8 rzeczy przez które tyjesz! Musisz to natychmiast zmienić!

8 rzeczy przez które tyjesz! Musisz to natychmiast zmienić!

Redakcja

2017-06-26

brak komentarzy

Kilka nadprogramowych kilogramów mniej bez spektakularnych wyrzeczeń: to możliwe! Jeżeli chcesz zrzucić, nie rezygnując ze smacznych składników, rozpocznij od dziś nowy program odchudzania.

Odpowiednie pory składników

oto, jak jeść oraz nie tyć. primo zastanów się, czy rytm twoich składników okazuje się odpowiedni. Dużo szybciej uda ci się zrzucić zbędne kilogramy, jeśli posiłki będą świetnie rozłożone w ciągu dnia. Dostosuj czas posiłków do swojego trybu życia. Nie zapominaj o śniadaniu oraz przede wszystkim nie omijaj składników.

Polecane wideo:

 

Co jeść podczas diety?

Jedz wszystko… albo niemal! dbaj o różnorodność składników Wiedziałaś? Przez te 8 rzeczy tyjesz! oraz jedz (niemal) wszystko, ale w odpowiednich proporcjach, tak aby równoważyć zawartość dostarczanych kalorii oraz składniku odżywczych.

Menu typowego dnia powinno zawierać:

  • Do każdego jedzeniu ryba lub chuda wędlina (lub ekwiwalent) ok. 100 g.
  • Co najmniej 3 odtłuszczone artykuły mleczne (mleko, jogurt, chudy ser itd.).
  • jarzyny do woli (świeże, mrożone, konserwowe), w jakiejkolwiek postaci: surowe, ugotowane lub w zupie.
  • 2 do 3 owoców dziennie (najdogodniej te bogate w witaminę C: kiwi, cytrusy, mango).
  • Do każdego jedzeniu kromka chleba - 30 g (lub 3-4 łyżki stołowe płatków zbożowych bez rzeczy przez które tyje dodatku cukru) albo 120 g ziemniaków, makaronu lub ryżu. - 10 g masła lub łyżka stołowa odtłuszczonej śmietany + łyżka stołowa oleju.

 

Gotowanie bez tłuszczu

dietę oraz spalenie tkanki tłuszczowej zawsze opierają się na zasadzie: zredukuj do przynajmniej zawartość tłuszczu w kuchni. Używaj patelni teflonowych, mikrofalówki oraz garnka do gotowania na parze. Piecz w piekarniku bez dodatku dlaczego tyje tłuszczu oraz w folii do pieczenia. Przyprawiaj dania, używając ziół, przypraw, czosnku, szalotki, cebuli, soku z cytryny itd. rób sosy na bazie oliwy extra virgine lub jogurtu normalnego. Jeśli jesz poza domem, wybierz rozsądnie. W stołówce czy restauracji zamawiaj mięso lub rybę z warzywami (bez sosu), jogurt oraz owoce. Jeżeli pracy nie masz momentu na dłuższy lunch, przygotuj sobie wcześniej w czterech ścianach sałatkę lub kanapkę (z małą ilością chleba oraz dużą porcją szynki lub innej chudej wędliny), do tego zjedz owoc oraz/lub powody przez które tyje jogurt.

Delektowanie się spożywaniem

Jak zrzucić, ale nie czuć głodu? Spróbuj jeść wolniej, dzięki temu szybciej poczujesz sytość oraz prościej będzie ci przestrzegać diety. dobrze także pamietać o takiej zasadzie podczas świąt oraz pozostałych okazji do obżarstwa: jedząc wolniej, możemy bardziej delektować się spożywaniem oraz, co ważniejsze, jemy mniej.

Picie wody mineralnej

Pij co najmniej 1,5 litra wody mineralnej dziennie, najdogodniej między posiłkami. Wynikają z tego dwie główne korzyści: pozbywasz się toksyn oraz oczyszczasz organizm (ważne w czasie odchudzania) oraz unikasz zbędnych, pustych kalorii będących w napojach słodzonych oraz alkoholu.

 

Zobacz też 

Tenis Warszawa


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness