Brakuje Ci energii? Zobacz co warto jeść by mieć jej dużo!

Brakuje Ci energii? Zobacz co warto jeść by mieć jej dużo!

Redakcja

2017-05-11

brak komentarzy

energiajedzenieproduktywarto jeść

Czasami każdy z nas potrzebuje zastrzyku energii, podładowania baterii i czegoś na poprawę humoru. są na los artykuły, które mogą nam w tym udzielić pomocy. Dostarczają one przecież naszemu organizmowi potrzebnych mu składniku i protein, które działają jak niewielki kopniak mobilizujący nas i pobudzający do działania. Taki kopniak jest potrzebny nam szczególnie w poniedziałkowe poranki. Co zjeść, żeby tej energii nie hamować, ale ją uwolnić i prawidłowo zacząć dzień dowiesz się czytając poniższy artykuł.

Awokado. Naukowcy dowiedli, że te owoce naładowane okazują się kwasem foliowym, a kwas foliowy jest przecież rewelacyjnym stymulatorem, wzmacnia metabolizm przez co uwalnia się więcej energii. Jeśli jesteś więc w potrzebie Co jeść, aby mieć dużo energii? i chcesz dodać sobie wigoru i poprawić humor wcinaj awokado. Nie dość, że zdrowe to dodatkowo naładowane energią. Same korzyści.

Papryczka chili. Jeśli chcesz dodać sobie ikry ostra papryczka Ci w tym pomoże. Poprzez zwiększenie poziomu endorfin we krwi chili jest uważana za jeden z najlepszych elementów poprawiających humor i dodających energii. Jeśli nie lubisz ostrych potraw wybierz łagodniejszą wersję papryczki chili lub weź po inne artykuły z niniejszej listy.

Czosnek. Czosnek znajduje się już na mnóstwo listach, jest przecież świetnym środkiem odkażającym, antywirusowym, przeciwbakteryjnym, przeciwgrzybicznym. jednak mnóstwo z nas rezygnuje z sięgania po czosnek ; zapachu jaki pozostawia. Czosnek jednak wspomaga przepływ krwi, a im mniej alt2 energii serce zużyje na pompowanie krwi, tym więcej zostaje jej dla Ciebie. Miej jednak pod ręką gumę do żucia, żeby nie odstraszać ludzi własnym oddechem. świetnym rozwiązaniem jest czosnek w pigułkach, zero problemów z czosnkowym oddechem, a oddziaływanie takie same.

Borówki i jagody. Udowodniono, iż borówki i jagody unoszą ilość głównego męskiego hormonu u panów i okazują się pełne antyoksydantów, które wspomogą produkcję endorfin, przyspieszą metabolizm. Wszystko to sprowadza się do zwiększenia poziomu energii i poprawy humoru.

Miód. To może być oczywiste dla mnóstwo z was. nareszcie miód zawiera cukry, a cukier (tutaj fruktoza) znacznie poprawia nam humor, jak także wytrzymałość fizyczną. Pamiętaj więc o miodzie podczas alt3 śniadania. Miód przyda się też zimą, rewelacyjnie Cię rozgrzeje, a dzięki właściwościom przeciwzapalnym pomoże w bitwie z przeziębieniem.

Pestki dyni. Te niewielkie pestki zwiększą ilość hormonów, co pozwoli utrzymać humor na wodzy i zapobiec huśtawce nastrojów i małym pokładom energii. Podgryzaj więc pestki dyni w ciągu dnia, na przykład pracy zawodowej. Pomoże Ci to utrzymać kontrolę nad własnym humorem i zwiększyć zasoby energii.

Migdały. Ta pozycja może was zadziwić, ale migdały rzeczywiście mają wiele wspólnego z ilością energii jaką w sobie mamy. Zawierają one przecież aminokwasy, które wspomagają przepływ krwi, co zwiększa metabolizm, a przez to energię. pomagają one podobnie jak czosnek. Migdały możesz podgryzać sobie w alt4 ciągu dnia samodzielnie lub dodać je do sałatek, czy musli – a w musli możesz połączyć je dodatkowo z miodem. Takie zestawienie to gwarant energii.

Czekolada. Jeśli kiedykolwiek będziesz potrzebować wymówki na zjedzenie następnej kostki słodyczy oto ona – energia i dobry humor. Czekolada zawiera przecież aminokwasy, antyoksydanty i różne inne substancje, które znacząco wpływają na poprawę nastroju u pań. Jeśli chcesz połączyć przyjemne z pożytecznym i mimo wszystko, chcesz, żeby jest zdrowo wybieraj czekoladę gorzką. Zawiera ona dużo więcej kakao, przez co jest jedynie zdrowsza, ale zwiększa poziom więcej energii. sama przyznasz, że obok zakupów to właśnie czekolada jest najdogodniejsza na natychmiastową poprawę nastroju.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness