Ćwiczenia na aktywne poranki. Dzięki nim Twój dzień będzie lepszy!

Ćwiczenia na aktywne poranki. Dzięki nim Twój dzień będzie lepszy!

Redakcja

2017-06-26

brak komentarzy

Zastanawiasz się czy lepiej trenować rano czy wieczorem? Jeśli masz taką możliwość – wstań wcześniej! Choćby po to, żeby pobiegać. Dlaczego? bo poranny trening ma naprawdę dużo zalet.

Każdy z nas trenuje w różnych porach dnia oraz bywa to zależne od wielu czynników. jednak nie ma za bardzo wielu śmiałków zaczynających swój dzień właśnie od aktywności fizycznej (co zresztą widać po frekwencji w klubach fitness). przyczyna bywa prosty: poranny trening oznacza, że trzeba rano wstać Proste ćwiczenia na dzień dobry oraz to akurat wtedy, kiedy sen bywa najprzyjemniejszy. Jasne, że nie możemy nikogo przymuszać do wstawania skoro świt, ale jeśli masz taką możliwość oraz, co ważniejsze, motywację – wstań. 

Poranny trening – naładuj baterie

trenując z rana, ładujesz się energią na cały dzień, pobudzasz swój układ nerwowy, zwiększasz wydzielanie hormonów, podnosisz wydajność mózgu. W efekcie nie potrzebujesz kilkugodzinnego rozruchu lub 3 kaw, żeby wskoczyć na wysokie obroty. Twoje codzienne obowiązki stają się przyjemniejsze, bo poranny trening powoduje szybsze uwolnienie poranny trening adrenaliny oraz endorfin. Dzięki temu jesteś bardziej kreatywny oraz gotowy stawić czoła nowym wyzwaniom. Poza tym - poranny jogging na otwartej przestrzeni, ; o wschodzie słońca, to naprawdę fajne przeżycie.

Poranny trening – przyśpiesz metabolizm

z wyjątkiem tego, że poranny trening podnosi zakres energii, przyśpiesza również metabolizm. Jak dowodzą analiz, podczas porannej aktywności fizycznej jesteś w stanie spalić więcej kalorii niż w pozostałych częściach dnia (rano zakres glikogenu w organizmie bywa niższy, w związku z czym zwiększa się procentowy szybkie ćwiczenia z rana udział tłuszczu w pozyskiwaniu energii niezbędnej do ćwiczeń), a nakręcony metabolizm utrzymuje się poprzez kilka godzin ćwiczeń, nawet w momencie, kiedy siedząc za biurkiem zaczynasz swoją pracę.

Poranny trening – na korzystny początek dnia

Kolejna zaleta: trenując rano, w dalszej partie dnia możesz spokojnie skupić się na swojej pracy. Pełny sukces gwarantuje systematyczność. Regularne ćwiczenia ruchowe wpływają na, że czujemy się zdrowiej oraz jesteśmy zmotywowani, aby w tym wytrwać. Dlatego kiedy od samego rana występuje pozytywny bodziec, nie pozostaje co ćwiczyć rano to bez wpływu na sposób odżywiania. rozpocznie bardziej pilnujemy wtedy tego, co jemy. A to bywa najlepsza droga do tego, aby zdrowy tryb funkcjonowania okazał się częścią naszej codzienności.

Oczywiście wieczorny trening nie bywa gorszy, bo nie ma czegoś takiego jak uniwersalna pora na ćwiczenia. Ważniejsze bywa to, aby taki trening w ogóle się odbył. najlepiej bywa przetestować kilka opcji oraz obserwować, jak reaguje organizm. Pamiętajcie - nic zbyt mocno. To systematyczność bywa najważniejsza.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness