Co jeść, żeby zdrowo przytyć? Te zioła Ci w tym pomogą!

Co jeść, żeby zdrowo przytyć? Te zioła Ci w tym pomogą!

Redakcja

2017-09-06

brak komentarzy

dużo osób boryka się z defektem niedowagi. Chcieliby przytyć, ale im się to nie udaje.zioła  na  przytycie

Czy i Ty należysz do takiej zespoły osób? Jeśli tak, świetnie wiesz, jakie to stwarza problemy. Jak przytyć to pytanie czesto pada ze storny osób z niedowagą. Musisz posiadać świadomość ,że Zdrowa dietę na przytycie nie bywa odwrotnością diety odchudzającej. By podkręcić wagę w odpowiedni sposób nie należy objadać się słodyczami i fast-foodami… zamierzeniem diety na przytycie musi być ładne zbudowanie ciała, przede wszystkim tkanki mięśniowej, a nie warstwy tłuszczowej. często pracuje z Pacjentami, którzy poprzez nieracjonalne objadanie się doprowadzili do wzrostu warstwy tłuszczowej, która zdeformowała ich sylwetkę wiec nie tędy droga! Zwiększanie masy ciała  ma miejsce wtedy kiedy wywołamy dodatni bilans energetyczny np. jeżeli będziemy spożywali wyłącznie 500-800 kcal w odpowiednio zbilansowanych proporcjach więcej niż wynosi Twój realny przemiana materii będziemy tyli. W i etapie diety do dziennego zapotrzebowania energetycznego dodajemy ok. 500 kcal. Jeżeli modyfikacja ta nie wywoła zmian na wadze, zwiększamy porcję kalorii o kolejne 500. Trzeba pamietać, że przebieg tycia bywa dłuższy i trudniejszy niż odchudzania. Zwiększenie masy ciała o 2 kg podczas miesiąc to już wielki sukces. Osoba, która chce zdrowo przytyć powinna zrezygnować ze słodyczy. Niewskazana bywa również kofeina, ze względu na to że rozbudza przemiana materii. zamiast płynu należy przed posiłkami pić pół kubka soku warzywnego albo owocowego, co pobudzi apetyt. trzeba pić melisę, ze względu na spowalnianie poprzez nią przemiany materii. 20% diety powinny stanowić białka, 30 % tłuszcze, a 50 % węglowodany. 1/2 białka może być odzwierzęcego. trzeba uwzględnić składniki zasobne w białko jak: białe i żółte sery, kakao, mięso, ryby, jajka, soję i pozostałych rośliny strączkowe. kuracja dietetyczna winna zawierać nienasycone kwasy tłuszczowe. Ich źródłem okazują się oleje: słonecznikowy, sojowy i oliwa z oliwek. W jadłospisie powinny znaleźć się przede wszystkim węglowodany: cukier, miód, soki z owoców, białe pieczywo, co  jeść  żeby  przytyć  makarony, kluski. Ale ich nadto duża zawartość prosto modyfikuje się w tkankę Dieta na przytycie – zioła pomocne w przybieraniu na wadze tłuszczową. Nie należy zapominać o witaminach i solach mineralnych – usprawniają przyswajanie składników odżywczych. By tycie miało najwłaściwszy rezultat, jadłospis na przytycie trzeba połączyć z odpowiednim treningiem, ukierunkowanym na budowę masy mięśniowej. ważne bywa zwrócenie uwagi na posiłek przed i po ćwiczeniach. Posiłek przed treningiem powinien być zjedzony na ok 1.5 przed jego rozpoczęciem i dostarczać odpowiedniej ilości lekkostrawnych węglowodanów. dobrą propozycją dania okazują się np. kanapki z serem twarogowym, chudą wędliną, dżemem, miodem, jogurt z płatkami, banany. Nie należy na pewno przed ćwiczeniami jeść potraw tłustych i mogących posiadać oddziaływanie wzdymające – kapusta, papryka, cebula, kalafior, brukselka etc. ćwiczenia (najdogodniej w  jak  przytyć ciągu pierwszej 60 minut po jego zaprzestaniu) należy uzupełnić przede wszystkim węglowodany. Jasne pieczywo, ryż, makaron połączyć z dużą porcją białka –mięsa/artykułu mlecznego – taki posiłek po ćwiczeniach pozwoli na „wchłonięcie” większej ilości białka poprzez mięśnie. Na bazie własnej praktyki wiem mimo wszystko że taki sposób przybierania na wadzie kończy się po kilku tyg. ponieważ osoby nie okazują się wytrwali i cierpliwi a używanie się do wszystkich zaleceń potrzebuje dużo momentu na przygotowywanie dań i odpowiednie ich konfigurowanie czego zawsze wszystkim brakuje! Dlatego

opracowaliśmy zdecydowanie łatwiejszy metoda na ZDROWE PRZYTYCIE, 

który łączy suplementację z dietą talerzową. Polecam suplementy Herbalife, które w sposób prosty i skuteczny optymalizują przebieg zdrowego przybierania na wadze  dzięki najlepszej substancji odżywczej o optymalnemu wchłanianiu    Żeby skutecznie przybrać na wadze polecam moim kuracjuszom: podkręcić kaloryczności dań o min. 500 kcal/dzień pamiętając o zasadach zdrowego odżywiania Spożywać regularnie 5 dań dziennie Odżywić nasz organizm na poziomie komórkowym dostarczając wszystkich nieodzownych witamin i minerałów w odpowiednio zbilansowanych proporcjach Zapewnić odpowiednie konsumowanie białka wysokiej jakości w proporcjach 50% roślinne i 50% zwierzęce Budować beztłuszczową wagę poprzez odpowiednie ćwiczenia   Włączyć do swoje diety suplementuję Przykładowy Plan diety bywa prosty  Zastępujesz  3 posiłki zazwyczaj śniadania i kolacja zbilansowanym spożywaniem na bazie Formuły 1 i dodatkowo jesz jeden posiłek podstawowy( to co uwielbiasz) i kolację. To rozstrzygnięcie powiększa wartość kaloryczna dań o min.500 kcal, zapewnia wszystkie substancji alt2 odżywcze i białko wyłącznie 3 posiłki na bazie Formuły 1 dostarczają ok.50 g białka a substancji odżywcze okazują się analogiczne z spożywaniem o substancji 5100 kcal!!  Co gwarantuje optymalne wchłanianie  substancji odżywczych ,posiadasz dużo energii i doskonałe samopoczucie jak naturalnie przytyć? dużo osób musi przytyć dlatego, że zalecił im to lekarz albo po prostu dlatego że odczuwają się nieprzyjemnie ze swoją nazbyt wątłą posturą. Dzisiaj pomówimy o powodach dla których niektórzy pragną przytyć, dodatkowo prezentujemy kilka sposobów jak przeprowadzić to zdrowo oraz naturalnie. okazują się takie okresy, kiedy potrzebujemy przytyć ze względu schorzenia natury zdrowotnej, silnego sytuacji stresogennych albo pozostałych chorób, poprzez które schudliśmy do masy mniejszej, niż powinnyśmy, by wyglądać świetnie; albo po prostu ze względu genetycznej predyspozycji do bycia chudym.   Tak więc, jak możemy nabrać nieco masy w zdrowy oraz zrównoważony sposób? Zdaniem dietetyków, zdrowe przytycie może być czasem trudniejsze niż zdrowe tracenie wagi. Trzeba przecież uwzględnić całą gamę aspektów: stronić od nadmiaru kalorii z gotowych, przetwarzanym składników, ze względu na to że może to powodować inne poważne problemy zdrowotne. często kłopotem bywa też to, czy dana osoba bywa fizycznie w stanie zjeść wszystko to, co ma założone w ustalonym planie żywieniowym, albo że trzeba później zmagać się ze związanymi z tym problemami trawiennymi. Przypatrzymy się bliżej wszystkim tym aspektom, oraz pomyślmy które rośliny mogą nam udzielić pomocy w przyroście masy ciała w sposób prawidłowy oraz zdrowy. Dlaczego niektórzy ludzie mają problem aby przytyć? Przyczyny genetyczne: okazują się ludzie, którzy nie mogą jeść więcej niż pewna porcję pokarmu. Gdy ich żołądek wypełni się do określonego poziomu, ich organizm wytwarza szereg hormonów odpowiedzialnych za zaspokojenie apetytu, co przytrzymuje konieczność dalszego spożywania. Więcej włókien mięśni: Niektórzy ludzie mają genetycznie więcej włókien mięśni, które wpływają na większe redukowanie energii podczas odpoczynku, poprzez co wzrost masy ciała bywa dużo trudniejszy. Charakter oraz osobowość: okazują się ludzie, którzy okazują się nerwowi oraz niespokojni z natury. Nie okazują się w stanie spokojnie usiedzieć na miejscu, okazują się stale aktywni nawet wtedy, kiedy siedzą: stały ruch nóg czy ramion… To wszystko sprawia, że spalają więcej kalorii w niemal każdym kolejnym kolejnym sytuacji. Trudności we wchłanianiu składników odżywczych: To czynnik główny. Organizm nie alt3 wchłania wszystkich składników odżywczych, poprzez co czuje deficyt otrzymywanej z zewnątrz energii, koniecznej do co codziennego funkcjonowania.   Ta nazwa może brzmieć dla Ciebie obco, ale kozieradka wyróżnia się niezwykłą skutecznością, jeśli chodzi o przybranie wagę. z liści kozieradki czasem stosuje się do normalnego powiększenia biustu oraz pośladków, jeśli się wie, jak jej

odpowiednio używać. W jej skład wchodzą związki działające podobne do żeńskiego estrogenu. okazuje się takżeidealna

dla zmniejszenia cholesterolu oraz stabilizacji poziomu glukozy we krwi, a dzięki błonnikowi przeciwdziała zaparciom. Ale jak ją przyjmować? Tę roślinę trzeba zwykle znaleźć go w sklepach z naturalną pożywieniem, a niektórzy lekarze przypisują ją w kapsułkach. z liści kozieradki trzeba przyjmować na kilka sposobów: Poprzez nasiona. Przyjmując kapsułki albo tabletki, które okazują się do kupienia w sklepach ze zdrową pożywieniem. Używając mąki z kozieradki. Używając sproszkowanej kozieradki jako przyprawy do potraw. Parząc herbaty lecznicze. Bez wątpienia najpopularniejszym sposobem spożywania kozieradki bywa parzenie herbaty z jej nasion do śniadania oraz wczesnym popołudniem. Zagotuj szklankę płynu, wrzuć do niej 5 nasion oraz pozwól im się parzyć poprzez kilka minut. W ciągu dnia pij dużo płynu, to pozwoli Ci na zwiększenie apetytu. Ponadto, kozieradka posiada w składzie saponiny, które więc pomagają poprawić procesy trawienia, stymulują wytwarzanie enzymów trawiennych – dzięki temu kalorie będą zbierać się w organizmie w zdrowy sposób, co spowoduje wzrost masy ciała. Mimo wszystko zawsze pamiętaj, by pić co najmniej 2 litry płynu dziennie. Przybranie na wadze to spore wyzwanie dla licznych ludzi. Przyczyna przebywać może w zaburzeniu przemiany materii, niezwykle natychmiastowej przemianie materii czy problemach związanych ze zdobywaniem masy mięśniowej. tycie bywa na powodzenie całkiem jasne, gdy mamy przyswojone już zasady. Całość sprowadza się do spożywania większej ilości kalorii, niż Tempo metabolizmu to szybkość, w jakiej nasze ciało spala kalorie w stanie spoczynku. Jeśli obliczymy to tempo, będziemy mogli oszacować dziennie zapotrzebowanie pełne kalorii w taki sposób, aby móc je przekroczyć oraz jednakowym przybrać na wadze. Zazwyczaj, musimy spożyć 3,500 kalorii oraz zawartość wynikającą z naszego tempa metabolizmu aby przybrać na wadze o pół kilograma. Przed rozpoczęciem diety na przybranie masy musimy dokładnie się zważyć oraz zmierzyć nasz wzrost. Obliczanie tempa metabolizmu w stanie spoczynku (zazwyczaj opisywanego skrótem alt4 RMR od Resting Metabolic Rate) bywa inne w zależności od płci. Jak przytyć - obliczanie RMR Aby oszacować RMR musimy pomnożyć naszą sylwetkę w kilogramach razy dziesięć. Do tego dodajemy nasz wzrost razy 6,25. Następny krok odróżnia się w zależności od naszej płci: kobiety odejmują własny wiek pomnożony poprzez pięć minus 161 od swojego wyniku. panowie odejmują własny wiek pomnożony poprzez pięć plus pięć od swojego wyniku. Wynik, który otrzymamy, to zawartość kalorii, którą spalamy w czasie spoczynku. Aby oszacować RMR możemy korzystać również z on-line kalkulatorów. Bez wątpienia to otyłość oraz nadwaga stanowią częstą przyczynę spadku poczucia samooceny. nadto duża zawartość nadprogramowych kilogramów budzi frustrację oraz wywołuje

kompleksy... Jak przytyć - dietę na masę istotne bywa spożywanie zbilansowanej diety. najwłaściwszy metoda na

przytycie to spożywanie zróżnicowanej oraz zbilansowanej diety zasobnej w składniki. bywa to istotne, ze względu na to że menu, które spożyjemy, bywa miało wpływ na nasz układ krwionośny, dodatkowo na tempo przemiany materii. Co jeść, aby przytyć? Jedz w szczególności dużo z pełnego ziarna pokarmów, jak na przykład pełnoziarnisty chleb albo makaron, świeże owoce oraz warzywa, chude mięso o niskiej zawartości tłuszczu, oraz jedzenie bogate w błonnik, potas, wapń, witaminę D oraz żelazo. Aby przybrać na wadze, jedz posiłki regularnie, rozkładając je na różne elementy dnia. Poprzez regularne odżywianie się, będziemy mogli zachować odpowiedni pułap cukru we krwi, tempo metabolizmu, oraz uniknąć dolegliwości z układem związanym z trawieniem. Jedz pięć albo sześć mniejszych substancji w trakcie całego dnia. Każdy posiłek powinien posiadać miejsce od trzech do 4 godzin od wcześniejszego. Unikaj wielkich, bogatych w węglowodany substancji na końcu dnia. przenigdy nie opuszczaj substancji. Jak zdrowo przytyć? Powinniśmy wystrzegać się śmieciowego składników. kuracja dietetyczna na przybranie masy ciała potrzebuje od nas spożywania zwiększonej ilości kalorii, dlatego istotne bywa, aby kalorie te pochodziły ze zdrowej żywności, która nie zawiera tłuszczów albo cukrów prostych. W szczególności powinniśmy wystrzegać się fast foodów, słodyczy oraz smażonych potraw. Aby osiągnąć bardziej skrupulatne wskazówki na temat diety, dopasowane do naszego RMR, możemy skonsultować się z dietetykiem, który pomoże nam zrobić szczegółowy plan żywienia na przytycie.

 

Zobacz też 

Trener Personalny we Wrocławiu


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness