Boczki - kilka rad, jak się ich pozbyć!

Boczki - kilka rad, jak się ich pozbyć!

Redakcja

2017-05-08

brak komentarzy

boczkićwiczeniatreningdieta

„Boczki” zmora licznych pań. Niestety redukcję ich oraz uzyskanie wymarzonej talii osy nie należy do prostych zadań. Na efekty będziemy musiały troszkę poczekać. jednak wszystko jest możliwe. dieta plus odpowiednie ćwiczenia przybliżą Nas do wymarzonej sylwetki.

Przygotowałam dla Was kilka wskazówek i ćwiczeń, które pomogą  Wam uzyskać talię osy.

Zdrowa dieta– z Naszego jadłospisu eliminujemy biały chleb, makaron, słodycze ( unikamy węglowodanów prostych 6 skutecznych rad, jak pozbyć się boczków ). Do diety wprowadzamy węglowodany złożone.

Te wszystkie artykuły zastępujemy wysokobiałkowymi wyrobami np.: pierś z kurczaka ( bez cery ), chuda wołowina, wszelkiego rodzaju ryby, indyk. Jajka także są odpowiednim źródłem białka ( pamiętajcie, że żółtko w jajku są szczególnie tłuste oraz posiadają dużo cholesterolu . Jeżeli masz taką możliwość jedz więcej białek z jajka niż żółtko ). Słodycze zastąp pysznymi alt2 owocami i warzywami. Obie grupy czynników posiadają dużo witamin oraz substancji mineralnych niezbędnych dla Naszego organizmu.

Trening– aby efekty były zadowalające musisz wykonywać ćwiczenia siłowe i aerobowe.

Polecam taki podział treningów np.:

Trening aerobowy -angażuje większe partie mięśni do pracy, zazwyczaj jest to jogging, jazda na rowerze. Sprzyja spalaniu warstwy tłuszczowej. Aby trening był w 100 % udany powinien powodować podniesienie tętna do najefektywniejsze alt3 tętna dla ćwiczeń aerobowych ( od 55% do 85% maksymalnego tętna ).

Dzień 1- bieg powyżej 40  minut

Dzień 2– ćwiczenia polegające na budowaniu mięśni brzucha ( dzięki treningowi siłowemu Nasze mięśnie doznają stymulacji dlatego podczas spalania tłuszczu nie będą narażone na całkowite wyniszczenie. Trening siłowy zwiększa Nasz metabolizm co wywołuje szybsze redukcję tłuszczu. )

bardzo prawidłowo jest wykonywać ćwiczenia natychmiast po przebudzeniu się. alt4 Dlatego, że  Nasz organizm nie ma wtedy zapasu glikogenu oraz natychmiast dochodzi do spalania warstwy tłuszczowej.

Ćwiczenia, które pomogą Nam pozbyć się boczków:

– nożyce pionowe, poziome,

– unoszenie nóg wzwyż podczas leżenia na plecach,

– skośne brzuszki,

– kręcenie hula- hop

Przed rozpoczęciem walki z” boczkami pobierz wymiary z talii, bioder. Zanotuj wszystko w notesie oraz po 2 tygodniach ćwiczeń oraz diety ponownie zmierz się.

 

Zobacz też

FormExplode

Gry Logiczne Escape


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness