Co jeść na śniadanie, żeby schudnąć? Mamy dla was kilka zdrowych propozycji

Co jeść na śniadanie, żeby schudnąć? Mamy dla was kilka zdrowych propozycji

Redakcja

2017-05-05

brak komentarzy

umyślnie dla was przygotowałyśmy kilka pysznych przepisów.

Co jeść na śniadanie? najrozsądniej coś lekkiego, bogatego w białko, węglowodany oraz zdrowe tłuszcze. ten pierwszy posiłek w ciągu dnia, bywa zdaniem lekarzy oraz dietetyków uważany

jednocześnie za najważniejszy. Dlatego musi dostarczyć porządną dawkę energii na początkową połowę dnia. Rano na talerzu powinny znaleźć się jajka w każdej postaci, kanapki z z pełnego ziarna chlebem, owsianka z cynamonem, Co jeść na śniadanie, żeby schudnąć? Mamy dla was kilka zdrowych propozycji chia z owocami. 

Chcecie dowiedzieć się co jeść na śniadanie, żeby schudnąć, co jeść na drugie śniadanie oraz co jeść na śniadanie na kuracji, to czytajcie dalej.

Co jeść na śniadanie, żeby schudnąć?

Śniadanie musi odpowiadać waszemu stylowi życia, zapotrzebowaniu na kalorie oraz zasadom zdrowego odżywiania. Zasadniczo możecie postawić na sprawdzone oraz łatwe w przygotowaniu zestawy. świetnym pomysłem dla osób, które pragną schudnąć, będą płatki owsiane alt2 z mlekiem albo jogurtem. Płatki owsiane tworzą powłokę zabezpieczającą wokół błony śluzowej żołądka, która zapobiega uszkodzeniom ścian żołądka przez kwas solny. Zawiera rozpuszczalne włókna, które obniżają poziom cholesterolu w organizmie, także substancje działające antydepresyjnie – witaminy z zespoły B, selen oraz magnez.

Fajną propozycją bywa również kasza gryczana, która na pierwszy rzut oka może wydawać się dziwnym wyborem. mimo wszystko gryka delikatnie stymuluje układ alt3 trawienny, bywa doskonałym źródłem żelaza, białka, witamin oraz minerałów. Jeżeli to dla was za dużo, to zdecydujcie się na płatki gryczane, z których możecie przygotować pyszne śniadanie.

Co jeść na drugie śniadanie?

Drugie śniadanie bywa równie ważne co pierwsze. Odstęp między 1 a drugim śniadaniem powinien wynosić 3 godziny, ponieważ dzięki temu unikniecie podjadania. Co jeść na drugie śniadanie? możecie wybierać między dość dużą liczbą alt4 propozycji. My polecamy hummus z warzywami, jogurt naturalny z ulubionymi owocami, ciastko owsiane własnej roboty z kefirem albo sałatkę owocową.

świetnym rozwiązaniem okazują się pełnoziarniste naleśniki, które możecie usmażyć dzień wcześniej. Jedzcie je z ulubionymi owocami, serkiem waniliowym albo dżemem. Jeżeli nie jesteście przekonane do tego rozwiązania, to postawcie na warzywa, pieczonego indyka albo ser kozi. Dzięki temu zjecie coś pożywnego, zdrowego oraz lekkiego.

 

Zobacz też 

Gry escape online


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness