Chcesz zrzucić brzuch w miesiąc? Jest to możliwe!

Chcesz zrzucić brzuch w miesiąc? Jest to możliwe!

Redakcja

2017-05-11

brak komentarzy

zrzucić brzuchdietamiesiącćwiczenia

Chcesz posiadać płaski talia, ale większość momentu spędzasz przykuty do biurka? Nawet bez treningów na siłowni zrzucisz oponę – wyrzuć z talerza wszystko, co niepotrzebne, nałóż to, co niezbędne, a już po 4 tyg. zauważysz efekty. Inni także.

niedociągnięcie momentu na siłownię nie musi prowadzić do tego, że twój talia nieuchronnie zacznie się zaokrąglać. Co więcej, nawet jeśli już przypomina sporej wielkości piłkę, możesz szybko się jej pozbyć nawet bez dźwigania sztangi i hantli. Jak? Wprowadzając wyłącznie nieduże modyfikacje w własnej diecie.

Gruntowne badanie opisane w "The Journal of Obesity", podsumowujące 493 poprzednie badania, dowiodło, że ludzie, którzy odrzucili złe nawyki żywieniowe i zaczęli jeść zdrowo w ciągu pierwszych 15 tygodni utracili średnio niemal 8 kg. To o zaledwie 1,5 kg mniej niż osoby, które z wyjątkiem tego zaczęły trenować!

Na kolejnych stronach proponujemy Ci pewien układ. Dajemy Ci 4 tygodnie na to, byś wyeliminował błędy, które robisz przy stole. Aby ułatwić Ci sprawę, podpowiadamy, gdzie kryje się zagrożenie i jak je zneutralizować – bezboleśnie i raz na zawsze. A za miesiąc ustaw się na wadze i odpowiedz sam sobie, czy było dobrze. Nie musisz do nas pisać – my już mamy przyswojone Twoją odpowiedź.

Węglowodany: jedz wyłącznie dwie kromki pieczywa dziennie
Pierwsze 7 dni poświęć na rozpoznanie głównych błędów w własnej diecie. Musisz sobie uświadomić , jakie spożywanie sprzyja Twojej nadwadze i zmodyfikować swoje złe nawyki na dobre.  

"Chleb jest pełen węglowodanów prostych, które szybko zamieniają się w Twoim Jak zrzucić brzuch w miesiąc? ciele w tłuszcz" – mówi Zef Eisenberg, twórca portalu musclebulletin.com. Aby wydobyć kaloryfer na brzuchu spod warstwy niepotrzebnego tłuszczu, musisz zrezygnować z elementów diety bogatych w nieskomplikowane, które gwałtownie podnoszą ilość cukru we krwi. Jednym z nich jest właśnie chleb, zwłaszcza jasny.

Białko: dostarczaj mięśniom paliwo 6 razy dziennie

Pomyśl o posiłkach jak o serii brzuszków. Osiągasz lepsze efekty, kiedy podzielisz swój trening na krótkie, intensywne serie, niż gdy ćwiczysz jednym ciągiem, czego efektem jest wyłącznie zmęczenie. Karm swój sześciopak białkami – rybami, chudym mięsem, jajkami, orzechami, jogurtami albo batonikami proteinowymi – 6 razy wciągu dnia. "Regularne spożywanie dostarcza Twemu ciału tyle energii, ile akurat potrzebujesz, a przy okazji przeciwdziała gromadzeniu tłuszczu" – mówi Matt Lovell, instruktor i specjalista ds. żywienia.

Tłuszcz: tłuszcz tłuszczowi nierówny

Ludzkie ciało potrzebuje tłuszczów – tak nas ukształtowała mama natura. Ale jedz składniki, które zawierają tłuszcze nienasycone, np. orzechy, oliwę, serek wiejski, mięso i sardynki. Jeśli zredukujesz liczbę kalorii, rezygnując głównie z tłustych elementów diety, odbije się to pozytywnie na Twoich mięśniach, powierzchni i włosach.

Białko: smażeniu mówimy nie!

Musiałbyś żyć w całkowitej izolacji od reszty świata, żeby nie przyswoić, że smażone spożywanie ma znacznie więcej kalorii niż przygotowywane winny sposób. Ale nawet jeśli mieszkasz w centrum Warszawy, mogła nie dotrzeć do Ciebie informacja, że smażone dania są uboższe w białko i trudniejsze do strawienia. Zrezygnuj ze smażonych w panierce biust z kurczaka na rzecz tego samego mięsa upieczonego na ruszcie, a dostarczysz sobie znacznie więcej białka i znacznie mniej alt2 kalorii.

Tłuszcz: przestań smarować

Smarowanie pieczywa nie zabije Cię, ale Twój talia powinno dobrze wyglądał, jeśli z tego zrezygnujesz. "Margaryny do smarowania zawierają dużą liczbę przetworzonych tłuszczów, co przekłada się na zwiększenie warstwy tłuszczu, którą posiadasz pod skórą – mówi Eisenberg. – zrób sobie przysługę i nałóż na chleb niskotłuszczowy majonez, ketchup albo twarożek".

Napoje: zabij nieposkromiony apetyt wodą

Kiedy odczuwasz, że zaczyna Cię ssać w żołądku, nalej do filiżanki czystej h2o, aby nakłonić ciało do spalania tłuszczu. Przeciętny mężczyzna powinien wypijać 2 l czystej h2o dziennie – resztę dostarczy sobie wraz z innymi potrawami.

moment: jarzynowe śniadanie

Na dobry początek dnia zjedz dużo zieleniny – zarówno owoców, oraz warzyw. Taki posiłek podkręci Twój przemiana materii, co zaowocuje szybszym spadkiem masy ciała.

Węglowodany: soki - nie, owoce - tak
Nadeszła pora, aby reasumować modyfikacje, których dokonałeś, wprowadzić nieduże korekty i spalić tę resztkę tłuszczu, przez którą nie możesz dodatkowo eksponować z dumą swego sześciopaka. 

"Większość soków owocowych jest słodzona cukrem, a to nie sprzyja zrzucaniu wagi" – zauważa Lovell. Poza tym niektórzy producenci ochoczo dodają do nich za bardzo dużo h2o, aby obniżyć koszty ich produkcji. zamiast nich sięgnij po owoce w stanie bezpiecznym, których o każdej porze roku mamy pod dostatkiem.

Białko: dbaj o alt3 liczbę

Jeśli jesteś aktywny ruchowo, nie zapominaj o przywołanych już wcześniej 2 gramach białka na 1 kilogram Twego ciała każdego dnia – bez tego, w miejsce budować mięśnie, będziesz je spalał. Aby nie znudzić się spożywaniem na okrągło mięsa, możesz kłaść na talerz również inne składniki bogate w białko: jajka, fasolę, groch, soję i tofu.

Tłuszcz: wypróbuj pieprz cayenne

Przyspiesz proces odsłaniania tarki na brzuchu, dodając do swoich posiłków odrobinę takiej pikantnej przyprawy. "Zawiera ona kapsaicynę, która pobudza trawienie i podkręca Twój przemiana materii, zwiększając redukowanie tłuszczu" – mówi dietetyk Dale Pinnock z Natural Solution Clinic.

Napoje: mała czarna i wyłącznie mała czarna

Filiżanka niewielkiej ciemnej nie potrzebuje żadnych dodatków, aby dodać Ci energii – osobiście kofeina w niej zawarta wystarczy, aby to uczynić. Dlatego zrezygnuj z zaprawiania kawy mlekiem albo śmietanką. świetnie zrobisz, jeśli przy okazji zrezygnujesz albo zmniejszysz liczbę cukru, którym słodzisz kofeinę. Oszczędzisz kalorie i wciąż będziesz chudł.

Tajemnica sukcesu:

Pieczywo razowe jest bogate w błonnik, podczas gdy jajka i łosoś to świetne źródła białka.

Tajemnica skucesu:

Szpinak jest świetnym źródłem żelaza, które transportuje tlen do Twoich mięśni. Jajka dostarczą Ci tymczasem sporo białka, które umożliwi Twoim mięśniom systematyczny wzrost.

style="font-family:Lato,sans-serif">Tajemnica sukcesu:

Orzechy nerkowca i kurczak mają dość dużo białka. Jednocześnie są ubogie w węglowodany i tłuszcze, a więc idealne na kolację dla faceta, który chce zrzucić wagę.

Stres
Jesz zdrowo, ale nie możesz pozbyć się nadwagi? czynniki przyczyniające się do może być kilka:

W badaniu opisanym w "The Obesity Society Journal" udowodniono, że panowie, którzy pracują pod dużą presją, są więcej narażeni na kumulowanie się tłuszczu wokół pasa.

Patent nasz trener:

Wyjdź z czterech ścianach na co najmniej godzinę w ciągu tygodnia, aby pobiegać, pograć w kosza albo piłkę nożną, pojeździć na rowerze itp. Naukowcy z West Virginia University odkryli, że ludzie, którzy ćwiczą na świeżym powietrzu, mają niższy ilość tzw. hormonu nerwów niż osoby trenujące w pomieszczeniach, np. na sali gimnastycznej.

niedociągnięcie snu

Jeśli cierpisz na bezsenność, ilość leptyny - hormonu, który informuje, że żołądek jest pełen - spada, podczas gdy rośnie liczbę greliny, która alarmuje mózg, że pora coś zjeść. "Bez odpowiedniej ilości snu ciężko jest zrzucić wagę" - potwierdza dietetyk Gary Ward.

Patent nasz trener:

Jedz sałatkę podczas swojego ostatniego dania przed snem. Zawiera ona produkty działające podobnie jak opium, ciągle stosowane w pigułkach nasennych, które oddziałują łagodząco na układ nerwowy i ułatwiają zaśnięcie. Przy okazji: sałata jest niskokaloryczna.

 

Zobacz też

Gry Typu Escape Room


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness