Co jeść przed i po treningu siłowym?

Co jeść przed i po treningu siłowym?

Redakcja

2017-06-12

brak komentarzy

Najważniejszym składnikiem wyszczuplającego koktajlu okazuje się jabłko. Owoc jest świetne źródło pektyny – rodzaju błonnika rozpuszczalnego, który pęcznieje w żołądku i gwarantuje długotrwałe uczucie sytości. posiada także szereg substancji mineralnych wspomagających przebieg spalania ; – magnezu, potasu, żelaza Co jeść przed i po treningu siłowym? czy cynku.

Obecna w jego zawartości kwercetyna – jeden z najsilniejszych znanych przeciwutleniaczy – przeciwdziała podwyższeniu cholesterolu we krwi, a dodatkowo zwalcza bakterie i wirusy. Poza tym jabłko jest zasobne źródło wit. C, beta-karotenu, fitosteroli i flawonoidów. W stu gramach owocu dieta na masę występuje jedynie od 37 do 57 kalorii.

W porannym koktajlu nie może zabraknąć bananów. Chociaż osoby walczące z dodatkowymi kilogramami najczęściej unikają jedzenia tych owoców, jednak nie są one tak pełne kalorii, jak mogłoby się wydawać. Jedna średniej wielkości sztuka dostarczy dieta na rzeźbę około 150 kalorii, a przy tym pozwoli na długo zaspokoić głód. To zatem świetne źródło energii, którego nie powinny odmawiać sobie zwłaszcza osoby aktywne fizycznie.

Kolejnym istotnym składnikiem napoju okazuje się seler. Ze względu na swoje zdrowotne i odchudzające właściwości supelentacja potreningowa od lat jest stały składnik diety licznych hollywoodzkich gwiazd. Zarówno małokaloryczny korzeń, jak również nać są dość drogocenne dla organizmu. Specjaliści doszukali się w tym warzywie aż 86 dobroczynnych składniku. Seler poprawia trawienie, odtruwa, usuwa zaparcia i przyspiesza rozkład tłuszczów.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness