszczonym białym serze możliwe, że oraz uchroni Cię przed dodatkowymi kilogramami, ale mówiąc brutalnie - zniszczy Ci wakacje. Oczywiście daleki jestem od lansowania przesadnie oraz bezkrytycznego podejścia do wszelkich rodzajów dogadzania swojemu podniebieniu niezdrowymi przekąskami. Skłaniam się raczej jak odżywiać się w wakacje ku poszukiwaniu złotego środka - zachowanie pewnej równowagi oraz przemyślany dobór potraw oraz deserów to najrozsądniejsze metody.

Stołując się w restauracjach, barach natychmiastowej obsługi oraz pozostałych punktach gastronomicznych próbuj wybierać odżywcze dania obejmujące np. grillowane, pieczone albo duszone czy też surowe. Najlepszym źródłem białka jest chude mięso drobiowe, wołowe albo wieprzowe i dziczyzna. doskonałym rozwiązaniem będą dodatkowo ryby morskie, które dodatkowo zawierają kwasy tłuszczowe omega 3 - drogocenne dla zdrowia oraz sylwetki. Oczywiście wystrzegać się należy wersji smażonych, a zwłaszcza panierowanych.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness