Chcesz trwale schudnąć? Zapomnij o tych radach!

Chcesz trwale schudnąć? Zapomnij o tych radach!

Redakcja

2017-09-06

brak komentarzy

  Dobór właściwego kilku chwilach na rozpoczęcie odchudzania to 1/2 sukcesu.niebezpieczne  zrzucanie  nadwagi

prawidłowo wiedzieć, że redukcji masy ciała nie sprzyja przewlekły stres i niedosypianie. Hormon stresu (kortyzon) powoduje zwiększony apetyt na słodycze i tłuste dania i tendencję do odkładania się tkanki tłuszczowej w partiach brzucha. Do odchudzania trzeba się przygotować - uspokoić sądzi, zaplanować wszystkie kroki. Rozpoczęcie kuracji odchudzającej w nieodpowiednim czasie, zwiększy zagrożenie porzucenia przyjętych zasad. A wiedzieć należy, że każda kolejna nieudana próba odchudzania, to spowolnienie przemiany materii i większe zagrożenie wystąpienia efektu jo-jo. 2. ; Podczas przygotowań do odchudzania nie możemy zapomnieć o ustaleniu realnego zamiarze. prawidłowo rozpisać cały przebieg na etapy i zamiast jednego ostatecznego, ustalić cele pośrednie. Zwiększy to motywację i pomoże w kontroli odchudzania. Pamiętajmy także, że aby zrzucanie nadwagi bywa zdrowe i przyniosło trwały rezultat, nie możemy tracić więcej niż 1 kg na tydzień. Kontrolowanie postępów musi odbywać się nie częściej niż raz w tyg., rano, na pusty żołądek, po porannej toalecie, w lekkiej bieliźnie. prawidłowo też zaopatrzyć się w miarę. Czasami waga nie bywa świetnym miernikiem postępów. Jeśli ćwiczymy, budują się mięśnie, których objętość bywa mniejsza w porównaniu do objętości takiej samej masy tkanki tłuszczowej. Wtedy pomiary obwodów ciała będą dla nas   jak  się  nie  odchudzaćważniejsze, niż wartość masy ciała wagę. 3. Metoda niedużych zmianLepiej odpuścić sobie natychmiastowe wprowadzanie drastycznych zmian i stawianie nierealnych zakazów. świetnym rozwiązaniem bywa metoda niedużych kroczków. Stopniowa zmiana nawyków zmniejszy stres powiązany ze zmianami. powinno wystarczające, jeśli na początek uregulujemy posiłki, zaczniemy jeść więcej warzyw albo ograniczymy słodycze. Każdy zdobyty spalenie tkanki tłuszczowej brzucha potrzebuje odpowiedniej diety i ćwiczeń. obecnie, gdy nastało lato, z pewnością dużo z was szuka sposobów na spalenie tkanki tłuszczowej brzucha, aby w ciepłe dni triki  na  zrzucanie  nadwagi  których  nie  warto  stosowaćmóc pochwalić się talią osy. Co jeść i jak ćwiczyć, żeby mieć brzuszek płaski jak deska? Przeczytaj poniższe porady. Niemal każda pani marzy o tym, by spędzić wakacje wyłącznie z uśmiechem na buzi, i wąską talią, którą da się umiejętnie podkreślić właściwą kreacją. Słowem - całość ma powalać mężczyzn na przysłowiowe kolana, a koleżankom dodawać nietwarzowej zieleni na zazdrosne oblicza. Najwyższy czas zatroszczyć się o pas szczupły, wąski i powabny. należy kilka tygodni, a będziesz mogła zaprezentować wspaniałe wcięcie w talii. Tylko wprowadź w życie poniższe rekomendacje: 1. spalenie tkanki tłuszczowej brzucha: właściwa jadłospis Jak zwykle przy pozbywaniu się zbędnych centymetrów nie obejdzie się bez reżimu żywnościowego. wśród licznych diet odchudzających każda 6 odchudzających porad, o których lepiej zapomnieć! z nas może wybrać sobie cos, co jej w szczególności bywa odpowiedzialna. Proponuję nie katować się nadto rygorystycznie. prawidłowo zapamiętać bardzo ważne hasło, które wynalazłam grzebiąc w internecie: Twardy pokarm - twarde i jędrne ciało Miękki pokarm - miękkie i pulchne ciało! Mniej pełne kalorii porcje i wymienione wyżej hasło będą

wystarczające, jeśli dodatkowo nie zapomnimy wzbogacić naszych potraw w artykuły: - b

ogate w selen - podobni okazuje się to już udowodnione naukowo, że im większe mamy stężenie selenu we krwi, tym węższą talią możemy się pochwalić (czyli: jajka, ryby morskie, mięso wołowe, orzechy - zwłaszcza brazylijskie, nasiona słonecznika, pomidory, kiełki pszenicy i kukurydza). Czyli na śniadanie miseczka płatków kukurydzianych wzbogacona słonecznikiem, orzechami i porcja selenu załatwiona. - zasobne w chrom - gdyż taki pierwiastek wpływa hamująco na ośrodek głodu. Do pokarmów zawierających chrom przynależą niskoprzetworzone kasze i płatki, pełnoziarnisty chleb, ser, jaja, chude mięso, wątroba, nerki wieprzowe, ryby, sałata, groszek zielony, niektóre przyprawy i zioła itd. - pomarańczowe jarzyny i owoce: marchew, papryka, brzoskwinie, morele, pomarańcze. Wszystkie jarzyny rozdrabniaj na malutkie kęsy, żeby nie zalegały w przewodzie związanym z trawieniem, a szybko i prosto się trawiły. 2. spalenie tkanki tłuszczowej brzucha: picie odchudza - O świetnym działaniu i na sylwetkę (na dworze) i na organizm (od środka) czystej niegazowanej h2o każdy już wie doskonale. Dlatego przy dbaniu o wąską talię także posiłkuj się H2O. - Herbata czerwona po kolejnymi dania przyspieszy proces trawienny. - herbatki z ziół pomogą, o ile wybierzesz się do sklepu zielarskiego, żeby sobie zakupić odpowiednie specyfiki. Wątpię, żeby w Twojej apteczce znalazły się w szczególności pomagające w zrzucaniu nadwagi tali: czarny bez, brzoza, perz czy arcydzięgiel. Napary najdogodniej pić przed pójściem spać. 3. spalenie tkanki tłuszczowej brzucha: masowanie, ściskanie, podszczypywanie Codzienne masaże brzucha przynoszą efekty, gdy je aplikujesz regularnie. Będą efektywniejsze, jeśli sięgniesz po specjalne balsamy z kofeiną albo algami morskimi. Tajemnica efektywnego wykorzystywania specyfików odchudzających leży w nakładaniu odrobiny składników na fragment skóry i wmasowywania, aż całkiem się wchłonie. Gdy to powinno możemy zatroszczyć się o kolejny fragment (np.: ELANCYL CELLUREVERSE Serum redukujące tkankę tłuszczową, EVELINE Eveline Slim Exstrime 3D.Termoaktywne serum redukujące tkankę tłuszczową antycellulit, FLOSLEK FlosLek SLIMLINE Krem wyszczuplający i antycellulit). Galerię kosmetyków antycellulitowych i wyszczuplających znajdziesz TUTAJ. Każdego dnia po kąpieli pocieraj okolice talii. Podstawowy ruch to głaskanie, które prawidłowo rozpocząć od całej powierzchni brzucha. Całą dłonią pocieraj zgodnie ze wskazówkami zegara, zataczając coraz większe kółka. Do wymodelowania talii i pojędrnienia skóry możesz wykonywać także tzw. wymasowanie ugniatający. Nie wykonuj go mimo wszystko nadto mocno. należy chwycić skórę wskazującym palcem i kciukiem, przytrzymać lekko, podnieść wzwyż alt2 i opuścić. 4. spalenie tkanki tłuszczowej brzucha w gabinecie kosmetycznym Pisałam już o wspaniałym urządzeniu, które wykonuje wymasowanie pneumatyczny, czyli drenaż limfatyczny. Leżysz sobie i wypoczywasz, a specjalne mankiety masują twoje nogi , biodra i pas falami powietrza pod ciśnieniem (Patrz:  drenaż limfatyczny Zanim będziesz zdrowo się odżywiać i chudnąć, musisz nauczyć się co okazuje się dla Ciebie dobre i jakie składniki wybierać. Zobacz co dobrego dla zdrowia i na zrzucanie nadwagi polecam. Jeśli chcesz szybko zminimalizować sylwetkę z brzucha to unikaj tych 8 najgorszych kwestii, poprzez które Twój brzuch wystaje i okazuje się cały jak”piłka” Jeśli marzysz o tym, aby szybko zminimalizować sylwetkę z brzucha, przeczytaj poniższe wskazówki, które umożliwią ci szybko pozbyć się fałdek. Jeśli starasz się zminimalizować sylwetkę to na pewno zwracasz uwagę na to co jesz. okazują się mimo wszystko składniki, które więcej niż inne tuczą i mogą sprawić Ci dużo kłopotów. okazują się niebezpieczne jedynie dla brzucha… NUMER #1. dania smażone w głębokim tłuszczu Choć to nie tłuszcz w nich bywa tucząca w szczególności, takie dania okazują się zakazane, jedynie ze względu na to, że skutkują tym tycie, szczególnie na brzuchu, ale obwinia się je za dużo współczesnych dolegliwości min. cukrzycę, nadciśnienie, zawały, problemy z układem związanym z trawieniem. mnóstwo z nich to składniki okazują się bardzo kaloryczne ponieważ oprócz

tłuszczu zawierają mnóstwo wypełniaczy i panierek, które wielokrotnie przekraczają wartość kaloryczną całej dania.

mnóstwo tekstów laboratoryjnych wskazuje na fakt, że prędzej tyje się na kuracji kryjącej dużo węglowodanów niż na kuracji wysoko-tłuszczowej. bywa tak, ponieważ te pierwsze okazują się poprzez organizm prościej wchłaniane i wykorzystywane, a ich nadmiar ulega zmagazynowaniu w tkance tłuszczowej. Wprawdzie tłuszcze przyjmowane z pożywieniem sycą skuteczniej niż węglowodany i dostarczają więcej kalorii, ale to węglowodany prędzej dają nam uczucie sytości. Popularne: Na owej kuracji straci nawet największy leń Tłuste dania okazują się mimo wszystko ciężkostrawne, szczególnie te, które smakują nam w szczególności, czyli smażone we fryturze albo głębokim tłuszczu. Smażone, tłuste dania jedynie samoczynnie wolno ulega trawieniu, ale także spowalnia ruchy jelit. z kolei jeśli treść pokarmowa nie przemieszcza się w jelitach sprawnie, zakłócona zostaje sekrecja soków trawiennych. i mamy impas: ponieważ zalegający w jelitach pokarm zaczyna podlegać procesom fermentacyjnym i gnilnym zamiast związanym z trawieniem. W rezultacie występuje więcej gazów i obolałe wzdęcia. wielki, wystający brzuch to wielokrotnie efekt nadto dużej ilości gazów, które powstają na skutek utrudnionego przechodzenia pokarmów wysoko tłuszczowych poprzez przewód pokarmowy. dziś już pewnie rozumiesz, dlaczego do tłustego boczku czy karkówki należy dorzucać wiele ziół i przypraw wspomagających w trawieniu. Do mięsa należy alt3 też jeść ogromne ilości warzyw, które okazują się zasobne w błonnik i służą w trawieniu. Kiedy mowa o smażonych produktach tłustych, pod lupę trzeba wziąć także słodkości – np. pączki. Smażone ciasto, to dodatkowo gorsze danie niż tłusty boczek. Dlaczego? ponieważ dostarczają, jedynie tłuszcz, też mnóstwo węglowodanów i cukru. Tego ostatniego zwykle pod postacią złożonej sacharozy albo cukrów prostych będących w nadzieniu, posypce i w cieśnie. Cukry te skutkują tym szybki i znaczący wzrost glukozy we krwi. Wprawdzie niewielka część glukozy wędruje później do komórek mięśni, gdzie okazuje się magazynowana w postaci glikogenu, ale zwyżka (czasem całkiem dużą, ponieważ organizm nie zawsze ma zapotrzebowanie na tak dużą zawartość energii, jakiej dostarcza pączek) okazuje się przekształcana w tłuszcz i magazynowana w komórkach tłuszczowych. W procesach normalizowania poziomu glukozy we krwi bierze udział insulina. Hormon ten spowalnia niestety także redukcję tkanki tłuszczowej: jego wysoki pułap we krwi prowadzi do zaktywowania procesów anabolicznych, czyli reakcji absorpcji i magazynowania. Spadek poziomu glukozy we krwi wywołany poprzez insulinę to tymczasem informacja uaktywniająca w mózgu ośrodek głodu. W efekcie, mając na sobie wystarczające ilości tłuszczu w zapasie, sięgamy po następną porcję spożywania, aby uciszyć łaknienie – najprędzej, jak to możliwe. Zjadamy wtedy najchętniej coś w typie tłustego fast foodu. i tak oto koło napędzające powiększanie się obwodu brzucha ulega tutaj zamknięci NUMER #2. Nabiał Nabiał może powodować kłopoty żołądkowe i związane z nią nadprodukcja gazów i wzdęcia. kłopoty żołądkowe ta spowodowana okazuje się niedoborem pewnego enzymu-laktazy, który rozkłada cukier mleczny, na laktozę. Kiedy laktazy okazuje się za mało albo nie ma jej wcale, cukier mleczny nie ulega w jelitach strawieniu lecz fermentacji – w czasie której wydzielane okazują się ogromne ilości gazów. W efekcie brzuch się zaokrągla. Jeśli pewien człowiek nie cierpi na wrodzony deficyt laktazy, to będąc dzieckiem, ma tego enzymu pod dostatkiem. Wytwarzanie laktazy ulega redukcji, kiedy w menu maleje zawartość mleka i jego przetworów. Podejmowana później próba wprowadzenia większej ilości kwestii mlecznych do kuracji odchudzającej może skutkować niestrawnością. Nietolerancja laktozy może też pojawić się jako objaw wtórny u osób, które do tej pory bez problemu trawiły nabiał, np. wskutek mankamenty błony śluzowej jelita poprzez leki. NUMER #3. intensywne dania i przyprawy O ile podniebienie toleruje, więc lubi pikantny odczucie smakowe, to już żołądek albo jelita – nie. intensywne dania mogą podrażniać delikatną błonę śluzową tych organów, więc spowodować rozwijanie się stanów zapalnych i nadżerek. Wszelkie podrażnienia i zapalenia jelit i żołądka objawiają się wielokrotnie kumulowaniem się gazów, wzdęciami i zaburzeniami alt4 wydzielania soków trawiennych i perystaltyki jelit, co w efekcie skutkuje powiększeniem obwodu brzucha. Ostrożnie z przyprawami takich jak musztarda albo pikantny ketchup. Wprawdzie zawarta w ostrej musztardzie gorczyca stosowana okazuje się m.in. przy kuracji stanów zapalnych jelit, ale już dużą zawartość octu spirytusowego w tym produkcie tylko pogorszy samopoczucie i spotęguje symptomy (m.in. wzdęcia) u osób chorujących na nadkwasotę. Ketchup także posiada w składzie ocet, ale głównym zagrożeniem dla linii brzucha wynikającym ze spożywania tego kapsułek okazuje się… dużą zawartość cukru. NUMER #3. jarzyny strączkowe i kapustne  jarzyny samoistnie dobro, ale… no właśnie: strączkowe i kapustne wzdymają. Te pierwsze – ponieważ zawierają lektyny, galaktocukry i twarde skórki, a drugie – ponieważ też znajdują się w nich artykuły powodujące wzdęcia, a ponadto zamiast jadać je na surowo, poddajemy je nieodpowiedniej obróbce

kulinarnej: nadto długo gotujemy i smażymy, polewamy tłuszczem i podajemy ze smażoną bułką tartą.

Przetwarzanie podwyższa indeks glikemiczny warzyw – co sprzyja szybszemu podnoszeniu poziomu glukozy we krwi i gwałtowniejszemu uwalnianiu insuliny w porównaniu do sytuacji, kiedy zjadamy kapustne na surowo. Lektyny to jedne z białek będących w ziarnach gatunków strączkowych. Ulegają dość szybkiemu trawieniu, ale zanim do tego dojdzie, przejściowo udaje im się zahamować aktywność trypsyny – enzymu rozkładającego białko. To tymczasem prowadzi do uaktywniania się bakterii jelitowych, których skutkiem oddziaływania okazują się gazy wytwarzane podczas fermentacji i wzdęcia brzucha. Galaktocukry występujące w ziarnach strączkowych, takie jak rafinoza, stachioza czy werbaskoza, mające silne działanie gazotwórcze, stanowią rozpuszczalną w wodzie frakcję błonnika pokarmowego. ze względu na fakt, że w organizmie ludzkim za mało okazuje się alfa-galaktozydazy – enzymu, który rozkłada wymienione sacharydy, powinniśmy się ich z nasion strączkowych pozbyć, zanim przepłyną do żołądka i jelit. Rozwiązaniem okazuje się moczenie suchych ziaren przed gotowaniem.   Strączkowe moczymy także z innego względu: woda inicjuje przebieg kiełkowania i uaktywnia rozmaite enzymy – dzięki nim twarda skórka fasoli czy grochu staje się więcej miękka i lżej strawna. Popularne:  CZY JEDYNY sposób na zrzucanie nadwagi TO TABLETKI i SUPLEMENTY ODCHUDZAJĄCE? NUMER #4. Alkohol  Alkohol oprócz tego, że rozwiązuje języki, rozluźnia także ciało – z przełykiem, wpustem i odźwiernikiem żołądka włącznie. W efekcie występuje refluks, odczuwamy kłopoty żołądkowe i uaktywnia się zespół drażliwego jelita – ze wzdęciami i przelewaniem się treści włącznie. Alkohol może też podrażniać błonę śluzową żołądka i jelit – stąd prosta droga do dolegliwości wrzodowej albo do zaburzeń w wytwarzaniu soków trawiennych. Skutkiem obu nieprawidłowości okazuje się cała paleta objawów, ze wzdętym brzuchem i zakłóceniem motoryki jelit włącznie.

 

Zobacz też 

Trener Personalny we Wrocławiu


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness