Dieta na płaski brzuch

Dieta na płaski brzuch

Redakcja

2017-05-05

brak komentarzy

kuracja  dietetycznapłaski  brzuchbrzuch'ćwiczeniajadłospisstyl  życia

dieta na płaski brzuch nie okazuje się skomplikowana. Trzeba jedynie wybierać produkty zalecane, unikając suplementów zakazanych. jednak sama kuracja dietetyczna na płaski brzuch nie będzie wystarczająca, konieczne okazuje się również wprowadzenie do codziennego życia ćwiczeń Chcesz schudnąć z brzucha? Wystarczy odpowiednia dieta! na płaski brzuch. Jaka kuracja dietetyczna okazuje się skuteczna na płaski brzuch?

dieta na płaski brzuch nie wymaga specjalnych wyrzeczeń, choć oczywiście należy przede wszystkim unikać potraw tłustych, słodkich wzdymających. Pamiętaj mimo wszystko, że ćwiczenia na płaski brzuch okazują się konieczne - bez nich najdogodniejsza kuracja dietetyczna na płaski brzuch nie będzie wystarczająca.

dieta na płaski brzuch: podstawowe zasady

  • pij jogurty z alt2 żywymi kulturami bakterii – utrzymują w równowadze florę jelitową, ograniczając produkcję gazów, zapobiegają też wzdęciom i zaparciom
  • unikaj mocno solonych potraw (zatrzymują wodę w organizmie)
  • zrezygnuj z warzyw wzdymających (np. fasola, groch, bób, kapusta, cebula)
  • nie pij gazowanych napojów (dwutlenek węgla rozpycha żołądek),
  • unikaj pociągania karmelków i żucia gumy (połykasz wtedy sporo powietrza)
  • pamiętaj o ziołach, które potęgują trawienie i alt3 łagodzą wzdęcia - m.in. majeranek, gorczyca, pieprz
  • pij napary z mięty, liści rumianku, kopru; jeżeli masz skłonność do wzdęć, przyjmuj preparaty łagodzące (np. Espumisan, Boldo vera, Esputicon).

dieta na płaski brzuch: modyfikacje w jadłospisie

  • Zmniejsz zatem poziom spożywanych węglowodanów (cukier, słodycze, ciasta, mąka pszenna, białe pieczywo, makaron, owoce i soki z owoców)i tłuszczy.
  • Zwiększ  poziom suplementów zawierających błonnik (gruboziarniste alt4 pieczywo, kasze, ciemne makarony, brązowy ryż, płatki z płatków owsianych, surowe warzywa).
  • Źródłem białka powinno być przede wszystkim ugotowane albo grillowane chude mięso albo ryby.
  • Jedz w małych ilościach 4-5 razy dziennie tak, aby przerwa między posiłkami nie przekraczała 3 godzin.
  • dobrze ustal jednakową porę spożywania dań.
  • Dostarczaj do ludzkiego ustroju codziennie minimum 6-8 szklanek  niegazowanej h2o mineralnej.

 

Zobacz też 

Gra Escape


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness