Bezużyteczne sprzęty na siłowni - na nich nie ćwicz!

Bezużyteczne sprzęty na siłowni - na nich nie ćwicz!

Redakcja

2017-07-18

brak komentarzy

Dzisiaj chciałam się z wami rozpisać świetnym artykułem, który nie dawno czytałam na temat płaskiego brzucha. Wybrałam tylko niektóre porady link do całości znajdziecie na końcu postu. Niestety w tym punkcie mam coraz mniej chwili na prowadzenie bloga ale na pewno to się odmieni. Wszystko poprzez studia które za niedługo się zaczną. Z tego co widzę większość ludzi już jest po kampanii wrześniowej. Niestety u mnie na uczelni wszystko na ostatnią minutę Eh   Sposoby na prędkie zrzucenie brzucha 1. Nie próbuj pozbyć się jedynie tłuszczu z brzucha      Nawet jeśli tłuszcz z brzucha jest tym, czego przede wszystkim chcesz się pozbyć, skupianie się jedynie na tym, doprowadzi co maksymalnie do przeciętnych rezultatów. nie wolno ograniczać redukcji tłuszczu do danej partie ciała. Wykonywanie ćwiczeń brzucha, niezależnie od tego jak niejednokrotnie i jak intensywnie będziesz je wykonywał, nie przyczyni się do redukcji tłuszczu zwłaszcza z brzucha. Trzeba skupić się ma wykonywaniu ćwiczeń, które spalają najwięcej tłuszczu ogółem, a wtedy efekty dosięgną także Twojego brzucha.   2. Dodaj do swojej zabiegu odchudzającej więcej protein        sprzęty  na  siłowni                 Białko jest jednym z trzech makro-składników odżywczych, których potrzebuje organizm (razem z tłuszczem i węglowodanami). Większość ludzi nie je ich wystarczająco dużo i pora to zmienić. Białko wywołuje o wiele łatwiejszą utratę tłuszczu z kolejnych powodów: służy zrzucić apetyt, co oznacza, że ochota na menu jest mniejsza. Proteiny dają ciału znak do krótkotrwałego przyspieszenia metabolizmu, w wyniku czego spalisz więcej kalorii podczas trawienia. Mięśnie potrzebują białka do rozwoju. większa masa mięśniowa także przyspiesza przemianę materii. Proteiny trzeba znaleźć w jajach, mięsie, rybach, orzechach, fasoli i różnych nasionach.   3. zrób 30 minut dynamicznego ćwiczeń cardio każdego dnia Trening cardio pomoże Ci spalić kolejne kalorie i tłuszcz. Choć intensywne cardio musisz wykonywać przy każdym kolejnym ćwiczeń, opłacalne jest jest dodać trochę ćwiczeń takie jak lecz o mniejszej intensywności w pospolitym planie dnia, to pomoże Ci spalić dodatkowo więcej tłuszczu. najdogodniej wykonywać codziennie zero 30-sto minutowy trening cardio. To polepszy Twoją kondycję i pomoże w spaleniu kalorii. Możesz wybierać jakie ćwiczenia chcesz wykonywać, dopóki robisz to regularnie.   4. Nie daj się nabrać na bezużyteczne sprzęty fitnessowe z reklamy 4 najbardziej bezużyteczne sprzęty do ćwiczeń Oczywistym jest, że pragnienie posiadania płaskiego brzucha może być przytłaczające. Dokładnie na to liczą producenci różnych maszyn i pasów do ćwiczeń brzucha. Musisz oprzeć się pokusie wydawania preparatów finansowych na te produkty. Większość z nich jest bezużyteczna albo nie zapewnia żadnej danej korzyści. Możesz wykonywać rozpocznie skuteczniejsze ćwiczenia brzucha w mieszkaniu, bez straty chwili i preparatów finansowych.   5. Nie skupiaj się na utracie wagi Możesz stracić tłuszcz z brzucha bez utraty wagi. Przy wykonywaniu ćwiczeń siłowych, zwiększasz masę mięśni, która zasadniczo waży więcej niż tkanka tłuszczowa. To oznacza, że możesz stać się szczuplejszy przy jedynie niskim spadku wagi.  sprzęt  na  siłowniDlatego dobrze czasem w ogóle nie używać wagi. Taśma z podziałką w centymetrach jest rozpocznie lepszym wyznacznikiem. Przecież to właśnie jest to co chcesz, fakt? Stracić niepotrzebne centymetry, być silniejszym i szczuplejszym, a nie jedynie lżejszym.   6. Zmniejsz wielkość porcji Jednym z powodów poprzez które ludzie popadają w nadwagę jest to, że porcje, które zjadamy okazują się coraz większe. W rozmiarze XXL możesz kupić niemal wszystko co da się zjeść; zestawy, kanapki, itp. Nawet nasze talerze stały się większe. Jesteśmy cały czas zachęcani do spożywania wyższych ilości, dzięku temu przemysł spożywczy zarabia. Lecz jeśli chcesz mieć szczupłe ciało, musisz się wyrwać z tego wiru. Jedz mniejsze porcje, używaj mniejszych tależy, eksperymentuj z wielkościami porcji. Zobacz ile naprawdę potrzebujesz zjeść. To powinien być dobry początek.   7. zrób ćwiczenie wciągania brzucha. Jednym z mało znanych ćwiczeń na płaski talia, jest wciąganie brzucha

. Możesz wykonywać je siedząc, stojąc albo leżąc.

Ćwiczenie to nie spala tłuszczu z brzucha, mimo wszystko wzmacnia mięśnie, poprzez co talia wygląda bardziej płasko. By wybudować to ćwiczenie trzeba siedzieć albo stać prosto. Bierzesz wdech i wciągasz talia tak aby pępek znalazł się jak najgłębiej. Przytrzymaj tę pozycję podczas normalnego oddychania. nastepnie rozluźnij mięśnie, a po kilku sekundach zrób ćwiczenie od początku. Po kilku tyg. przekonasz się jak jest skuteczne.   8. Używaj Bosu Ball       Możesz prosto podkręcić intensywność każdego ćwiczenia brzucha poprzez wykonanie go z Bosu Ball. Sprzęt taki tworzy niestabilną powierzchnię, która zmusza mięśnie tułowia do cięższej obowiązków. można go także użyć do wykonywania różnych pozostałych ćwiczeń siłowych, nie koniecznie powiązanych z rozwojem mięśniu brzucha, alt2 a i tak będą one zmuszone do obowiązków by utrzymać stabilność9. Zamień słodycze na owoce. Bezmyślne przekąski mogą niszczyć każdą menu. Dlatego zaleca się zamienić słodycze, cukierki i inne niezdrowe przekąski na owoce. To da ciału więcej błonnika, witamin, również zmniejszy zawartość spożywanych kalorii.   10. trenuj każdego dnia, o ile to możliwe. można znaleźć wiele sposobów spalenia kalorii jeśli tylko naprawdę tego chcesz. Trzeba szukać dowolnego sposobu by się po prostu poruszać. Nie istotne czy chodzi o wspinanie się po schodach, parkowanie samochodu nieco dalej niż do takiej pory, czy koszenie trawnika, takimi sposobami stwarza się aktywny tryb życia. Gdy będziesz żyć aktywnie, prawdopodobieństwo zrzucania wagi sięga niemal 100%.

  #5. Podciąganie się na drążku

 Dla tych, którzy potrzebują nieco więcej motywacji fitnessowej, dołączenie do owej zespołu może być świetnym rozwiązaniem. Będąc w grupie zobowiązujesz się do ćwiczeń, ponieważ płacisz za każdą sesję i korzystasz z tworzenia relacji z innymi uczestnikami. Istnieje wiele grup do wyboru, możesz trenować kickboxing, gimnastyka, itp. trzeba wybrać coś, czego chcesz skosztować.   12. Stwórz sobie harmonogram treningów. Jeśli chcesz trenować regularnie, bez pomijania treningów, trzeba mieć harmonogram ćwiczeń. Kiedy treningi okazują się rozpisane w wyznaczonym czasie dla każdego z osobna, Twoje perspektywy na pominięcie ichnieprzydatne  sprzęty  na  siłowni okazują się o wiele mniejsze. zazwyczaj rekomendowane jest tworzenie harmonogramu na następne 2 tyg..   13. zrób ćwiczenia na obfite partie mięśniowe Jeśli chcesz się pozbyć tłuszczu systematyczne podczas ćwiczeń, musisz robić ćwiczenia angażujące największe mięśnie. wywołane jest to prostym tym, że im więcej tkanki mięśniowej wykonuje pracę, tym więcej kalorii jest spalanych. Najlepsze okazują się zatem squat, podciąganie się na drążku, pompki i inne ćwiczenia pleców, klatki piersiowej i nóg. są one najbardziej efektywne na drodze do osiągnięcia płaskiego brzucha, pomimo ,że nie angażują mięśni brzucha bezpośrednio.   14. Odpuść sobie jeden dzień w tyg. Choć trzeba bardzo uważać na swoją menu i ograniczanie kalorii, dobrze jest też raz na jakiś czas dać sobie dzień przerwy. To jest fizycznie i emocjonalnie użyteczne, ponieważ pozwala trzymać się planu całkowitej utraty tłuszczu tak długo, jak trzeba.dużo planów w trakcie treningów posiada dzień przerwy co 5-7 dni, w którym trzeba nacieszyć się „złym spożywaniem”. istotne aby alt3 jeść w rozsądnej ilości. Treningi na siłce to nieodłączny składnik życia licznych z nas.

Ciężka praca, rygorystyczna kuracja dietetyczna

- wszystko dla kondycji. Ale czy na pewno? Według licznych ekspertów ćwiczenia, które uważaliśmy do owej pory za odpowiednie, mogą okazać się tylko nieefektywne, ale też niebezpieczne. #1. Brzuszki   Standardowe ćwiczenie podczas tak szczególnie nielubianego szkolnego wuefu. Według najnowszych tekstów laboratoryjnych przeprowadzonych poprzez Uniwersytet w San Diego, brzuszki są najmniej efektywnym treningiem zarówno na mięsień prosty (nici z sześciopaka), ; skośny brzucha. ponieważ brzuszki wymagają więcej obowiązków od mięśnia prostego, a mniej od skośnego, ma miejsce nierównomierne rozłożenie obciążenia, które może skutkować schorzeniami pleców. Trenerzy sugerują zastąpienie tego ćwiczenia „deską”, która bardziej angażuje mięsień skośny i – uwaga – pomaga uniknąć bólów pleców na starość (mniej zapłacimy z emerytury na leki przeciwbólowe):       #2. Rozpiętki na maszynie   Chociaż analiz dowodzą, że rozpiętki na maszynie to świetne ćwiczenie na mięśnie klatki piersiowej, ich wykonywanie naraża nasz staw barkowy na kontuzję, gdyż musi on jednocześnie wykonywać 2 ruchy - rotacji i odciągnięcia. Eksperci radzą zastąpić to ćwiczenie rozpiętkami na bramce, które angażują te same mięśnie, mogą skutecznie budować siłę, nie narażając przy tym stawów na niepotrzebne ryzyko.       #3. Wyciskanie sztangi na ławeczce   Tego już za dużo! Podstawowe ćwiczenie na klatę też jest złe? Wyciskanie sztangi świetnie rozbudowuje klatkę piersiową i triceps, ale też ogranicza nieprzetworzone ruchy łopatek, przerzucając duże obciążenie na mięśnie z zespołu pierścienia rotatorów, a te tymczasem odpowiedzialne są za stabilizację barku (nawet wyodrębniono osobne schorzenie wywoływane tym treningiem). Z tego powodu niektórzy eksperci uważają wyciskanie na ławeczce za nadto niebezpieczne i radzą zastąpić je zwykłymi pompkami. są one tylko bezpieczne, ale również nie wymagają żadnego sprzętu. Rozbudowują mięśnie klatki piersiowej, triceps i barki. Ćwiczenie to ma dużo odmian, np. pompki szwedzkie.     #4. Pompki szwedzkie   Triceps rośnie, ale pozycja, w jakiej znajduje się ciało narzuca ogromny nacisk na staw barkowy, co w rezultacie ma doprowadzać do kontuzji wspomnianych powyżej mięśni z zespołu pierścienia rotatorów. Aby tego uniknąć trzeba robić wąskie pompki w miejsce szwedzkich - do ich alt4 wykonania potrzeba więcej siły, ale za to nie jesteśmy tak szczególnie narażeni na kontuzję. badania przeprowadzone poprzez Amerykańską Radę Gimnastyczną dowiodły, że taki rodzaj pompek jest najlepszym treningiem na triceps. Jak wspomnieliśmy wcześniej, pompki angażują również mięśnie klatki piersiowej.

    #5. Podciąganie się na drążku  

Opaski tyvek

Podciąganie się na drążku samoczynnie w sobie nie jest złe i wygląda kozacko, ale ze względu na to że zaczyna się je od swobodnego wiszenia na ramionach, istnieje spore ryzyko nadmiernego obciążenia kości barku i mięśni. Co więcej, są ludzie, którzy ze względu postury nie będą w stanie wybudować nawet jednego podciągnięcia, mimo że ich mięśnie będą wystarczająco rozwinięte. tyczy się to przede wszystkim kobiet... dodatkowo inni nie dysponują odpowiednią giętkością ramion i siłą, by nie zrobić sobie krzywdy samym wiszeniem. Fachowcy z nowojorskiego Chelsea Sports Center radzą podciągać się w położenia leżącej. Używana wtedy siła rozkłada się równomiernie na mięśnie pleców, a to pozwoli poprawić naszą postawę i pozbyć się bólu w owej partie ciała. W odróżnieniu od standardowego podciągania się na drążku, ćwiczenie to jest dobre zarówno dla kobiet, ; dla facetów.     #6. Wyciskanie na suwnicy   Naładowanie na suwnicę ogromnego wagi wygląda imponująco i prawdopodobnie mile łechta ego (widok ogromnego obciążenia, z jakim dajemy sobie radę), ale jest też bezużyteczne, gdyż ćwiczenie to rozwija tylko pojedynczą grupę mięśni. Co więcej, siła rozwijana w tym ćwiczeniu nie ma używania w czynnościach dnia codziennego. O dużo korzystniejsze są squat z wykrokiem – szybko dają efekty, które zauważysz podczas targania siat z zakupami na czwarte piętro. Aby powiększyć obciążenie należy wykonywać te squat z hantlami. iać w trakcie ćwiczeń. Słuchawki Samsung mają tryb odgłosów otoczenia, który pozwoli Ci na portalu pojawiło się już trochę tekstów dotyczących ćwiczeń siłowych w czterech ścianach. Dla lekkiego uporządkowania tematu sporządziłem taki tekst z informacjami o sprzęcie, który może być pomocny w tym ćwiczeniach. Nie okazuje się to wpis, który mówiłby w jaki sposób wykonać sobie siłownię w czterech ścianach, ale po prostu zestawienie różnego rodzaju nadprogramowych akcesoriów, które mogą znacznie uprościć domowy trening. Nie okazują się to też rzeczy zbyt kosztowne. :)

 

Zobacz też

Dieta per dimagrire


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness