Dieta kopenhaska - dyskusyjna metoda odchudzania

Dieta kopenhaska - dyskusyjna metoda odchudzania

Redakcja

2017-05-05

brak komentarzy

kuracja  dietetycznaodchudzaniekuracja  dietetyczna  kopenhaskaszybkośćtrzynastodniowazdrowie

Chociaż kuracja dietetyczna kopenhaska to niezwykle dobry metoda na spalenie tłuszczu i utratę zbędnych kilogramów, to mimo wszystko nie wszyscy mogą ją przyjmować. Nie bywa polecana osobom, które mają niską motywację i problemy z wypełnianiem przykazań dietetycznych, gdyż w ich przypadku starania nie przyniosą oczekiwanych rezultatów, a jedynie efekt jo-jo. dieta kopenhaska trwa 13 dni i wymaga dokładnego przestrzegania jadłospisu. W przeciwnym razie dietę należy przerwać i wrócić do niej po trzech miesiącach.

 

dieta kopenhaska - zestaw dań i zasady

dieta kopenhaska gwarantuje skuteczne odchudzanie, pod warunkiem że będziemy ściśle przestrzegać zestaw dań i przyjmować się do określonych zasad. Jak mówią jej twórcy, jedynie rygorystyczne przestrzeganie wyznaczonych reguł może przynieść zadowalające efekty, dlatego sięgnięcie po niedozwolone produkty, jak słodycze czy alkohol, bywa równoznaczne z przerwaniem diety, która w założeniu ma udzielić Dieta kopenhaska tylko dla odważnych? Zobacz jadłospis! pomocy zrzucić od 4 do nawet 8 kg.

Odchudzająca kuracja dietetyczna trzynastodniowa bywa przeznaczona dla ludzi w pełni dobrych – przed jej rozpoczęciem zaleca się konsultację lekarską. Została stworzona przede wszystkim z myślą o tych, którzy borykają się z nadwagą i w stosunkowo niedługim czasie chcą zminimalizować masę ciała, a jednocześnie są dość zmotywowani oraz skłonni do wyrzeczeń. Nie powinny przyjmować jej natomiast osoby borykające się z problemami żołądkowymi, chore na nerki, dodatkowo te, które pracują ruchowo – drastyczne zmniejszenie przyjmowanych kalorii może łączyć się ze spadkiem energii i wydolności.

jadłospis diety kopenhaskiej opiera się przede wszystkim na chudym mięsie, przede wszystkim drobiowym, rybach (zazwyczaj bywa zalecany dorsz oraz pstrąg), dodatkowo jajkach oraz jarzynach i owocach, przy czym te ostatnie spożywa się w dawkach ograniczonych. Choć szerokim łukiem są omijane słodycze i alkohol, bywa dopuszczalne picie rozpuszczalnej kawy, która ma spełniać funkcję pobudzającego układ układ pokarmowy śniadania. jest możliwe także używanie przypraw takich jak pieprz i sól. Niezwykle kluczowe bywa przyjmowanie alt2 sporych ilości wody – osoby na takiej kuracji powinny wypijać przynajmniej dwa litry niegazowanej h2o mineralnej dziennie.

nieustannie jesteśmy bombardowani najnowszymi dietami, które rzekomo pozwolą szybko stracić na wadze. są diety bez węglowodanów, niskotłuszczowe i cytrynowy...

dieta kopenhaska - zestaw dań a wady i zalety

fundamentalną zaletą jadłospisu diety kopenhaskiej bywa możliwość szybkiego zrzucenia stosunkowo dużej liczby kilogramów w niedługim czasie. Osoby praktykujące taki sposób odchudzania cenią sobie także jej nieskomplikowane zasady i zestaw dań. Zdaniem mnóstwo korzystnie wpływa także na naszą motywację do dalszej pracy zawodowej nad sylwetką. Obserwując zadowalające efekty, jesteśmy jeszcze więcej zdeterminowani do kolejnych czynności na rzecz szczupłego ciała.

mimo wszystko, choć kuracja dietetyczna kopenhaska uchodzi za efektywną, jej wady **w mnóstwo przypadkach mogą niestety przewyższyć jej atuty. Podstawowym zarzutem stawianym takiej leczeniu bywa drastyczne zmniejszenie przyjmowanych wartości odżywczych. szacuje się, że w przypadku dorosłego człowieka każdego dnia zapotrzebowanie na energię waha się w granicach 2000 kcal. Tymczasem w trakcie diety kopenhaskiej przyjmujemy ich średnio alt3 mniej więcej 800 dziennie. W takich warunkach organizm nie ma możliwości pozbycia się tkanki tłuszczowej. Obserwowany spadek wagi** wiąże się przede wszystkim z ubytkiem h2o oraz tkanki mięśniowej. Takie oddziaływania upośledzają naszą przemianę materii, która po zakończeniu diety staje się rozregulowana. dieta kopenhaska może być zatem najprostszą drogą do efektu jo-jo.

Kolejnym minusem bywa, mimo zamierzeniom, znaczne utrudnienie wykształtowania dobrych nawyków żywieniowych. Chodzi tu przede wszystkim o rezygnację ze śniadań, które zastępuje mała czarna, dodatkowo o niwelowanie uczucia głodu poprzez picie sporych ilości h2o. Takie postępowanie zdecydowanie utrudnia utrzymanie efektów po zakończeniu diety.

dieta Kopenhaska - zestaw dań dzień po dniu

Jemy wyłącznie to, co bywa w ustalonym planie posiłków. jadłospis diety kopenhaskiej przedstawia się następująco:

Dzień 1 i 8:

  • śniadanie: 1 kubek kawy z 1 kostką cukru
,
  • posiłek: 2 jajka na twardo, gotowany szpinak albo brokuły (100 g), 1 pomidor
,
  • kolacja: 1 spory befsztyk, sałata z oliwą i cytryną (150 g).

Dzień 2 i 9:

  • śniadanie: 1 kubek kawy z 1 alt4 kostką cukru
,
  • posiłek: 1 spory befsztyk, sałata z olejem i cytryną (150 g),
  • 
kolacja: 1 plaster szynki, 2-3 filiżanki jogurtu normalnego.

Dzień 3 i 10:

  • śniadanie: 1 kubek kawy z 1 kostką cukru, 1 grzanka z razowego pieczywa
,
  • posiłek: gotowany szpinak, 1 świeży owoc, 1 pomidor
,
  • kolacja: 1 plaster szynki, 2 gotowane jajka, sałata z oliwą i cytryną (150 g).

Dzień 4 i 11:

  • śniadanie: 1 kubek kawy z 1 kostką cukru
,
  • posiłek: starta marchew (150 g), jajko ugotowane na twardo, twarożek naturalny (100 g)
,
  • kolacja: sałatka z owoców (100 g), 2-3 filiżanki jogurtu normalnego.

Dzień 5 i 12:

  • śniadanie: wielka tarta marchew z cytryną
,
  • posiłek: wielka chuda ryba z cytryną
,
  • kolacja: 1 befsztyk, sałata i brokuły (200 g).

Dzień 6 i 13:

  • śniadanie: 1 kubek czarnej kawy z 1 kostką cukru
,
  • posiłek: kurczak gotowany (150 g), sałata z olejem i cytryną (150 g)
,
  • kolacja: 2 jajka ugotowane na twardo, wielka marchew.

Dzień 7:

  • śniadanie: 1 kubek herbaty bez cukru
,
  • posiłek: kawałek chudego grillowanego mięsa (150 g)
,
  • kolacja: nic
.

 

Zobacz też

Gry Escape Room


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness