5 zasad, których przestrzeganie pozwoli Ci szybko schudnąć

5 zasad, których przestrzeganie pozwoli Ci szybko schudnąć

Redakcja

2017-05-08

brak komentarzy

odchudzaniedietazasady odchudzaniajedzenie

Większość z nas ma za sobą wiele diet i prób zrzucenia zbędnych kilogramów. Nawet jeśli dzięki ograniczeniu spożywanych kalorii udawało się nam zrzucić, zazwyczaj stracone w czasie kuracji odchudzającej kilogramy wracały. Co więc zrobić, by utrata wagi była długotrwała? poniżej dziesięć przykazań, które uczyni odchudzanie efektywniejszym.

zaleca się użyć poniższe rekomendacje dotyczące podstawowych zasad odchudzania. być może na początku wydadzą się one niełatwe w realizacji. mimo wszystko szybko okaże się, że nowe przyzwyczajenia będą twoją drugą naturą i nie będziesz sobie mogła wyobrazić powrotu do dawnej kuracji odchudzającej i stylu życia. zaleca się zapamiętać: zrzucenie wagi to tylko pół sukcesu. Gdy schudniesz, musisz przyzwyczaić swoje ciało do nowej wagi, utrzymując ją przez długie miesiące. W taki sposób sprawisz, że przytycie powinno dużo trudniejsze. Pamiętaj 6 zasad wyznawanych przez ludzi, którym udało się schudnąć o tym, gdy w euforii po zejściu z wagi pokazującej wymarzoną poziom kilogramów będziesz chciała sięgnąć po coś, czego nie jadłaś, walcząc z tłuszczykiem.

1. spalenie tkanki tłuszczowej to przebieg, który należy zaplanować na dłuższy moment

Większość diet, zwłaszcza tych bardzo ekstremalnych, bazuje przede wszystkim na utracie wody mineralnej. Po nich organizm najszybciej wraca do dawnej wagi. Mają one sens tylko, gdy w ciągu kilku dni musisz stracić parę centymetrów w pasie, żeby zmieścić się w uwielbianą sukienkę i dobrze wyglądać na wielkim balu. Natomiast stosowane nadto stale czynią w twoim organizmie spustoszenie: efekt jojo sprawia, że coraz więcej tyjesz, a okresy niejedzenia spowalniają przemianę materii tak, że następne próby przynoszą coraz gorsze efekty. Dlatego lepiej mówić nie o alt2 diecie, a o zmianie sposobu żywienia i cały przebieg zaplanować na długie miesiące: przygotować się na powolne chudnięcie i okresy, gdy mimo starań, waga ani drgnie.

2. spalenie tkanki tłuszczowej wywoła efekt, jeśli będziesz jeść niewielkie porcje, ale częściej

Udowodniono naukowo, że zjedzenie tych samych czynników w dwóch posiłkach w ciągu dnia może prowadzić do przytycia, a w pięciu posiłkach – do utraty wagi. Wynika to z faktu, że twój organizm, przyzwyczajony od prawieków do okresów głodu, stara się robić zapasy na „czarną godzinę” w postaci tak nielubianego przez ciebie tłuszczyku. dwa posiłki dziennie to znak, że zapasy żywności się kończą i moment się przygotować na czas postu. Natomiast jedząc małe porcje cztery–pięć razy dziennie, dajesz własnemu ciału do alt3 zrozumienia, że spożywania nie zabraknie i całą energię trzeba spokojnie zużywać na bieżące potrzeby, czy minimalizować zgromadzone wcześniej zapasy.

3. Efektywne odchudzanie to menu pięciu pokarmów dziennie

Zjedzenie drugiego śniadania i podwieczorku w postaci niedużych pokarmów ma jedną wielką zaletę: zapobiega większym spadkom poziomu cukru we krwi, skutkującym wywołaniem uczucia głodu. A że głodna zjadasz więcej, twoje kolacje mogą przekroczyć wyznaczone ramy i zahamować spadek wagi.

4. spalenie tkanki tłuszczowej powinno przemyślane i skuteczne, jeśli zaplanujesz posiłki

Przemyślenie tego, co zjesz jutro, to doskonały metoda na przestrzeganie kuracji odchudzającej i niejedzenie rzeczy tuczących. Pozwoli na zaplanowanie pokarmów jedzonych w pracy (i ich poprzednie przygotowanie), zrobienie listy zakupów i przyzwyczajenie się do stałych godzin pokarmów. Dzięki temu nie będziesz zmuszona do jadania alt4 w fast foodach, ponieważ zapomniałaś o zabraniu czegoś do pracy, dodatkowo będziesz mogła łatwo kontrolować, co i ile w ciągu całego dnia jesz.

5. Jeśli się odchudzasz,  w trakcie pokarmów skoncentruj się na jedzeniu

Nie znaczy to oczywiście, że posiłki należy jeść w samotności, ciszy i skupieniu. zaleca się jednak zrezygnować z jadania przed telewizorem – zbytnie popularność programem może zakończyć się niejako niewielkim grzeszkiem w postaci dokładki, bądź deseru z chipsów, czy słodyczy. dobrze byłoby natomiast jadać posiłki na niedużych talerzach (wtedy porcja wyda się większa), gryźć je dokładnie i, co bardzo ważne, komponować je tak, by były smaczne. jedynie ludzie o niezwykle silnej woli potrafią całymi miesiącami jeść wyłącznie rzeczy, które im nie smakują.

 

Zobacz też

FormExplode Opinie 2017

Gry Logiczne Escape


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness