Czy warto trenować crossfit? Oto 5 korzyści

Czy warto trenować crossfit? Oto 5 korzyści

Redakcja

2017-06-26

brak komentarzy

W Ameryce północnej Crossfit stał się sensacją. Tutaj znajdziesz najistotniejsze powody, dla których musisz
uprawiać Crossfit, żeby osiągnąć swoje na treningu cele.
Crossfit stał się fenomenem zarażając Amerykę Północną, Europę, Australię aż wkońcu cały świat. Jeśli
zastanawiasz się co okazuje się w tym tak fantastycznego, że wciągnął tylu ludzi, mamy dla Ciebie odpowiedź w postaci
8. powodów dlaczego Ty i inni powinniście się go podjąć.

Crossfit został zapoczątkowany poprzez gościa o imieniu Greg Glassman w Santa Cruz w 1995 roku. Chciał on
wykorzystać różne kondycji tradycyjnego ćwiczeniach w jednym, w zamiarze polepszenia całościowej kondycji. 10 lat później,
powstało 13 sal do Crossfitu. To wtedy rozpoczęła się wielka ekspansja, a Crossfit został zastrzeżony dla
stowarzyszeń które chciały go rozpowszechniać i udostępniać. W latach 2005-2012 powstało ponad 3400 zrzeszonych
sal spod znaku Crossfit na całym świecie. Możliwość dołączenia do owej grupy okazuje się oferowana właścicielom
certyfikatów Crossfit, którzy potrafią wybudować specyficzny trening.
/>
Od tego czasu, Crossfit przemianował się w system treningowy dla licznych organizacji, włączając policje, wojsko,
strażaków, i dużo pozostałych. Poniżej 8 powodów dla których musisz trenować CrossFit.

1. Wszystko w jednym

Trening Personalny

Czerpiąc z różnych sportów i metod w trakcie treningów, Crossfit łączy trening siłowy z treningiem układu krążenia o
wysokiej intensywności. Dzięki Crossfitowi, zdobędziesz doświadczenie z licznych dziedzin sportu, ćwicząc
podnoszenie ciężarów, trójbój siłowy, z odważnikami kettlebell, gimnastyke i dużo więcej. Ćwiczenia te
zwiększają siłe i wytrzymałość mięśni, poprawiają oddziaływanie układu krążenia i wydolność tlenową, a wszystko to
w krótkich, intensywnych sesjach w trakcie treningów.
Każdy trening składa się z WOD (Workout Of the Day - trening dnia - przyp. tłum.), który łączy w sobie dużą
ilość powtórzeń, które będą wykonane w ramach czasowych. Na przykład, 20 pompek, 20 podciągnięć, 20 dipsów,
20 snatches (snatch = rwanie - przyp. tłum.) które okazują się wykonywane poprzez 10 minut. Może trening crossfit to być też określona
zawartość powtórzeń np. 30, 40, 50 albo 100 ze zmiennym obciążeniem, ukończone w pewnym czasie. ten styl ćwiczeniach
promuje pułap kondycji, który uczy ludzi zwinności i elastyczności.

2.Niskie koszty

Crossfit okazuje się niemal zawsze ćwiczony w grupach. oznacza to mniejsze składki. Jeśli nigdy nie trenowałeś, a
Crossfit zaczyna brzmieć zbyt okropnie, pamiętaj, że zawsze możesz iść na trening próbny. zaczniesz od 10
minut obowiązków i będziesz mógł się sprawdzić zanim poświęcisz swój moment i środki finansowe. Ponadto, sale do Crossfitu okazują się
z reguły małe, niezależne i nie potrzeba tak dużo sprzętu jak w przypadku typowych siłowni, zatem utrzymanie
mniej kosztuje co wpływa na wysokość składki. Tym akcentem przechodzimy do nastepnego punktu ...

3. Nie potrzeba dużo sprzętu

wiele treningów bazujących na masie własnego ciała nie potrzebuje dużej ilości sprzętu. Większość treningów
Crossfit może być przeprowadzonych na małej terenie i podstawowym sprzęcie. Będziesz ctossfit efekty potrzebował gryfu z
obciążeniem, drążka do podciągania, kółek gimnastycznych i kilka odważników kettlebell o różnym ciężarze. Z
tym sprzętem, wszystkie h2o będą wykonane bez dolegliwości. Jeśli dysponujesz wyłącznie drążkiem to nadal dużo
treningów okazuje się możliwych do wykonania.

4. Rywalizacja

Wraz ze ; Crossfitu, organizacja zaczęła prowadzić konkursy, gdzie ludzie po rejestracji,
wykonując podany WOD mogą rywalizować we własnym regionie i kwalifikować się do krajowych i zagranicznych
"CrossFit Games". umożliwia to każdemu konkurować i poprawiać swoje wyniki dzięki czemu mogą rywalizować na coraz
to wyższych poziomach. Jeśli masz w sobie ducha współzawodnictwa, to okazuje się świetny sposób by utrzymać motywację do trzymania kondycji i ciężkiej obowiązków. licznych ludzi ma problem z trzymaniem regularnego reżimu treningowego, ale z
CrossFitem, motywacja okazuje się o dużo obszerniejsza gdzie wynik i Twoja duma okazuje się zagrożona.

5. Każdy trening to wyzwanie

Naturą Crossfit'owego WOD'u zawsze okazuje się wyzwanie. Nawet najlepsi atleci, jak trenować crossfit którzy trenują CrossFit regularnie,
czerpią korzyści z dowolnej sesji. Zwiększają siłe, wytrzymałość, moc i wydolność tlenową poprzez wykonywanie
pełnego ćwiczeniach w wyznaczonym czasie. Ćwiczenia okazują się ułożone tak, że zawodnik musi osiągnąć cel w danym
przedziale czasu. Im lepszy staje się trenujący, tym więcej powtórzeń będzie w stanie wybudować. Cele zawsze się
zmieniają, podkręślając jakość ćwiczeniach, który pozostaje wyzwaniem, nie istotne jakim.

6. Spalacz kalorii

Treningi CrossFit okazują się wykonywane jednym ciągiem, i zawsze wymagają obowiązków na maxa. Tętno wzrasta, i pozostaje na
wysokim pułapie poprzez cały trening. bo ćwiczenia bazują na wykonaniu tak dużo powtórzeń jak to wyłącznie
możliwe (AMRAP - as many reps as possible - przyp. tłum.) w danym czasie, intensywność okazuje się dość wysoka.
przeprowadza to do dość dużej ilości spalanych kalorii w dość niedługim czasie. Jeśli twoim celem okazuje się zrzucenie
wagi, to okazuje się to świetny sposób do jego osiągnięcia.

 

Zobacz też 

Tenis Warszawa


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness