Białko - najlepszy sposób na masę! Przekonaj się teraz

Białko - najlepszy sposób na masę! Przekonaj się teraz

Redakcja

2017-06-26

brak komentarzy

bywa białko serwatkowe, a czym Gainer i co jest lepszym wyborem przy budowaniu masy mięśniowej? Komu zaleca się stosowanie rodzaju odżywek i kiedy ; je używać? Poniżej znajdziesz odpowiedzi na podstawowe pytania związane z suplementacją tymi dodatkami.

Pytanie, która odżywka powinno lepszym wyborem na konstruowanie masy mięśniowej jest coraz częściej zadawane poprzez adeptów treningów siłowych. Dla tych bardziej profesjonalnych, odpowiedź jest bardzo prosta (mogą wręcz twierdzić, że to pytanie nie ma sensu). Początkujący i osoby ćwiczące „rekreacyjnie” wielokrotnie nie znają podstawowej różnicy między tymi dwoma rodzajami odżywek. 

bywa białko serwatkowe? Kto powinien przyjmować białko w postaci sproszkowanej?

Białko serwatkowe, jako zazwyczaj spożywany preparat na świecie, jest pełnowartościowym źródłem białka (posiada w składzie wszystkie niezbędne białka). Zawartość białka w produkcie mieści się w granicach 75 do ponad 95% Przez żołądek do... mięśni, czyli białko w diecie na masę (w zależności od rodzaju i producenta). Białka serwatkowe (szczególnie izolaty i hydrolizaty) zalecane okazują się wszystkim osobom trenującym, niezależnie od tego czy budują masę, czy też robię redukcję tłuszczowej. odżywki białkowe w postaci sproszkowanej mają za zadanie uzupełniać niedobory białka diecie. 

Należy mimo wszystko mieć na uwadze, że spożywanie białka w nadmiernych proporcjach nie przyspieszy planowanego efektu. Dla ludzi ćwiczących siłowo, zaleca się stosowanie około 2,5 grama białka na kilogram masy ciała dziennie – w tym wliczone jest białko spożywane z produktów spożywczych i białko z odżywek. 

bywa gainer? Kto powinien przyjmować gainery?

Gainer jest odżywką węglowodanowo – białkową, w aktu około 4:1 (węglowodany : białko). W zależności od producenta różnica pomiędzy składnikami może być wyższa albo mniejsza. Gainer został stworzony z myślą o osobach, które mają alt2 problemy z nabraniem masy mięśniowej. Jeśli Twój organizm należy do typowych ektomorfików, którym bardzo ciężko nabierać masy, a Twój talia nie mieści więcej pokarmów, samo białko serwatkowe może nie wystarczyć. W tym przypadku gainer może być idealnym rozwiązaniem! Wysoka zawartość węglowodanów powinno zaopatrzała Twój organizm w niezbędną energię do poprawnego funkcjonowania, a do tego białka dostarczy właściwą zawartość „bloczków” białek, koniecznych do budowania mięśni. 

Skuteczne GAINERY

Najtaniej w sieci!

Sprawdź ceny

stosowanie odżywek węglowodanowo – białkowych poprzez osoby mające problem z nadwagą, może przyczynić się do gromadzenia jeszcze znaczniejszych ilości zbędnego tłuszczu. Oczywiście nie jest to regułą dla wszystkich. Jeśli należysz do ludzi, które „liczą kalorie”, alt3 spożywanie gainera w ramach osiągnięcia wymaganej ilości makroskładników powinno bardzo dobrym rozwiązaniem. 

Czy można używać jednocześnie obie te odżywki? 

stosowanie jednego nie wyklucza aplikowania drugiego. Jeśli posiadasz bardzo dużą podaż kaloryczną wymaganą dla własnego ludzkiego ustroju, a jedzenie wszystkich kalorii z pokarmów jest nie lada wyczynem to oczywiście, że stosowanie obu suplementów jest wskazane. 

Jeśli nie masz pojęcia jak wyliczyć potrzebna zawartość kalorii o makroskładników dla własnej wagi zapoznaj się z tym artykułem – Układanie diety kulturystycznej.

Co jeśli liczę kalorie? Co dobrze używać? 

Jeśli liczysz kalorie to na pewno wiesz, że dostarczenie odpowiedniej ilości węglowodanów do ludzkiego ustroju jest rozpocznie łatwiejsze niż dostarczenie białka. W tym przypadku odżywka-białko serwatkowe jest idealnym rozwiązaniem kłopotu niedoboru białka diecie. Jeśli natomiast podczas liczenia kalorii, posiadasz problem z osiągnięciem wymaganej ilości alt4 węglowodanów, gainer powinno w nas raz. Pamiętaj jedynie, aby nie przekraczać wymaganej puli kcal w ciągu dnia. 

Podsumowanie.

Jeśli liczysz kalorie, a osiągnięcie wymaganej puli kcal w ciągu dnia stanowi dla Ciebie problem, stosowanie zarówno białka serwatkowego, ; gainera na pewno ułatwi sprawę.

Jeśli natomiast nie liczysz kalorii (czyli jesz „na oko”), pozycja wygląda nieco w inny sposób. W tym przypadku zaleca się stosowanie gainerów osobom, które mają problemy z nabraniem masy mięśniowej. Jeśli stoisz przed dylematem, które z tych odżywek kupić, gainer być może powinno lepszym rozwiązaniem dla Ciebie. Nie jest również powiedziane, że sam gainer należy. Wszystko zależy od tego, ile makroskładników spożywasz z pokarmów!

Osobom, które nie mają choroby z nabieraniem masy, zaleca się stosowanie samego białka serwatkowego, aby nie przesadzić z zawartością spożywanych kalorii. 

 

Zobacz też 

Opaski na rękę Warszawa

Tenis Warszawa

 


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness