Cellulit na pupie - jak się go pozbyć!

Cellulit na pupie - jak się go pozbyć!

Redakcja

2017-05-11

brak komentarzy

cellulitna pupiejak się go pozbyćrady i sposoby

Dziś porozmawiamy o pupie 

Niektóre z nas mają prawdziwego fioła na punkcie pupy. panowie ponoć uwielbiają kobiety z pięknymi, jędrnymi pośladkami. okazuje się taka jedna pani, która bije nawet w takiej kwestii rekordy popularności. Mam tu na myśli oczywiście Kim Kardashian. Jednym się podoba innym – nie, kwestia gustu.

Chociaż mój mąż patrząc na pupę Kim mówi, że jest niesmaczna, bo widać że sztuczna, to ja troszkę zazdroszczę jej tych jędrnych pośladków  Nieważne czy to photoshop, czy silikon, czy zdobyła ją drogą mozolnych ćwiczeń. Choć troszkę za duża, jest nawet apetyczna 

Ja takiej pupy mieć nie będę przenigdy, ale chciałabym mieć w sobie chociaż trochę samozaparcia, by pozbyć się cellulitu z pośladków, bo wiem, że się da! Wiecie jak? To wcale nie takie niełatwe jak by się mogło wydawać.

w pierwszej kolejności opłaca Jak pozbyć się cellulitu na pupie? się przyswoić, co jeść, a czego stronić od. Na pewno unikajmy tłustych potraw, nadmiernej ilości słodyczy, słodkich napojów. Jedzmy dużo owoców: arbuz, grapefruit, pomidory, jagody. Jajka, szpinak, orzechy brazylijskie, zielona herbata – to produkty, które przyczyniają się dospalenia tłuszczowej, więc nie zapominajmy o nich.

po drugie uderzajmy w przyczyny cellulitu:

* Wzmacniajmy naczynia krwionośne. Poprzez naczynia krwionośne wit. i substancje docierają do naszych komórek i wzmacniają skórę. zwiększenie naczyń poprawia ukrwienie i pozwala usunąć toksyny. A wszystkie doskonale wiemy, że nadmiar toksyn wywołuje cellulit.

* Dbajmy o prawidłowe nawilżenie cery. Wiadomo, że skóra, aby pięknie i zdrowo wyglądała potrzebuje odpowiedniego nawilżenia. Nawilżajmy ją więc zewnętrznie, poprzez stosowanie odpowiednich kosmetyków i wewnętrznie – pijąc odpowiednie ilości płynu. Zapomnijmy o soli, bo ta akurat przytrzymuje wodę w organizmie, a zastopowanie płynu znaczy cellulit wodny.

* alt2 Usuwajmy wolne rodniki, które wywołują cellulit. najrozsądniej to zrobią antyoksydanty, które znajdziemy np. w pożywieniu czy w kosmetykach antycellulitowych.

* Wspierajmy produkcje kolagenu, który jest odpowiedzialna za elastyczność naszej cery. Możemy to robić na kilka sposobów, albo zastosując kolagen naturalny, albo spożywając produkty, które pobudzają produkcję tego niezbędnego dla nas składnika. Kolagen znajdziemy w galaretkach, galaretach, żelatynie.

Po trzecie, aby wspomagać redukcję cellulitu opłaca się jest ćwiczyć.

Nie oszukujmy się dziewczyny, jeśli będziemy się głodzić i smarować kosmetykami antycellulitowymi przy zerowej aktywności fizycznej, nie osiągniemy za bardzo dużo. Owszem, to tez jest „jakiś” sposób na pomarańczową skórkę, ale przecież jest zależna nam na pięknej, jędrnej pupie, fakt? A taka nie ‚zrobi się sama’. Weźmy się więc w garść i rozruszajmy trochę poślady! 

Przy naprawdę niewielkim wysiłku, ale regularności i alt3 samozaparciu uzyskamy wymarzony efekt w krótkim czasie. Przygotowałam dla was dzisiaj zestaw trzech ćwiczeń, które ostatnio znalazłam na fajnej stronie.

ĆWICZENIE PIERWSZE – UNOSZENIE NÓG

capsules Dr Farin Man

Połóż się na plecach. Zegnij jedną nogę w kolanie, drugą wysuń, unoś powoli wzwyż pośladki spinając przy tym mięśnie brzucha i pośladki oczywiście też. szczególnie lubię to ćwiczenie, bo jest w miarę proste i oprócz pośladków fajnie ćwiczy mięśnie brzucha.

ĆWICZENIE DRUGIE – Z HANTLAMI

ustaw się w lekkim rozkroku, w dłoniach dobrze żeby trzymać hantle, albo butelki z wodą. wykonaj wykrok do tyłu, pozostań w takiej pozycji poprzez chwilę, nastepnie wróć do pozycji startowej. pamiętaj by się nie garbić! Przećwicz kilka razy jedną i kilka razy drugą nogę.

ĆWICZENIE TRZECIE – WCHODZENIE NA ŁAWKĘ

To kolejne dość fajne ćwiczenie antycellulitowe na pośladki, jedynie, że może alt4 być nam trudno przeprowadzić je w mieszkaniu. Mam jednak nadzieję, że posiadasz na stanie jakiś niewielki stołeczek, na który będziesz mogła bezpiecznie wchodzić. Hantle w dłoń i stawiamy nogę jedną na stołeczku, jedną na podłodze. Powoli unosimy się wzwyż napinając pośladki i zmiana nogi.

Jeśli nadal kręcisz nosem, bo nie chce ci się ćwiczyć, to powiem ci na zachętę, że efekty ćwiczeń widać już po 3 tygodniach. i wcale nie trzeba to być morderczy trening! Poświęć codziennie 30 minut. Każde z ćwiczeń niech trwa około 10 minut. Zobaczycie, będziecie zachwycone, że wasz cellulit tak szybko znika!

A na koniec zdradzę wam jeszcze pewien sekret. Jeśli przed ćwiczeniem będziecie smarować się l-karnityną, to efekty będą jeszcze lepsze i widoczne jeszcze szybciej! To co, zachęcone? Kto ćwiczy ze mną?


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness