Błędy w odchudzaniu - przez te kilka błędów nie możesz schudnąć!

Błędy w odchudzaniu - przez te kilka błędów nie możesz schudnąć!

Redakcja

2017-07-03

brak komentarzy

Kiedy chudniesz Twój organizm toczy walkę.

Z początku możesz stracić dużo wagi, bez zbędnego wysiłku, lecz po pewnym czasie zaczynają pojawiać schody. Artykuł taki przedstawi 20 najpowszechniejszych czynniki przyczyniające się do, dlaczego nie możesz utracić niepotrzebnej wagi i pomoże wyciągnąć wnioski. 1. możliwe że zrzucasz sylwetkę, ale nie jesteś tego świadom Powszechnym wyznacznikiem chudnięcia okazuje się waga. Pamiętaj, że jeśli waga nie poszła w dół nie znaczy to, że nie utraciłeś tłuszczu. waga ciała może się wahać między 1-2kg. jest zależna to zwłaszcza od kuracji odchudzającej oraz hormonów, które mają wpływ na ściskanie płynu, szczególnie u kobiet. Ponadto możliwe okazuje się uzyskanie mięśni jednocześnie tracąc tkankę tłuszczową. bywa to szczególnie widoczne u ludzi, które niedawno zaczęły ćwiczyć. W zamierzenia kontroli swoich postępów lepszym wyznacznikiem jak waga, będzie sięgnięcie po miarę. jak  zmniejszyć  wagęopłaca się mierzyć obwód talii, brzucha, ramion, nóg, oraz pokusić się na co miesięczny pomiar warstwy warstwy tłuszczowej na odpowiednim urządzeniu. 10 zasad – jak skutecznie zmniejszyć wagę, przyjmij wyzwanie miesiąc 2. Nie sprawdzasz tego co jesz Jeśli usiłujesz zmniejszyć wagę, świadomość okazuje się niezwykle ważna. mnóstwo ludzi nie ma tak naprawdę pojęcia ile powinni przyjmować spożywania. badania wykazują, że kontrolowanie kuracji odchudzającej rozpocznie umożliwia w utracie wagi. Osoby używające pamiętniki żywności oraz sporządzające posiłki z odpowiednich elementów konsekwentnie osiągają swój cel.     3. Nie jadasz wystarczająco protein Białko okazuje się jednym z ważniejszych elementów odżywczych w okresie utraty wagi. powinno pokrywać mniej więcej 25-30% zapotrzebowania kalorycznego. Może obkurczać łaknienie oraz ochoty na przekąski, gdyż po partiach bierze udział w regulacji hormonów odpowiedzialnych za apetyt. Pierwszy posiłek okazuje się najważniejszy, trzeba wtedy dostarczyć niezbędne proteiny. badania ujawniają, że osoby jedzące wysokobiałkowe śniadania zapobiegają spowalnianiu metabolizmu oraz mają się mniej głodni w ciągu dnia. opłaca się łączyć białko ze pełnowartościowymi tłuszczami. Zobacz co da ci picie tej kawy? 4. Pochłaniasz za dość dużo kalorii wielki odsetek ludzi ma problemy z utratą wagi poprzez wysokokaloryczne posiłki. Jeśli zredukowanie ilości porcji nie przynosi oczekiwanych skutków, musisz zacząć ważyć swoje posiłki oraz przeliczać ich wartość kaloryczną. poniżej kilka przydatnych zasobów: Kalkulator kalorii – dzięki temu narzędziu sprawdzisz ile zjadasz kaloriiLicznik kalorii – które znajdziesz na witrynach oraz w postacji aplikacji, pomogą w obserwowaniu kalorii oraz elementów odżywczych np. ilewazy.pl Śledzenie komponentów odżywczych ma kluczowe wartość w osiąganiu zamierzenia. Między innymi tego, który każe spożywać Ci dziennie 30% kalorii z białek. na ogół nie ma wymogu ważenia wszystkich kwestii do końca życia, ale w czasie redukcji masy warstwy tłuszczowej okazuje się to niemalże nieodzowny składnik diecie, poprzez tego tupu kalkulatory uczysz swój mózg świadomości gramatury, po pewnym czasie będziesz mieć świadomość ile gram danego suplementu okazuje się na oko. 5. Nie jadasz pełnowartościowych pokarmów Jakość okazuje się równie ważna jak dawkę oraz pamiętaj, że kaloria kalorii nie równa.

Pełnowartościowe składniki poprawiają prace naszych jelit oraz regulują apetyt.

Wydają się zdecydowanie więcej sycące niż ich przetworzone alternatywy. Należy pamietać o czytaniu etykiet, okazuje się, że „zdrowy artykuł” okazuje się niejednokrotnie modyfikowany.   6. Nie powiększasz ciężarów Jedną z ważniejszych rzeczy w okresie Najczęstsze powody przez które nie możesz schudnąć redukcji masy warstwy tłuszczowej okazuje się wdrożenie ćwiczeń oporowych, jak na przykład podnoszenie ciężarów. jak  wyeliminować  błędy  dieciePomoże to w utrzymaniu masy mięśniowej, którą niejednokrotnie tracimy razem z tłuszczem podczas odchudzania. Wpłynie to także na sprawniejsza przemianę materii oraz ukształtuje jędrną sylwetkę.   7. Objadanie się (nawet leczniczym spożywaniem) Objadanie się okazuje się jednym z częstszych skutków ubocznych kuracji odchudzającej. bywa to dość wielki problem dla licznych dietetyków. Niektóre osoby na diecie kończą ostatecznie w fast-foodach, inni tymczasem na jedzeniu w nadmiarze poprawnych kwestii, myśląc, że nie wpłynie to radykalnie na ich menu. Nawet okazuje się coś okazuje się zdrowe nadal posiada kalorie. 8. Nie robisz cardio Z jakiegoś względu cardio (jogging, pływanie itp.) zdobyło złą reputację w ostatnich latach. jednakże okazuje się to jeden z zwłaszcza skutecznych sposobów na poprawę sprawności. funkcjonuje skutecznie w bitwie z tłuszcze trzewnym, który magazynuje się wokół narządów, prowadząc do przypadłości.     9. Nadal pijesz cukier Słodkie napoje potrafią tuczyć więcej niż żywność. Nie dotyczy to wyłącznie Coca-Coli, czy Pepsi, mowa także o „poprawnych” soczkach bogatych w witaminy – które zawierają niekiedy tyle samoistnie cukru. Nawet soki z owoców będą problematycznie oraz nie powinny być spożywane w wielkich proporcjach. Pojedyncza butelka może zawierać podobną dawkę cukrów co kilka owoców.   10. Nie sypiasz świetnie pozytywny sen okazuje się jedną z najważniejszych rzeczy w zdrowiu fizycznym oraz psychicznym, wpływa też na naszą sylwetkę. badania wykazują, że słaby sen jest związana z ryzykiem otyłości. Dorośli oraz dzieci z zaburzeniami snu mają odpowiednia 55% oraz 89% większe prawdopodobieństwo zachorowania.     11. Nie zmniejszasz podaży węglowodanów Jeśli posiadasz dużo wagi do stracenia oraz miewasz problemy metaboliczne, takie jak cukrzyca takie jak 2 albo stany przedcukrzycowe, trzeba rozważyć menu o niskiej zawartości węglowodanów a większej ilości poprawnych tłuszczy. W badaniach krótkoterminowych udowodniono, że taki rodzaj kuracji odchudzającej sprawdza się dużo więcej niż kuracji odchudzającej niskotłuszczowe, które nadal są częściej zalecane. diety niskowęglowodanowe doprowadzają do polepszenia zawartości trójglicerydów oraz poziomu cukru we krwi.     12. Jesz za niejednokrotnie badania wykazały, że duża częstotliwość składników w ciągu dnia nie ma w wpływu na spalanie tłuszczu czy utratę masy ciała. Jeżeli posiłek okazuje się dobrany  z większej ilości tłuszczu oraz białka mocą rzeczy trawienie będzie trwało dłużej niż zjedzenie samych węglowodanów, jedz optymalne posiłki dopasowane do twoich parametrów co tyle godzin, co ile poczujesz się głodny. 13. Nie pijesz wystarczająco dużo płynu Picie płynu sprzyja utracie uwagi. W 12-tygodniowym badaniu, osoby pijące 0,5l płynu na 30 minut przed spożywaniem utracili średnio 44% więcej wagi. Wykazano także wpływ na zwiększenie ilości spalanych kalorii w o 24-30% w ciągu 1,5h. Kliknij poniżej w „pokochaj tę stronę”, a będziesz na bieżąco informowany o nowych artykułach z mojego bloga.   W taki sposób utrzymywana jest homeostaza, czyli równowaga w naszym organizmie. Jak już wspomniałam, glukoza jest paliwem wykorzystywanym do uzyskiwania energii poprzez komórki. Jeżeli od dłuższego okresu nie została dostarczona z pokarmem, organizm sięga do swoich zapasów (glukozę magazynujemy w postaci glikogenu między innymi w mięśniach i wątrobie). mimo alt2 wszystko żeby wydobyć glukozę z magazynów konieczna jest obecność innego hormonu – glukagonu. sprawia on rozpad glikogenu i zwiększa stężenie glukozy we krwi. Wszystko jest idealnie zaplanowane tak, aby pułap glukozy we krwi był względnie stały. Gdy robi się nazbyt wysoki wkracza insulina. Gdy nazbyt niski – glukagon. mimo wszystko z wyjątkiem funkcji regulującej glikemię, hormony te mają dodatkowo inne zadania. Insulina stymuluje produkcję kwasów tłuszczowych, czyli najprościej mówiąc powstawanie warstwy tłuszczowej. Glukagon wręcz odwrotnie – przyczynia się do lipolizy, czyli rozpadu kwasów tłuszczowych. Zbliżamy się do sedna – obecność którego hormonu we krwi okaże się sprzyjała utracie wagi? Oczywiście glukagonu. Wiemy już, że jego stężenie zwiększa się w czasach kiedy spada pułap glukozy we krwi. Czyli kiedy dokładnie? Glukagon jest antagonistą insuliny, widzimy, że funkcjonuje dokładnie „na odwrót”. Pojawi się we krwi, kiedy stężenie insuliny spadnie. Ma to miejsce około 4 godzin po ostatnim dania. Jeżeli jemy częściej, pułap insuliny we krwi jest utrzymywany stale na wysokim pułapie. wtedy redukowanie warstwy tłuszczowej jest praktycznie niemożliwe. Insulina bez przerwy dokarmia komórki tłuszczowe, dostarczając im glukozę, a pojawienie się glukagonu we krwi jest blokowane. kuracja dietetyczna musi być zdrowa i zbilansowana. oraz co z tego, że trzymasz się zasady 2000 kcal dziennie, jeśli w większej mierze to białe pieczywo, natomiast warzyw nie jadasz wcale. Możesz ograniczyć się nawet do 1200 kcal, ale jeśli będą to same węglowodany, natomiast zero tłuszczy czy białka, itd. – nie zrzucisz wagę, a już na pewno nie nie na długo. 2. Małe przekąski Takie grzeszki oznaczają więcej niż ci się wydaje. Jeśli wydaje ci się, że mały kawałeczek słodyczy to nic takiego i takie małe kłamstwo nie wpłynie na efekt diety, mylisz się. Chodzi przede wszystkim o twoje nastawienie. Tu czekoladka, tu maleńki skrawek serniczka, tu misie żelki… Oj, nagle dużo się tego zrobiło, prawda? Nawet nie zauważasz, kiedy tracisz kontrolę.       Redukcja wagi to cel przyświecający ponad 80% ludzi zaczynających każdego roku swoją przygodę z bieganiem. Mówiąc prościej większość z Nas zaczyna biegać by szybko zrzucić! Przekonanie o tym, że nic nie pomoże pozbyć się nam nadprogramowych nadprogramowych kilogramów szybciej niż trening wcale nie okazuje się błędne czy bezpodstawne! Teoretycznie już po miesiącu systematycznego biegania powinniśmy być o co najmniej 5 kg lżejsi. mimo wszystko nie zawsze tak się dzieje. Dlaczego tak dużo okazuje się ludzi rozczarowanych efektami treningów? niejednokrotnie okazuje się wina szczególnie banalnych błędów, które wyłącznie pozornie mogą wydawać się pewną receptą na sukces. Jeśli biegasz, a Twoja waga ani drgnie, czytaj dalej! Prezentujemy listę najpowszechniejszych powodów, które nie mogą na Nam prędkie zrzucenie nadprogramowych nadprogramowych kilogramów!          

Biegasz nadto krótko!

taki problem rozpatrzymy na dwóch płaszczyznach. pierwsza z nich to ogólny pora Naszego codziennego ćwiczenia. Jeśli biegasz rano, na pusty żołądek, Twój organizm zaczyna spalać zapasy tłuszczu już po 30 minutach, mimo wszystko wieczorem potrzebuje na to mniej więcej 10 minut więcej. Jeśli więc Twój trening istnieje zaledwie 30-40 minut nie oczekuj nadto dużo! Oczywiście wiemy, że szczególnie początkujący biegacze mogą mieć problem z bieganiem poprzez okrągłą godzinę. bywa alt3 na to niezwykle prosty, skuteczny oraz przede wszystkim bezpieczny dla Naszego sprawności sposób! Podziel godzinę ćwiczenia na pora w którym biegniesz oraz pora w którym maszerujesz albo skorzystaj z polecanego poprzez Nas gotowego planu treningowego! faktorem poprzez który nie zrzuciłeś tyle, ile oczekiwałeś, może być ogólny pora w którym trenujesz! Pamiętaj, że tempo zrzucania nadprogramowych nadprogramowych kilogramów to kwestia szczególnie osobista oraz jest zależne od mnóstwo czynników, przynajmniej twojej wagi startowej czy stopnia zanieczyszczenia organizmu! Im obszerniejsza okazuje się Twoja nadwagę, im więcej zgromadzonych w Twoim ciele złogów, tym więcej spektakularne efekty osiągniesz w pierwszych tygodniach ćwiczeń! oraz odwrotnie! Pamiętaj: na początku odchudzania organizm oczyszcza się oraz stąd biorą się zadziwiające efekty niektórych ludzi. Jeśli więc Twoja nadwagę okazuje się nieduża albo systematycznie aplikujesz kuracje oczyszczające, początkowy ubytek wagi może być niewielką! Nie przejmuj się więc tym, że nie schudłeś tyle ile zamierzałeś, chyba, że: aplikujesz nieodpowiednią jadłospis! O tym, że świetnie zbilansowana menu okazuje się gwarancją sukcesu wie każdy biegacz. mimo wszystko osoby odchudzające się maja tendencję do aplikowania z diet nadto drastycznych, albo za dość bogatych w białko. W 1 przypadku organizm szybko zaczyna bronić się przed zniszczeniem. Choć początkowa utrata wagi może być imponująca, trend taki szybko się odwróci na Twoją niekorzyść oraz w niedługim czasie niemalże w 100% określone okazuje się to, że będziesz musiał zmagać się z efektem jo-jo. Jeśli a będziesz długo przyjmować jadłospis wysokobiałkową owszem, będziesz spalać tłuszcz, ale taki okazuje się rozpocznie lżejszy od mięśni! Dlatego też możesz mieć wrażenie, że mimo wysiłków Twoja waga stoi w miejscu! W takim przypadku rozpocznie lepszym sposobem kontroli efektywności treningów powinno nie ważenie się, a mierzenie! Pamiętaj wyłącznie, aby robić to identycznego dnia oraz w jednocześnie miejscu, czyli pomiar powinno wiarygodny! Co zrobić w owej sytuacji? Ustalając jadłospis możesz zrobić użytek z pomocy profesjonalnego dietetyka albo przeczytać nasz artykuł, który pomoże Ci udoskonalić swoją jadłospis! To szczególnie ważnie jedynie jeśli: Biegasz nadto intensywnie! dużo ludzi sądzi, że nic nie okazuje się lepszym dowodem wysokiej jakości ćwiczenia niż zadyszka, pot oraz zakwasy

TO BŁĄD! Taki trening jedynie szybko zniechęca do biegania, ale przede wszystkim wywołuje różnego rodzaju kontuzje, które skutecznie uniemożliwiają efektywny trening. Nie wszystkie widoczne są pozornie! Pamiętaj, że Twój organizm okazuje się szczególnie mądrym ?urządzeniem?, które w pierwszej kolejności podejmuje oddziaływania niezbędne dla jego sprawności oraz życia! Jeśli zauważy, że dzieje mu się krzywda, skupi swoją uwagę nie na redukcję wagi, a niwelowanie ważniejszej jego zdaniem bolączki! Intensywne trening sugerować może także coś innego, a mianowicie niedociągnięcie przerw w czasie których organizm ma pora na regenerację! Codzienne trening wcale nie przyśpiesza odchudzania! Treningi co drugi dzień naprawdę wystarczą by zrzucić! Nie nadwyrężaj swego ciała, ponieważ możesz osiągnąć dokładnie taki sam efekt jak opisany powyżej! Pamiętaj, nie traktuj powiedzenia ?walka ze zbędnymi kilogramami? nadto dosłownie! Nie daj się przebyć, jeśli chcesz osiągnąć cel! Nie zapominaj też o tym, by nie popadać w skrajności! Nie zrzucisz wagę jeśli:   Biegasz nadto mało intensywnie! Błąd przeciwny do wspomnianego wcześniej popełniany okazuje się poprzez tych którzy zaczynając biegać alt4 by zrzucić równie niejednokrotnie. Zwykle zwalniamy tempo albo przechodzimy do szybkiego marszu jedynie w przypadku kiedy złapie Nas kolka, ale gdy wyłącznie poczujemy, że Nasza twarz zaczęła zdradzać pierwsze symptomy zmęczenia! mimo wszystko rumieniec czy lekka zadyszka wcale nie okazuje się faktorem do tego byś mógł sobie folgować, szczególnie jeśli chcesz zrzucić! Jeśli do tej pory unikałeś sportu, nie ma nic niesamowitego w tym, że pierwsze treningi zdradzą Twój niedociągnięcie sprawności! mimo wszystko z każdym kolejnym dniem te niechciane efekty będą stawały się coraz mniej widoczne, a z upływem czasu żaden dystans powinno Ci straszny. Jeśli chcesz mieć stuprocentową pewność, że nie posiadasz podstaw do strachu, zaopatrz się np. w pulsometr, który pomoże Ci kontrolować Twój etap sprawności podczas ćwiczeń! Nie zapominaj także o tym, że aby spalać tłuszcz musisz osiągnąć oraz utrzymać właściwą wysokość tętna! poprzez nadto małą intensywność treningów rozumie się dodatkowo ich nieregularność! Twój organizm lubi chodzić jak szwajcarskizegarek! próbuj nie robić długich przerw w treningach, czyli biegać max. co drugi dzień, zawsze o owej samej porze.

Stały rytm obowiązkach zachęci organizm do szybkiego gubienia balastu!

pozornie może się wydawać, że wymieniliśmy wszystkie powody poprzez, które mimo starań nie możemy zrzucić oraz były nam już wyłącznie kwestie zdrowotne. Co dodatkowo okazuje się faktorem poprzez któryodchudzanie  błędy chudniemy mniej niż oczekiwaliśmy? Wszystkiemu winne są: suplementy diety! Nie okazuje się żadną tajemnicą ani nowością to, że osoby biegające by zrzucić wykorzystują tak zwane wspomagacze. Na długiej liście dostępnych na rynku suplementów odnajdziemy dużo najróżniejszych specyfików ułatwiających redukcję warstwy warstwy tłuszczowej. mimo wszystko jak pokazują statystki, to właśnie one są faktorem największej ilości rozczarowań! dużo ludzi sądzi, że produkt zmaksymalizuje efekty treningów oraz rzeczywiście tak się dzieje, ale nie do zakończenia tak jak to sobie wyobrażamy. Wszelkiego rodzaju środki wspomagające wysiłek ruchowy przede wszystkim zwiększają Nasze szans! Dzięki nim jesteśmy w stanie ćwiczyć dłużej, efektywniej oraz przede wszystkim jesteśmy mniej narażeni na złe skutki ćwiczenia. Nie licz więc na to, że jeśli systematycznie będziesz zażywał którykolwiek z nich efekty będą dwa razy korzystniejsze czy też, że mogą zastąpić trening albo jadłospis! To nie tak funkcjonuje! przytaczane powyżej powody to najczęstsza przyczyna niepowodzeń ludzi biegających by zrzucić. jak da się dostrzec, powodów może być dużo, a większość z nich możemy szczególnie szybko wykreślić. będzie wystarczające wyłącznie, że odpowiednio zmodyfikujemy jadłospis czy technikę biegu! mimo wszystko czy kilka cyferek musi odbierać nam radość z treningów? W ŻADNYM WYPADKU! jogging okazuje się sportem który jedynie wyszczupla, ale przede wszystkim modeluje Naszą sylwetkę! Czasem efekt którego oczekiwałeś występuje nieco później, mimo wszystko zawsze poprzedzony okazuje się wieloma innymi, miłymi nagrodami! Uda nieobarczone cellulitu, jędrne pośladki, smukła sylwetka cieszą o dużo więcej, niż to, co pokazuje waga! Nie patrz więc wyłącznie na kilogramy, ale na to jak Twoje ciało ulega zmianiom z każdym kolejnym treningiem! Możesz być pewny, że nawet jeśli wg. swojej wagi nie zrzucisz wagę tyle, ile oczekiwałeś, to wszystkie Twoje ciuchy nagle zostaną za znaczne oraz wszyscy zauważą tą zmianę! Przecież właśnie o to Ci chodziło!

 

Zobacz też 

Opaski tyvek


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness