Czy warto mieć trenera personalnego? Oto 5 faktów!

Czy warto mieć trenera personalnego? Oto 5 faktów!

Redakcja

2017-08-03

brak komentarzy

Z usług trenerów personalnych korzysta mnóstwo ludzi.

Dlaczego i czy wcale interesować się tą kwestią? Nie trzeba posiadać sześciu zer na koncie bankowym, aby móc wykonać użytek z oferty tej osoby. poniżej kilka powodów dla których opłaca się zwrócić uwagę na trenerów personalnych. 1. Sport to zdrowie Kiedy ćwiczysz poprawiasz mnóstwo parametrów natury zdrowotnej. robisz się sprawniejsza i świetnie radzisz sobie ze stresem. Twoja wydajność wzrasta w każdej dziedzinie. Według analiz przeprowadzonych poprzez Journal of Research of Job ludzie trenujący 3 razy w tyg. zarabiają 10 % więcej od tych, którzy nie robią tego wcale. 2. Nie stać mnie na to Martwisz się, że nie stać cię na usługi trenera personalnego? okaże się wystarczające, że przyjrzysz się dokładniej własnym wydatkom. ciasto w kawiarni, nowa para obuwia albo torebka. pieniądze możesz zainwestować w siebie i swoje zdrowie. W taki sposób poprawiasz własny prezencję, samopoczucie i potrzeb zdobycia lepszej badań. 3. Podziel na 2 Trening osobisty nie trzeba być wyłącznie limitowany do ciebie i trenera. Zaproponuj własnej przyjaciółce, aby skorzystała razem z tobą z tej usługi. Dzięki temu tylko zapewniasz sobie dodatkową motywację do ćwiczeń, więc tniesz wydatki 4. Wykorzystaj własny zapał posiadasz szafę pełną sportowych ubrań, czytasz o tym i zdrowo się odżywiasz. Dlaczego nie wykorzystać tego potencjału. Poza tym zajęcia z instruktorem zmniejszą niebezpieczeństwo kontuzji do przynajmniej ze względu na jego wiedzę w temacie anatomii i biomechaniki aktywności. Dostosuje również ćwiczenia do potrzeb twojego ludzkiego ustroju. 5. ponieważ osiągnęłaś już własny cel Waga wskazuje wymarzoną masę, ale co dalej? nie masz pojęcia jakie ćwiczenia wykonywać albo co robić, aby utrzymać masę na stałym poziome. Trenerzy personalni zazwyczaj sami uprawiali pewną dyscyplinę sportową, dlatego opłaca się napotkać się z nimi, prawdopodobnie uda ci się znaleźć nową pasję. Zawsze chciałaś przebiec maraton albo wyrzeźbić mięśnie brzucha. Z nim wszystko okaże się możliwe. Poza 5 powodów, dla których warto mieć osobistego trenera tym możesz poprosić o pierwsze bezpłatne spotkanie. Zadać pytania, które cię nurtują. świetnie próbować nowych rzeczy i potrzeb. Nasze życie powinna składać się z ciekawych doświadczeń. A takie spotkanie z pewnością do takich należy, dlatego sprawdź czy w twojej okolicy nie działa właśnie taki ktoś. Przede wszystkim chodzi o twoje zdrowie i samopoczucie.

Nawet jeśli ćwiczysz codziennie,

a okaże się to nieodpowiednio przygotowany trening nie wywoła żadnych korzyści. Więc w miejsce wydawać środki finansowe na następne poradniki, płyty CD i karnety na siłowni rozpatrz opcje wynajęcia trenera personalnego. Codzienne uprawianie ćwiczeń fizycznych to największe dobro, jakie możesz uczynić dla własnego ciała. To również największa inwestycja w siebie, zarówno na chwilę obecną, i na przyszłość. Mimo tych wszystkich dobroci zazwyczaj nam się po prostu nie chce. Mamy dziesiątki wymówek. Zawsze jednak słyszysz cichy głos, który mówi, że powinieneś, że to bywa dla Ciebie dobre. Jak więc sprawić, aby ten głos przybrał na sile i zmotywował Cię do ćwiczeń, w jakiejkolwiek formie? przedstawiamy Ci tutaj 8 powodów, które w moim przypadku działały najrozsądniej. Jak sam tytuł posta wskazuje, okazują się to tylko najważniejsze powody. Mógłbym znaleźć dodatkowo dziesiątki nadprogramowych korzyści płynących z uprawiania aktywności fizycznego, tutaj jednak chcę Ci powiedzieć o tych najważniejszych. ponieważ to one w szczególności motywują do ćwiczeń. – Zdrowie– trening, ćwiczenie na siłowni, lub inny ruch fizyczna to najmocniejszy sposób aby zachować w pełni zdrowy organizm. Ruch wzmacnia siłę mięśnia sercowego, poprawia krążenie i pielęgnuje w większej kondycji fizycznej nasz układ mięśniowo- kostny. powiększa również odporność ludzkiego ustroju, a również dotlenia komórki. Ćwicząc regularnie będziesz zdrów jak ryba! – stan emocjonalny po ćwiczeniach– Zawsze gdy skończę ćwiczyć, czuję się doskonale. Niesamowicie przyjemnie bywa odprężyć się po silnym wysiłku fizycznym. Taki wysiłek sprzyja powstawaniu endorfin w mózgu, które okazują się hormonami szczęścia. Nasz mózg bywa wtedy w stanie pewnego rodzaju upojenia, i dlatego czujemy się tak świetnie. – Energia- Ćwiczenia sprawiają, że w ciągu dnia jesteś pełny energii.

Poranne trening zawsze daje mi kopa na cały dzień. trener  personalny

Gdy mam jakiś czas bez aktywności fizycznego, zazwyczaj czuję alt2 zmęczenie i przymulenie, które natychmiast znika, jak zaczynam się ruszać. Dlatego jeśli Twój dzień bywa głęboki i pełen wrażeń, zapewnij sobie wielki zapas energii, uprawiając ruch! – Stres- ruch fizyczna sprawia redukowanie kortyzolu, hormonu sytuacji stresogennych. Jego zawartość bywa niższy jedynie podczas ćwiczeń, ale również pozostaje obniżony poprzez resztę okresu. Dlatego uprawianie ćwiczeń regularnie pozwoli Ci w znacznym nasileniu zrzucić stres w Twoim życiu. – korzystny sen- ćwiczenia to najlepsze lekarstwo na korzystny sen. Po wysiłku fizycznym zaśniesz szybko, a obudzisz się wyspany. Twój sen okaże się głęboki i zdrowy. – W pełnym zdrowia ciele zdrowy duch- uprawiając ćwiczenia regularnie odczuwasz się lepiej jedynie pod względem fizycznym, ale również psychicznym. Po pewnym czasie będziesz więcej optymistycznie patrzeć na życie, wzrośnie Ci samoocena, będziesz się dużo lepiej czuć w własnej powierzchni. niedobór sytuacji stresogennych i więcej endorfin bardzo zmienią Twój stosunek płciowy płciowy do trudnych sytuacji, które napotykasz w życiu i zwiększą Twoją zdolność do radzenia sobie z kolejnymi wyzwaniem. – redukowanie kalorii- Ćwiczenia to najmocniejszy metoda na stracenie wagi. Doskonale wiemy, że kuracji odchudzającej okazują się zazwyczaj niewypałami. Za to ruch fizyczna na pewno przyczyni się do tego, że stracisz kilka niepotrzebnych kilogramów. – Atrakcyjny wygląd- Wszystko wymienione wyżej, a również fakt, że Twoje mięśnie nabiorą kształtów, spowoduje, że będziesz dużo więcej atrakcyjny! Znasz już powody, dla których będziesz ćwiczył i prawdopodobnie motywują Cię one na tyle, że chcesz wyłączyć laptop i wybiec na zewnątrz. Zanim to zrobisz, weź dodatkowo kartkę papieru i długopis, i zapisz wszystkie cele, które chcesz osiągnąć, to, na czym Ci w szczególności jest zależne. Zdecyduj o formie i częstotliwości ćwiczeń i do dzieła! posiadasz jakieś inne powody, które Ciebie motywują do ćwiczeń? Podziel się nimi w komentarzach! Regularne posiłki? Regularny sen? A komu to potrzebne? Przede wszystkim mistrzom! Jeśli wydaje ci się o biciu kolejnych życiówek i ciągłym wchodzeniu na wyższy zawartość wtajemniczenia sportowego (a co za tym idzie osobistego), to bez odpowiedniego RYTMU, Twoja droga do osiągnięcia sukcesu, nie okaże się tak łatwa, jakby mogła być. Życie bez rytmu, przedłuża przebieg do osiągnięcia celu i okazuje się jednym z głównych powodów frustracji. Wiem z autopsji… alt3 Zastanawiając się nad pojedynczymi przypadkami ludzi, którzy osiągali wybitne rezultaty w swoich dziedzinach, trzeba zauważyć pewne prawidłowości. Jedną z nich okazuje się oczywiście systematyczność i świadomość tego, czego się chce. Poza tym, drogi rycerzu, jeśli chcesz być mistrzem, musisz żyć jak mistrz. nieskomplikowane! i daruj sobie proszę wymówki, że

Twój tryb życia, obowiązki, rodzina nie są w stanie Ci na uporządkowanie swojego dnia.  czy  warto  posiadać  trenera  osobistego

Jedynym faktorem, który nie umożliwia Ci się ogarnąć, jesteś Ty sam. Znam przypadki ludzi ze świata biznesu, które prowadzą dość znaczne firmy. Co więcej, okazują się to osoby, które posiadają również rodzinę i gdyby popatrzeć na to wszystko z boku, to faktycznie taka osoba miałaby prawo powiedzieć, że nie ma okresu, żeby realizować swoje pasje. No, ale… jak to mówi pewne mądre stwierdzenie, jeśli naprawdę czegoś chcesz, to szukasz rozwiązań a nie wymówek. Najlepszym przykładem na potwierdzenie owej tezy niech okaże się postać Łukasza Grassa, człowieka ze świata show-biznesu, który nie miał na nic okresu, do czasu, w którym… nie wziął się za triatlon. Im więcej obowiązków, tym okresu To właśnie triatlon pozwolił Łukaszowi uporządkować swoje życie codzienne. Wyobraź sobie osobę, która pełni dość odpowiedzialną funkcję w firmie, pracuje od rana do wieczora, a na dodatkowo okazuje się głową młodej rodziny. i wyobraź sobie, że ta osobiście osoba, przy tych samych obowiązkach, i świadomości, że doba się nie rozciąga, dokłada sobie do tego wszystkiego regularne treningi triathlonowe. Pływanie, trening, jazda na rowerze. paręnaście osób w trakcie treningów w 7 dniach. Jak to możliwe? jak ten człowiek pogodził wszystko ze sobą? Odpowiedź okazuje się banalnie prosta – wystarczyło wprowadzić do swojego życia rytm, a później wprowadzić równowagę między czasem pracy zawodowej zawodowej, a czasem odpoczynku. i nagle, jak za dotknięciem magicznej różdżki… okresu nie trzeba było szukać, ponieważ znalazł się sam. Parę lat alt4 temu spędzałem każde wakacje, ferie i przerwy świąteczne na zgrupowaniach. Do dziś wspominam te dni z niezwykłym sentymentem i nieukrywaną tęsknotą. Pomijając samą atmosferę obozu, ludzi, trenerów, to obozy zawsze przywracały w moim życiu równowagę i poczucie bezpieczeństwa, które odgrywa przecież niebagatelną rolę. Jak wygląda obozowe życie? Dzień zaczynasz od rozruchu. Po rozruchu bierzesz rześki prysznic.  jak  wybrać  trenera  personalnego

Po prysznicu idziesz na śniadanie, po śniadaniu odpoczywasz i wyczekujesz treningu.

treningu znów prysznic, krótki odpoczynek i posiłek. po obiedzie odpoczynek i kolejny trening. następnie znów prysznic, kolacja i jeśli posiadasz dodatkowo siły, to uczęszczasz od pokoju od pokoju, wygłupiasz się albo po prostu szukasz wrażeń wśród znajomych. Zazwyczaj po tak intensywnym dniu, mniej więcej h 21, twój organizm sam rozpoczyna się dopominać o sen i z odwiedzin obozowych znajomych nici. Wtedy po prostu potulnie idziesz spać, by w pełni sił zacząć kolejny dzień od identycznego schematu. Co więcej, twój rytm dnia regulują posiłki o stałych porach. Między nimi poświęcasz się sobie, na własny własny sposób. nie można mimo wszystko utrzymać w sekrecie, że poprzez większość tego okresu „między”, po prostu śpisz. Nie z lenistwa, a z czystej wymogi odpoczynku (no chyba, że obijasz się na treningach, to odpoczywać nie potrzebujesz). nie można utrzymać w sekrecie, że dzisiejszy świat nie wymyślił dodatkowo lepszej odnawiania niż sen, a jak wiadomo, podstawą rozwoju okazuje się nie sam przebieg treningu lecz przebieg odnawiania.   Mobilizujący w tym wszystkim okazuje się fakt, że przenigdy nie jesteś sam. Korespondencyjnie z Tobą biega jednocześnie kilkadziesiąt ludzi… i nie ma w tym ściemy! Wszystko okazuje się dokumentowane we wspólnej galerii fotografii. Spróbuj. To nic nie kosztuje, a może być istotnym krokiem w realizacji twoich życiowych celów. W kolejnym artykule skupię się na podstawowych zasadach biegania rano i samym procesie wstawania. MOC! sprint stylem życia!

 

Zobacz też 

FormExplode Recenze

EcoSlim

Opaski tyvek


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness