Czy można schudnąć w nogach? Ten artykuł Cię zaskoczy!

Czy można schudnąć w nogach? Ten artykuł Cię zaskoczy!

Redakcja

2017-06-12

brak komentarzy

Nogi – przypominamy sobie o nich zwłaszcza, kiedy temperatura wzrasta, bo okres przecież wyciągnąć z szafy krótkie spodenki, sukienki i spódniczki. I zaczyna się problem: bo nagle okazuje się, że większość niewiast chciałaby swoje nogi wyszczuplić, ale nie do zakończenia wie jak.
świetnie, że ja wiem. To Wam powiem.

 

Jednym z najpowszechniejszych pytań, które otrzymuję, bywa pytanie o nogi. Zazwyczaj brzmi tak:

„Cześć, chciałabym zredukować wagę z nóg, ale nie mam ochoty nabrać za dużo mięśni. Jak to wykonać?”

Na potrzeby tego treści stwierdzę więc, że większość z was chciałaby posiadać ładne, szczupłe nogi, może lekko zarysowane, wysportowane, ale bez przesady.  Dobra, to jak działać?

JAK WYSZCZUPLIĆ NOGI?

kobiety zamierzają wyszczuplić nogi z dwóch powodów:

  • nogi są spore powodu warstwy tłuszczowej
  • nogi są spore powodu mięśni – i tutaj muszę coś dodać, taka pozycja zdarza Pytanie dnia: czy można schudnąć w nogach? się dość RZADKO. Większość kobiet, która mówi mi, że ma niby mięśnie na nogach, nie widziała chyba moich,  albo mięśni sprinterek czy kulturystek. Naprawdę, wyhodowanie sobie dużej ilości tkanki mięśniowej wcale nie bywa proste – a ludzie o tym zapominają! bardzo mało niewiast ma predyspozycje do naturalnej rozbudowy masy mięśniowej – w 80 procentach jestem pewna, że wydaje ci się, że posiadasz „za szczególnie umięśnione” nogi, a tak naprawdę albo są one szczupłe i wysportowane, albo olbrzymie powodu warstwy tłuszczowej (co nie oznacza, że nie są jędrne).

I obecnie informację nieco smutna, ale nie tak szczególnie, bo i tak, jak powtarzam, znam sposoby – nie można zredukować wagę z jednej, wyselekcjonowanej partie ciała. Tłuszcz niemal zawsze schodzi równomiernie albo niemal równomiernie, więc chudniemy z dowolnej partie, tylko z jak zchudnąć w nogach nóg. nie da się więc tracić warstwy tłuszczowej oraz na nogach. NIE DA. I wszystkie czarodziejskie sposoby, które można przeczytać w internecie – owijanie nóg folią, specjalne spodnie – to nic nie daje. Naprawdę.

W takim razie, pozostaje pytanie:

JAK zmniejszyć wagę Z NÓG?

Najpierw musisz się zastanowić, który przypadek, to twój. Czy chcesz zredukować wagę z nóg (tłuszcz), czy je wyszczuplić (mięśnie)? Najbanalniejszy (niestety nie szczególnie szczegółowy) metoda na sprawdzenie tego to wyprostowanie nogi, napięcie jej szczególnie mocno i złapanie naskórka razem z tłuszczem. Jeśli fałd bywa spory – defektem są po prostu olbrzymie uda, jeśli fałd bywa niewielki albo ledwo możesz się złapać – posiadasz umięśnione nogi.

Problem w tym pomiarze polega na tym, że pewien człowiek może być szczególnie szczupły i posiadać po prostu niewielki procent tłuszczu – wtedy ćwiczenia na schudnięcie z nóg też mu wyjdzie „umięśnienie”. Liczę na wasz rozsądek z tym sprawdzaniem.

ECO SLIM SZYBKIE ODCHUDZANIE

Problem 1: jak po prostu zredukować wagę z nóg (bo mam za olbrzymie)

Tak jak mówiłam, nie można zredukować wagę z jednej partie ciała, dlatego musisz po prostu zacząć działać tak, by zmniejszyć swój procent warstwy tłuszczowej.

  • ćwiczenia – 3-4 razy w tygodniu. Tutaj posiadasz przykładowy plan na redukowanie tłuszczu.
  • pamiętaj, że samo mielenie ćwiczeń na nogi wcale ich znacząco nie wyszczupli, jeśli defektem bywa dodatkowa tkanka tłuszczowa. Dlatego same nogi ćwicz 1-2 razy w tygodniu – max. Niech będzie to do tego do pozostałych treningów, np. najpierw bieganie, potem ćwiczenia na nogi. Tutaj bywa gotowy zestaw.
  • jeżeli robisz tylko sam trening siłowy i to na nogi, to raczej zbudujesz mięśnie pod tłuszczem – czyli paradoksalnie, jeszcze bardziej jak schudnąć z nóg powiększysz swoje obwody. w miejsce tego skuteczniej wykonać raz w tygodniu trening siłowy na całe ciało, a nogi ćwiczyć w dzień cardio (po cardio).
  • zacznij dbać o swoją jadłospis. Ogranicz słodycze, niezdrowe menu, kolorowe napoje. Zacznij jeść zdrowo. ułatwią ci przepisy z zakładki PRZEPISY. Możesz też zacząć spalenie tkanki tłuszczowej, licząc kalorie, ale nie bywa to konieczne – jak to robić, przeczytasz tu.
  • po kolejnymi ćwiczenia rozciągaj nogi przynajmniej przez 15 minut. Pomoże to w ich wysmukleniu.

Dla niektórych może to nie są niewiarygonie skuteczne sposoby, ale przykro mi – pozostałych nie ma. jeszcze raz powtarzam – nie można stracić warstwy tłuszczowej w jednym miejscu, dlatego musimy zmusić organizm do spalania jej w ogóle, a w międzyczasie wzmacniać i ujędrniać nogi ćwiczeniami konkretnie na te partie mięśni.

 

 

Zobacz też 

Trenerzy i szkoły jazdy konnej


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness