Cardio odchudzające. Zobacz jak szybko możesz schudnąć!

Cardio odchudzające. Zobacz jak szybko możesz schudnąć!

Redakcja

2017-06-26

brak komentarzy

Mój znajomy zaczął biegać, kupił sobie buty, sportowy zegarek i strój. Ustalił sobie, że jest biegł przez 5 minut i potem zrobi sobie przerwę na spacer. Okazało się, że po dwóch seriach takiego biegu, wrócił domu i miał problem ze złapaniem oddechu. Nie wrócił więcej do ćwiczeń, ponieważ nie chciał, by ta pozycja się powtórzyła.



Błąd polega bardzo często na tym, że plan treningowy okazuje się niedopasowany do naszych potrzeb
Jeśli masz nadwagę, zacznij od szczególnie delikatnych ćwiczeń cardio, takich, jak marsz przeplatany krótkim biegiem. Podczas kolejnego ćwiczeń, możesz na przykład skrócić pora odpoczynku, aż uda Ci się bez problemu biec przez jedną minutę i tyle samo odpoczywać (za każdym razem wydłużasz pora ćwiczenia).

/> Po m-cu lub dłużej, uda Ci się przebiec 2 minuty i odpoczywać po tym jedną minutę. Z każdym dniem wzrasta wydajność Twojego organizmu, dlatego nie masz dolegliwości z coraz dłuższym biegiem. jedno dotyczy pozostałych ćwiczeń.

Na początku wydają się one zbyt zaawansowane, ale z czasem nie robią na nas wrażenia. Zaawansowane aplikacje na smartfony mogą motywować do wysiłku, ale należy wiedzieć, że czasem na kondycję trzeba poczekać kilka miesięcy, a w tym czasie, nie będziesz miał się czym chwalić przed znajomymi.

Nie trenuj dla wyników – w czasie ćwiczeń cardio myśl o tym, jakie maja one działanie na zdrowie. Skup się na tym, by Twoja forma rosła i by każdy trening przynosił korzyści dla alt2 Twojego kondycji. Najważniejszy okazuje się ten pierwszy krok, w którym wspominamy sobie, że zmieniamy tryb życia na zdrowy. z czasem, bieganie lub inne ćwiczenia zostaną elementem Twojego życia.

Dlaczego opłaca się pozostać przy ćwiczeń cardio, jako metodzie na spalenie tkanki tłuszczowej?
Trening cardio okazuje się znacznie mniej wymagający niż na przykład trening interwałowy. Jeśli do owej pory nie trenowałeś i Twój organizm ma słabą wydolność, po kilku interwałach nie będziesz miał ochoty na dalszy wysiłek. Aby nie zniechęcać się do ćwiczeń, wykorzystaj ćwiczenia cardio o umiarkowanej intensywności. Zwiększysz ją później, gdy Twój organizm przyzwyczai się do wysiłku.
 
niejednokrotnie spotkałem się z wypowiedziami nawet młodych ludzi, które twierdzą, że półgodzinny spacer prowadzi u nich do dużego cardio spalające tłuszcz zmęczenia. oznacza to, że organizm okazuje się otłuszczony a jego wydolność szczególnie mała. W tej sytuacji, trening na siłowni jest niebezpieczny, ponieważ układ krwionośny nie okazuje się przygotowany do większej aktywności fizycznej. Co trzeba zrobić, by poprawić stan swojego organizmu?
 
Naukowcy dokładnie zbadali, jaka okazuje się najkorzystniejsza intensywność i długość ćwiczeń na redukowanie tłuszczu. redukowanie tłuszczu zaczyna się po około 30 minutach ćwiczeń o średniej intensywności. Złym rozwiązaniem okazuje się natomiast bieganie z maksymalną szybkością, które prowadzi do szybkiego zmęczenia. Kilka minut takiego wysiłku sprawi, że będziesz zupełnie zmęczony.
Trening cardio okazuje się zalecany przez specjalistów wszystkim osobom - w zależności od stanu kondycji, wybiera się mniej lub więcej obciążające ćwiczenia. Trening wpływa na układ sercowo-naczyniowy i na sylwetkę.
Poprawia cardio które odchudza dodatkowo wydzielanie tlenku azotu, substancji, która wpływa pozytywnie na stan żył i tętnic.
Osoby, które uprawiają często trening siłowy, mają większe libido i gęstszą sieć żył i tętnic. To szczególnie ważne wtedy, gdy na przykład masz problem z nadmiarem cholesterolu we krwi.
Trening siłowy okazuje się szczególnie ważny dla ludzi w starszym wieku - każdego roku nasza wydajność spada o kilka proc., jednak, jeśli trenujemy, hamujemy ten przebieg.
 
można powiedzieć, że trening aerobowy to jedna z metod na cofnięcie okresu - dzięki niemu, długo zachowamy pełną sprawność organizmu.
 
Podczas ćwiczeń cardio odchudzają dodatkowo osoby, które nie mogą wykonywać innego rodzaju ćwiczeń. szczególnie istotną kwestią okazuje się to, że podczas tych ćwiczeń, należy kontrolować tętno, na przykład za pomocą pulsometru.

Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness