Czy dieta śródziemnomorska działa? Przekonaj się!

Czy dieta śródziemnomorska działa? Przekonaj się!

Redakcja

2017-08-31

brak komentarzy

jadłospis  śródziemnomorska  efektykuracja dietetyczna środziemnomorska bywa to tzw. dietę naturalna.

Nie bywa to właściwie dietę odchudzająca, ale sposób odżywiania na całe życie. Charakterystyczną cechą bywa ograniczenie spożycia mięsa i odrębnych białek zwierzęcych i odżywianie się przede wszystkim produktami rodowodu roślinnego: owocami, warzywami i nasionami zbóż. kuracja dietetyczna śródziemnomorska kuracja dietetyczna śródziemnomorska bywa popularna w południowej Francji, we Włoszech i Hiszpanii. Położenie geograficzne tych krajów i ciepły i wilgotny klimat wpłynęły na nawyki żywieniowe ich mieszkańców. kuracja dietetyczna śródziemnomorska jest oparty na wielkich dawkach warzyw i owoców, pełnoziarnistym pieczywie, kaszach i makaronach. ważne miejsce zajmują w niej ryby i owoce morza. Stosunkowo niewiele je się mięsa, zwłaszcza czerwonego (mięso wołowe, baranina). dania okazują się często przyprawiane dużą ilością czosnku i cebuli, znanych ze swoich właściwości przeciwbakteryjnych i obniżających ciśnienie tętnicze krwi. kuracja dietetyczna śródziemnomorska bywa dla każdego, mimo wszystko szczególnie poleca się ją osobom ze jadłospis  śródziemnomorska  działanieskłonnością do nadciśnienia i z podwyższonym poziomem cholesterolu. Wydawać by się mogło, że dietę śródziemnomorska, ze względu na dużą zawartość węglowodanów (np. makaronu), nie umożliwia zrzucić masę. Nie bywa to mimo wszystko fakt. Makaron z warzywami, oraz chudą rybą czy drobiem bywa tuczący. tuczące okazują się tak naprawdę tłuste sosy, którymi polewa się makaron. mimo wszystko żeby zrzucić masę, aplikując tę jadłospis, trzeba przestrzegać kilku zasad. świetnie nie zjadać dziennie więcej niż 40 g tłuszczu i nie przekraczać 1200 kcal. Dieta śródziemnomorska – przykładowy jadłospis wtenczas trzeba stracić do 4 kg w ciągu trzydziestu dni. Ryby: zawierają nienasycone kwasy tłuszczowe. Owoce i jarzyny: zawierają błonnik, sole mineralne, witaminy i dużo płynu. Rośliny strączkowe, ryż, makaron: bogactwo białka, błonnika, soli mineralnych. okazują się mimo wszystko dość pełne kalorii, dlatego nie należy jeść ich nazbyt często i zawsze spożywać z dodatkiem warzyw. Ciemne pieczywo: posiada dużo błonnika i minerałów. Orzechy, suszone owoce: charakteryzują się dużą zawartością witamin i minerałów, mimo wszystko nie należy jeść ich nazbyt dużo ze względu na wysoką wartość kaloryczną. Wino wytrawne: obniża ilość „niedobrego” cholesterolu, umożliwia utrzymać odpowiedni ilość „dobrego”. Nie wolno mimo wszystko spożywać więcej niż jedną szklankę do głównego daniu.

Mięsa: czerwonego, białego tłustego (np. skóra z drobiu), jadłospis  śródziemnomorska  jak  działa

tłustych wędlin. Białego pieczywa i słodyczy: okazują się szczególnie pełne kalorii, a ich wartość odżywcza bywa niewielka. stronić od podsmażania w wysokich temperaturach i nie używać powtórnie owej samej oliwy. jedzenie wędlin, nawet nietłustych, całościowego mleka i tłustych serów ograniczyć do zero. Pić dużo niegazowanej płynu mineralnej. stronić od stresów. kuracja dietetyczna śródziemnomorska może udzielić pomocy w pozbyciu się 3-4 niepotrzebnych kilogramów w ciągu trzydziestu dni albo nawet być programem żywieniowym na całe życie. Ta dietę odchudzająca zakłada, że aby pozbyć się nadwagi, należy spożywać 5 dań dziennie, dostarczając organizmowi maksymalnie 40 g tłuszczu i 1200 kcal. Dlatego dietę śródziemnomorska bywa nazywana dietą 1200 kalorii. Podstawą kuracji odchudzającej są jarzyny i owoce, kasze, makarony, ryby, owoce morza i alt2 pełnoziarniste pieczywo. produkty zawierają obfite ilości błonnika, witaminy C, mikro- i makroelementów, oraz nienasyconych kwasów tłuszczowych. Zalecane są te dania, których indeks glikemiczny bywa mniejszy niż 55. produkty o niewielkim indeksie glikemicznym to: chleb pełnoziarnisty, orzechy, czerwone wino, kasze. Zobacz film: dietę śródziemnomorska bywa dedykowana dla wszelakiej zespoły ludzi, czyli ; dla młodych jak starszych, którzy zamierzają się zdrowo odżywiać. Rodzaj tej kuracji odchudzającej bywa najlepszym sposobem na zestawienie zdrowego posiłków z odchudzaniem. Aby kuracja dietetyczna śródziemnomorska była skuteczna powinniśmy jedynie mienić kuchnie z polskiej na grecką, włoską ,hiszpańską czy francuską. Z tekstów klinicznych wynika, że ludzie odżywiający się na podstawie kuracji odchudzającej śródziemnomorskiej mogą dłużej żyć również maleje zagrożenie zachorowań na schorzenia układu sercowo-naczyniowego. najważniejsze miejsce kuracji śródziemnomorskiej mają ryby i owoce morza. substancje te zawierają dość dużą dawka nienasyconych kwasów tłuszczowych ale również białka. Co najistotniejsze w rybach znajdują się substancje, takie jak wapń i fosfor dzięki, którym nasze kości są zdrowe i mocne. powinna spożywać najwięcej ryb morskich, ponieważ wyłącznie one posiadają najwięcej jodu, który nam też bywa potrzebny do funkcjonowania. Owoce morza takie jak: ostrygi, małże, kraby, krewetki a są bogate w cynk, który w naszym organizmie poprawia układ nerwowy. dietę ta przede wszystkim ma za zadanie spożywanie jak najwięcej warzyw i owoców suszonych, gotowanych i surowych, również spożywanie pieczywa pełnoziarnistego, kaszy różnego rodzaju i makaronu. diecie tej powinna jeść dużo błonnika czyli warzyw strączkowych, orzechów, ziaren zbóż. alt3 Mięso trzeba ograniczyć do przynajmniej i nie jeść najdogodniej wcale mięsa czerwonego a zamiast tego spożywać rybki morskie i drób. dania kuracji powinna przyprawiać czosnkiem i cebulą, ponieważ świetnie to oddziałuje na układ ciśnienia krwi. diecie śródziemnomorskiej powinniśmy nie używać soli albo ja ograniczyć a w zamian tego więcej do potraw dorzucać bazylii, rozmarynu czy kminku. W niektórych

potrawach nie ma nawet nieistotne czy dodaliśmy sól czy jej nie dodaliśmy tak bywa np.

gotując ryż z solą czy bez smakuje niemal tak samo. i co najistotniejsze pić wodę niegazowaną mineralną wielkich dawkach, aby organizm był cały czas oczyszczany. dietę śródziemnomorska bywa dietą, która może każdy wykonywać. dietę ta bywa lekka ponieważ dawka zjedzonego mięsa ograniczamy do przynajmniej. dania gotuje się na wodzie i parze, piecze się w foli albo na ruszczcie i grillu. zamiast oleju używamy oliwy i nie smażymy kilka razy na niej potraw. jarzyny gotujemy albo jemy surowe. Surowe są korzystniejsze, ponieważ mają więcej odżywczych elementów dla organizmu. jadłospis trzeba w szybki sposób wprowadzić do polskiej kuchni, ponieważ ogranicza wyłącznie różne substancje w ilości ich spożywania. Odpowiednio skomponowana kuracja dietetyczna dostarcza organizmowi wszystkie potrzebne substancje do zdrowego rozwoju organizmu i prawidłowego. Czym poprzednie używanie tej kuracji odchudzającej w rodzinie tym zdrowsze życie bez żadnych problemów związanych z nadwagą, czy problemów niedokrwienia serca i nowotworów. dietę ma jedną zasadniczą wadę poprzez pierwszy miesiąc trzeba liczyć zjedzone kalorie, później jadłospis przygotowujemy sobie podobny niż alt4 wcześniej. W skrócie kilka rad czego używać co jeść: Spożywać dużo ryb szczególnie morskich i białego mięsa takie jak indyk czy kurczak dość dużą dawka owoców i warzyw w każdej postaci: suszone, surowe, ugotowane spożywanie dużej ilości orzechów Spożywanie warzyw jak na przykład fasola, groch Jeść dużo suplementów zbożowych korzystanie z oliwy extra virgine zamiast oleju Pić wino wytrawne (ale nie więcej niż szklanka do jedzeniu głównego) Główne zasady kuracji odchudzającej śródziemnomorskiej: Smażyć dania na Oliwie i za dowolnym razem zmieniać ją, aby nie smażono kilka razy na tej samej oliwie. Smażyć na nie wysokich temperaturach. Spożywanie wędlin nawet nietłustych zmniejszyć do przynajmniej. Pić dość dużą dawka płynu niegazowanej mineralnej. wystrzegać się stresu. Przykładowy jadłospis OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU PONIEDZIAŁEK ŚNIADANIE: – 2 kromki pieczywa żytniego z soją i słonecznikiem posmarowane niskotłuszczową margaryną, – 30 g wędzonego łososia, – 50 g sałatki z pomidora i cebuli DRUGIE ŚNIADANIE: – 150 g chudego serka wiejskiego posiłek: – 1 talerz zupy grzybowej gotowanej na włoszczyźnie z odrobiną oliwy extra virgine, – 100 g dorsza pieczonego w folii, – 3 łyżki kaszy jęczmiennej – 100 g sałaty z oliwą z oliwek i sokiem z cytryny kolacja: – 1 szklanka chudego zsiadłego mleka, – 1 szklanka owoców sezonowych, np. malin, jeżyn, truskawek posiłek wieczorny: – 150 g sałatki z pomidora i ogórka, – 40 g gotowanej kaszy kuskus, – 2 plasterki szynki wołowej WTOREK


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness