30 latka na diecie? Poznaj najlepszy jadłospis!

30 latka na diecie? Poznaj najlepszy jadłospis!

Redakcja

2017-05-11

brak komentarzy

30 latdietaodchudzaniejadłospis

Odmawianie sobie spożywania oraz utrzymywanie siebie w stanie permanentnego „niedojedzenia” to nie bywa standardowe podejście do życia. A my lubimy popadać w skrajności. Albo zajadamy się białkiem, a omijamy węglowodany, albo przerzucamy się na same owoce oraz jarzyny, łykamy suplementy, wsmarowujemy w siebie góry „odchudzających” mazideł.

Która z was nigdy nie była na kuracji ręka w górę! Gdyby takie hasło padło podczas spotkania na jakiejś sporej formatu auli, podejrzewam, że odzew byłby słaby. bardzo często odchudzamy się z przerwami całe życie. A to na wiosnę (po „tłustej” zimie), a to na lato (żeby wskoczyć w bikini). Gubimy masę po urlopie, świętach oraz własnym zajęciu urodzinowym. A przecież nie każda kuracja dietetyczna bywa dobra dla naszego ludzkiego ustroju.

praktycznie odmawianie sobie spożywania oraz utrzymywanie siebie w stanie permanentnego „niedojedzenia” to nie bywa standardowe podejście do życia. A my lubimy popadać w skrajności. Albo zajadamy się białkiem, a omijamy węglowodany, albo przerzucamy się na same owoce oraz jarzyny, łykamy suplementy, wsmarowujemy w siebie góry „odchudzających” mazideł. A wszystko to, ponieważ nie chcemy przyjąć do wiadomości prostej sprawy – trzeba po prostu jeść częściej, ale mniej.

capsules Dr Farin Man

Poza tym Wow! Oto najlepszy jadłospis odchudzający dla 30-latek! to co uchodzi dwudziestolatce, z jej metabolizmem działającym z szybkością światła, trzydziestolatce już nie ujdzie na sucho, a czterdziestolatka będzie musiała za to gorzko zapłacić. Dlatego dobrze nie rzucać się na głęboką wodę zgotowaną nam poprzez Dukana czy innego Kwaśniewskiego, tylko podejść do odchudzania z głową.

Pierwsze problemy z szybkim zgubieniem wagi zaczynają się po 30. roku życia.
- U trzydziestolatek metabolizm powoli zwalnia, ale nie zmieniają one nawyków żywieniowych. Niestety, wielokrotnie nie mają okresu, żeby zadbać o prawidłową dietę oraz nagle zauważają, że waga niepokojąco rośnie – mówi Dominika Stefankiewicz, dietetyk kierujący Akademią zdrowej kuracji odchudzającej.

- Ich podstawowe błędy to brak śniadań, które wielokrotnie zastępowane okazują się poprzez wypijaną na szybko kofeinę, chaotyczne posiłki, podjadanie słodyczy oraz częste spożywanie na mieście, gdzie bardzo często serwowane okazują się potrawy tłuste. pojawia się więc zjawisko zajadania stresu – kłopoty uciszamy jedzeniem.

Co należy zmodyfikować? Wprowadzić do jadłospisu węglowodany złożone występujące m.in. w pieczywie razowym, płatkach owsianych, razowych makaronach, w ryżu brązowym, kaszy jęczmiennej oraz gryczanej. Takie węglowodany dają nam energię na dłużej niż żywność przetworzona.

capsules Dr Farin Man

Poza tym 30. wielokrotnie cierpimy na niedobór żelaza. Objawia się to alt2 ospałością, zmęczeniem oraz słabszą kondycją cery, włosów oraz paznokci. Wszystkiemu winna bywa pita w nadto dużych proporcjach mała czarna oraz herbata (zwalczają wchłanianie żelaza), źle zbilansowana kuracja dietetyczna oraz spożywanie nadto dużo żywności przetworzonej.

Żelazo możemy oczywiście dostarczyć sobie w postaci suplementów, ale zaleca się po prostu zmodyfikować nieco menu. ten składnik znajduje się w szpinaku, zielonej pietruszce, wołowinie, suszonych owocach (głównie w morelach) oraz we wspomnianym już razowym pieczywie.

Jeśli nie podoba ci się menu trzydziestolatki, mamy dla ciebie złą informację. Po 40. należy dodatkowo więcej zwracać uwagę na eliminowanie błędów żywieniowych.
- Panie w tym wieku powinny maksymalnie wyeliminować ze swojej kuracji odchudzającej słodycze, organizm szybciej gromadzi wtedy tłuszcz w tkance tłuszczu – mówi Dominika Stefankiewicz. – ; niebezpieczeństwa wystąpienia miażdżycy należy więc odpuścić sobie tłuszcze szkodliwe, czyli tzw. nasycone występujące m.in. w tłustych wędlinach, mięsie wieprzowym oraz ogólnie w smażonych potrawach mięsnych obtoczonych w panierce.

opłaca się zacząć częściej sięgać po ryby, które zwierają więcej prawidłowych tłuszczów. Musimy więc nauczyć się nowej obróbki cieplnej potraw. Nie potrafisz powiedzieć na zawsze „żegnaj schabowy”? Ogranicz go do przynajmniej, np. 2 razy w 30 dni. alt3 Drób oraz ryby gotuj na parze albo piecz w folii.

Nie zaszkodzi więc jeśli kilka razy w tyg. poświęcisz chociaż 20-30 minut na aktywność fizyczną. Nikt nie każe biec na siłownię albo ćwiczyć do udziału w trójboju. Ale krótki jogging, jazda na rowerze w weekendy albo chociaż regularne spacery wspomogą tylko nasz organizm, tylko w utrzymaniu odpowiedniej wagi, ale ogólnie świetnej sprawności.

A oto przykładowe jadłospisy dla 30.- oraz 40-latki przygotowane dla nas poprzez Akademię zdrowej kuracji odchudzającej.

kuracja dietetyczna 30+

Śniadanie: Kanapki z mozzarellą oraz pomidorem.
● pieczywo razowe – 2 kromki
● masło – płaska łyżeczka
● ser mozzarella – ? kulki
● pół pomidora

Drugie śniadanie: jogurt organiczny wymieszany z nasionami słonecznika (2 łyżeczki), otrębami owsianymi (2 łyżeczki), suszonymi morelami (3 sztuki) oraz pestkami dyni (2 łyżeczki).

posiłek: Łosoś z folii, kartofle z wody, sałatka
● kartofle z wody – 2 małe sztuki
● łosoś surowy – 1 dzwonek
● mieszanka warzyw do gotowania – ok. 100 g (1/4 opakowania mrożonek)

Filet z łososia lekko przyprawić solą oraz pieprzem, obłożyć pokrojonym ząbkiem czosnku, zawinąć w folię. Usmażyć na patelni BEZ dodatku tłuszczu, ok. 15 minut, co alt4 jakiś pora obracając. warzywa wrzucić na wrzątek, wodę lekko posolić, dodać płaską łyżeczkę cukru, gotować pod przykryciem.

Przekąska: grejpfrut czerwony, migdały (10 sztuk), 1 marchewka.

posiłkiem wieczornym: lekkie kanapki
● pieczywo chrupkie żytnie – 2 kromki
● sałata – 2 liście
● wędlina z indyka – 2 plasterki
● rzodkiewki – 2 sztuki

kuracja dietetyczna 40+

Śniadanie: kanapki z chleba razowego (2 kromki) z mozzarellą oraz pomidorem, koktajl z warzyw

Drugie śniadanie: Sałatka z pieczywem chrupkim (1 kromka)
● sałata lodowa – 2 liście
● rzodkiewki – 5 sztuk
● garstka kiełków
● pół kubka (ok. 100 g) serka wiejskiego
● szczypiorek posiekany
● zioła do smaku

posiłek: Łosoś z folii, kartofle z wody, sałatka
● kartofle – 2 sztuki
● 1 dzwonek łososia
● mieszanka warzyw do gotowania (oki. 100 g)

Filet z łososia lekko posolić, popieprzyć, obłożyć pokrojonym ząbkiem czosnku, zawinąć w folię. przez 15 minut smażyć na patelni bez dodatku tłuszczu. warzywa wrzucić na wrzątek, wodę lekko posolić oraz dodać płaską łyżeczkę cukru, gotować pod przykryciem.

Przekąska: grejpfrut czerwony, migdały (10 sztuk)

posiłkiem wieczornym: koktajl.
składniki: pół szklanki mrożonych truskawek, kefir organiczny (1 szklanka), pestki słonecznika (2 łyżeczki).

Form Explode Skład

Zobacz też

Knee Active Plus opinie

Formeexplode


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness