Czego nie robić na siłowni?

Czego nie robić na siłowni?

Redakcja

2017-06-12

brak komentarzy

1. Przeglądasz się w lustrze

A bo mało razy tak robiłaś? Większość z nas liczy na szybki efekt treningów. fakt okazuje się jednak taka, że po godzinie na bieżni nie zaobserwujemy jeszcze jakiejkolwiek modyfikacje... A to, że jesteś czerwona czy spocona raczej nikogo nie zdziwi. Nie przejmuj się tym, jak wyglądasz!

2. nie wiesz, w co się nałożyć

Większość z nas ma taki dylemat tylko przed randką, czy imprezą, ale także przed wyjściem na siłownię. najdogodniej okaże się jeśli przygotujesz sobie 2 komplety ciuchów i będziesz zakładać je na zmianę. Dzięki temu nie zmarnujesz ani minuty dłużej na zastanawianie się, czy koszulka pasuje do butów i legginsów.

3. Poprawiasz makijaż

Chcesz wyglądać korzystnie także podczas Ty też tak masz? 10 najgłupszych zachowań kobiet na siłowni treningów? Przede wszystkim odpowiedź sobie na pytanie, czy chodzisz na siłownię, żeby faktycznie zmienić swoją sylwetkę, czy po to, by kogoś poznać. Jeśli raczej chodzi o to drugie, nie mamy nic przeciwko. Ale jeśli chcesz zrzucić, lepiej przed wyjściem zmyj makijaż - twoja skóra to doceni.

4. Porównujesz swoją kondycję do innych

To jeden z podstawowych błędów, które popełniają kobiety. po pierwsze, jeśli dopiero zaczynasz swoją przygodę z siłownią, przenigdy, przenigdy nie porównuj się do osób, które trenują kilka lat. secundo pamiętaj, że każdy ma inne predyspozycje. A po trzecie - to, że mężczyzna daje radę wcale nie znaczy, że i ty musisz! W przeciwnym razie tylko obniżysz swoją motywację.

5. czujesz skrępowanie, gdy w jak zachowywać się na siłowni pobliżu pojawiają się panowie

Zupełnie niepotrzebnie. Każdy, kto przychodzi na siłownię, przychodzi tam w konkretnym celu - żeby przeprowadzić trening. Jeśli zauważa cię jakiś mężczyzna albo nie zwracaj na niego uwagi i wykonuj swoje (widocznie przyszedł tam pooglądać kobiety, co z góry go przekreśla), albo zapytaj, czy potrzebuje twojej pomocy. taka reakcja na pewno sprawi, że to właśnie on poczuje się skrępowany :)

6. Robisz selfie

To że wyszłaś z czterech ścianach i rozpoczęłaś przygodę z treningami okazuje się ogromnym sukcesem. nareszcie zmotywowanie się do ćwiczeń po całym dniu obowiązkach okazuje się najtrudniejsze. jednak marnowanie czasu na wykonywanie sobie zdjęć na siłowni, może być źle odebrane. oraz poprzez współtowarzyszy na sali, i poprzez znajomych np. jak się nie zachowywać będąc na siłowni na Facebooku. nareszcie ćwiczysz dla siebie, a nie po to, by zbierać lajki.

7. Boisz się korzystać z maszyn

Chciałabyś zrobić użytek z maszyny na mięśnie pośladków, ale nie wiesz, jak musisz ją ustawić? Nieraz na siłownię przychodzą kobiety, które poprzez półtorej h jeżdżą tylko na rowerku i to nie dlatego, bo zamierzają, ale dlatego, bo krępują się zapytać o sposób oddziaływania innych urządzeń. Stop! Jeśli chcesz zrzucić, trening musi być niejednorodny. osobiście bieżnia albo rowerek nie wyrzeźbią twojej sylwetki.

8. Panikujesz, bo... nie nadążasz

wydarzyło ci się pójść na fitness i nie nadążać z krokami za grupą? To zwyczajne, każdy przecież był na tego typu zajęciach pierwszy raz! Wrzuć na luz i zamiast się wkurzać, czego nie robić ćwicząc na siłowni daj sobie moment na nauczenie się fitnessowych kroków. podstawowe to to, by się nie zniechęcać!

9. Odliczasz moment do końca

Co chwila zerkasz na zegarek, bo już nie dajesz rady? To najgorsze, co możesz zrobić! Jeśli odwrócisz swoją uwagę i będziesz nucić pod nosem ulubioną piosenkę albo skupisz się na oglądaniu teledysku, moment będzie płynąć prędzej. A ty zamiast myśleć o tym, jaka jesteś zmęczona, spalisz jeszcze więcej kalorii!

10. Starasz się cicho oddychać

Biegniesz, posiadasz zadyszkę, ale mimo to starasz się cicho oddychać, bo to wstyd, że nie dajesz rady? Błąd! W czasie uprawiania sportu musisz normować własny oddech i dotleniać organizm. Jeśli będziesz redukować ten organiczny odruch, możesz nawet zasłabnąć!


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness