Dieta Dash - spektakularne efekty bez wyrzeczeń

Dieta Dash - spektakularne efekty bez wyrzeczeń

Redakcja

2017-08-01

brak komentarzy

Śniadanie miska owsianki z rodzynkami albo z suszonymi owocami, jeden tost (z pieczywa pełnoziarnistego) plus niewielka łyżka dżemu, pomarańcza bądź grejpfrut, filiżanka zielonej herbaty. Drugie śniadanie kromka pieczywa pełnoziarnistego, cienko posmarowana margaryną, 2 plastry chudej wędliny, cztery plastry pomidora, szklanka świeżo wyciśniętego soku z pomarańczy. posiłek dwie łyżki makaronu pełnoziarnistego, zupa z pomidorów (albo z brokułów), ryba pieczona w folii z dodatkiem warzyw, 100 g brokułów albo fasolki szparagowej gotowanej na parze, szklanka soku z warzyw. podwieczorek koktajl przygotowany z maślanki, jednego banana z łyżką orzechów bądź siemienia lnianego. kolacja 100 g chudego twarogu z dodatkiem pomidora i szczypiorku, dwie kromki ciemnego pieczywa razowego, filiżanka zielonej herbaty.jadłospis  dash  efekty Pamiętaj! jadłospis zakłada dostarczenie 2000 kalorii w ciągu jednego dnia. Oczywiście liczba poszczególnych porcji może być nieco inna, w zależności od zapotrzebowania kalorycznego naszego człowieczego ustroju. posiadasz problemy z nadciśnieniem tętniczym tętniczym i chcesz zrzucić zbędne kilogramy? jadłospis dash może być właśnie dla Ciebie!   

jadłospis dash, czyli Dietary Approaches to Stop Hypertension,

to kuracja odchudzająca sformułowana poprzez amerykański Narodowy Instytut Serca, Płuc i Układu Krwiotwórczego. Jej podstawowym zadaniem bywa… obniżenie ciśnienia krwi. Przeważnie mimo wszystko zastosowanie takiej diety okazuje się dużą zmianą w naszym sposobie odżywiania, a więc spowoduje więc utratę nadprogramowych kilogramów. Entuzjaści diety dash twierdzą, że służy ona zabezpieczyć się ; przed nadciśnieniem tętniczym tętniczym, ; przed osteoporozą, nowotworami, chorobami serca, udarem mózgu czy cukrzycą. Pamiętajmy mimo wszystko, że każdy organizm bywa inny, nie ma jednej, uniwersalnej, dobroczynnej diety dla każdego. Zanim zaczniemy używać dietę dash skonsultujmy się więc z lekarzem. być może dla nas lepszą kuracją okazuje się np. oczyszczająca jadłospis cytrynowa, jadłospis bananowa, jadłospis if, jadłospis portfolio na cholesterolalbo jadłospis baletnicy? W niniejszym artykule znajdziecie listę suplementów, które Dieta Dash: 4 kg w 14 dni! powinniście używać kuracji dash i listę tych, które powinniście usunąć ze własnego menu. Przedstawiony zostanie więc przykładowy zestaw potraw diety dash na cały tydzień. Na końcu treści da się natomiast zapoznać się z ocenami nt. efektów diety dash. Przyjemnej lektury! jadłospis dash – 7 zasad Podstawą diety uczyńmy produkty pełnoziarniste (pieczywo, brązowy ryż, razowy makaron). Kilka razy dziennie jedzmy owoce (będą pod postacią świeżo wyciskanych soków). Jedzmy mało tłuszczów nienasyconych teraźniejszych np. w tłustych mięsach, maśle i śmietanie). Ograniczmy sól do maksymalnie połowy płaskiej łyżeczki dziennie. Unikajmy więc suplementów przetworzonych, gdyż zawierają one dużo soli. Ograniczmy słodycze – pięć razy w tyg. możemy zjeść małą łyżkę dżemu albo galaretki.

Pijmy 1,5 l substancji dziennie (wody albo świeżo wyciśniętych soków).
Zrezygnujmy z piwa, białego pieczywa, ciastek i przekąsek słonych. jadłospis dash – zestaw potraw Przechodząc na dietę dash do menu wpiszmy produkty pełnoziarniste: pieczywo, razowy makaron, brązowy ryż. Porcja pełnoziarnistego pigułek może pojawić się w każdym daniu. W kuracji dash zalecane okazują się więc owoce i jarzyny, szczególnie te z niewielką zawartością sodu tj. cytryna, wiśnia, brzoskwinia, malina, grejpfrut, agrest, poziomka, morela, jagoda, arbuz, ananas, banan, mandarynka, nektarynka, truskawka, czereśnia, jabłko, porzeczka czerwona i czarna, pomarańcza, kiwi, sałata, dynia, szparagi, papryka zielona i czerwona, bakłażan, groszek zielony, szczypiorek, cukinia. Do naszego jadłospisu włączmy więc nabiał tj. niskotłuszczowe: maślanki, jogurty, kefiry. Jeśli chodzi o mięso powinniśmy częściej spoglądać w kierunku chudego drobiu i ryb i zdecydowanie zrezygnować ze obsmażania. Zalecane bywa spożywanie mięsa gotowanego (np. na parze) albo pieczonego. Niestety, mięso i ryby możemy jeść maksymalnie 2 razy dziennie. Menu podczas korzystania z diety dashpowinniśmy wzbogacić o orzechy i rośliny strączkowe. Zalecane bywa również wypijanie 1,5 l wody alt2 mineralnej każdego dnia. jadłospis DASH nazwać trzeba filozofią życia. Pismo U.S. News & World Report każdego roku przygotowuje zestawienie najlepszych i najzdrowszych diet. Laur wygranej – po raz siódmy – powędrował do ekspertów z Narodowego Instytutu Serca, Płuc i Układu Krwiotwórczego w USA.   jadłospis  dash  działanie  To właśnie oni wypracowali dietę DASH. Przygotowane przez nich menu początkowo miało udzielić pomocy osobom z nadciśnieniem tętniczym tętniczym tętniczym, u których zmiana stylu życia dysponowała zminimalizować problemy z ciśnieniem. z upływem momentu okazało się, że jest w stanie ona rozpocznie więcej. jak funkcjonuje jadłospis DASH i dlaczego okazuje się ta dobra? jak funkcjonuje jadłospis DASH jadłospis DASH, czyli Dietary Approaches to Stop Hypertension - to nowatorski sposób odżywiania wyprodukowany przez naukowców z amerykańskiego Narodowego Instytutu Serca, Płuc i Układu Krwiotwórczego. Program ma zamierzenia przede wszystkim obniżenie ciśnienia krwi. badania dowodzą, że już 2 tyg. odpowiednio zmodyfikowanego żywienia obniża ciśnienie tętnicze o kilka mm/Hg. Czy to koniec korzystnych właściwości?

Nie! Chociaż jadłospis DASH została skomponowana zwłaszcza z myślą o nadciśnieniu,

nadzwyczaj korzystnie funkcjonuje na generalny etap zdrowia - to barierę ochronną przed nowotworami, osteoporozą, cukrzycą, dolegliwościami serca czy udarem mózgu. często jadłospis ta pomaga również w osiągnięciu odpowiedniej wagi.   Zasady zabiegu odchudzającej DASH   Główną i najważniejszą zasadą zabiegu odchudzającej DASH okazuje się zmniejszenie poziomu sodu w pożywieniu. okazuje się to zrozumiałe, zważając na fakt, iż nadmiar tego pierwiastka ; sądzi się za istotną przyczynę powstawania najwyższego ciśnienia. W zależności od potrzeb osoby używającej dietę trzeba dobrać dwie dzienne porcji sodu: Standardowy pułap sodu ; DASH w dawce do 2300 miligramów na 24 h - dla porównania zaleca się posiadać świadomość, alt3 że przeciętna zawartość sodu w naszej kuracji przewyższa 3500 miligramów. Obniżony pułap sodu ; DASH w dawce do 1500 miligramów na 24 h. Wersja ta przeznaczona okazuje się dla osób, które od dawana cierpią na nadciśnienie i dla osób starszych z nadciśnieniem tętniczym tętniczym. jadłospis DASH zakłada też zwiększenie spożycia składników bogatych w substancje mineralne pomagające w obniżaniu ciśnienia: magnez, potas, wapń.   produkty dozwolone i zabronione na kuracji DASH produkty proponowane przez twórców zabiegu odchudzającej DASH okazują się różnorodne i nie zawierają żadnych "udziwnień". stosowanie zabiegu odchudzającej powinno być zbytnim obciążeniem, ponieważ nie ma ona nic wspólnego z rygorystycznym zrzucaniem nadprogramowych kilogramów czy głodówkami. Główne zasady żywienia według DASH to:

Podstawą zabiegu odchudzającej powinny być produkty pełnoziarniste,

przede wszystkim pieczywo, ryż brązowy, makaron razowy. okazują się one doskonałym źródłem błonnika pokarmowego i składników mineralnych. Jedz jedną porcje składników zbożowych (np. kromka pieczywa, 150 g ugotowanego ryżu brązowego) najdogodniej do każdego jedzeniu. 4-5 razy dziennie spożywaj owoce i jarzyny, okazują się one zasobne w błonnik pokarmowy, witaminy i substancje mineralne. najdogodniej wybierać jarzyny i owoce z jak najmniejszą zawartością sodu (należą do nich bakłażan, groszek zielony, papryka zielona, szczypiorek, szparagi, cukinia, dynia, papryka czerwona, sałata, ananas, arbuz, banan, czarne jagody, mandarynki, morele, nektarynki, poziomki, truskawki, agrest, czereśnie, grejpfruty, jabłka, maliny, porzeczki czarne i czerwone, brzoskwinie, pomarańcze, wiśnie, kiwi, cytryna). Jedna porcja to ok. 170 mol soku, średni owoc albo pół filiżanki warzyw. Pamiętaj, aby 2-3 razy dziennie jeść chudy nabiał, obfituje on w wapń, witaminę D i białko. najdogodniej zabierz ekologiczne kefiry, kefiry, maślanki z ok. 1 proc. zawartością tłuszczu (jedna porcja to szklanka mleka, kubek suplementu mlecznego fermentowanego). Jeśli nie uwielbiasz smaku naturalnych składników mlecznych, alt4 dodaj do nich owoc. zabierz chude, niesmażone i nieobarczone skóry mięso (najdogodniej drób) i ryby morskie. To doskonałe kopalnia białka, witamin z zespołu B, cynku i żelaza. Ze względu mimo wszystko na fakt, że każde mięso w znacznym albo mniejszym nasileniu składa się z cholesterol, jedna porcja mięsa czy ryb nie trzeba zostać spożyta częściej niż 2 razy na dzień. Postaw na orzechy i rośliny strączkowe. Zawierają one dużo magnezu, potasu i białka. mniej więcej pięciu razy w 7 dniach możesz zjeść 1/3 filiżanki orzechów albo filiżanki roślin strączkowych.

Ogranicz spożywanie tłuszczów nasyconych (masło, śmietana,

tłuste mięsa, smalec) na rzecz tłuszczów nienasyconych (oleje, pozytywnej jakości margaryny). 2-3 razy   jak  funkcjonuje  jadłospis  dashdziennie możesz użyć porcję "dobrych" tłuszczów (np. łyżkę oleju czy pozytywnej jakości margaryny). Ogranicz solenie pokarmów - dopuszczalna dzienna dawka to maksymalnie pół łyżeczki soli. Sól zaleca się zastępować innymi przyprawami, ziołami, octem winnym, cytryną itp. usuń białe pieczywo, ciastka, przekąski słone, produkty przetworzone. Maksymalnie pięć razy na tydzień możesz pozwolić sobie na porcje słodkości: małą łyżkę cukru, dżemu czy galaretki. Wypijaj około 1,5 l substancji dziennie. Alkohol ze względu na właściwości unoszenia ciśnienia krwi powinien być ograniczany do zero.   Korzyści zdrowotne, jakie niesie za sobą jadłospis DASH Regularnie stosowana jadłospis DASH może przynieść ogromne korzyści zdrowotne i zauważalnie poprawić jakość życia. Według U.S. News & World Report okazuje się to jedna z najlepszych diet zapobiegających chorobom układu krążenia! Program taki okazuje się doskonałym przykładem, że jadłospis nie trzeba łączyć się ze żmudnym liczeniem kalorii i niedojadaniem, a dzięki kilku prostym modyfikacjom możemy cieszyć się zdrowiem przez długie letnich miesięcy.

 

Zobacz też

Reklama klubu fitness

Prodotto dimagrante efficace


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness