Dieta na wiosnę - niech słońce cię zmotywuje!

Dieta na wiosnę - niech słońce cię zmotywuje!

Redakcja

2017-05-05

brak komentarzy

jadłospiswiosnajadłospis  na  wiosnęukład  odpornościowywarzywa  oraz  owocećwiczenia  odchudzające

kuracja dietetyczna na wiosnę powinna być tak dobrana, aby pomóc w zrzuceniu kilku zbędnych kilogramów, jakie nagromadziły się podczas zimy, więc dostarczyć naszemu organizmowi nieodzownych witamin oraz substancji mineralnych, które usprawnią układ odpornościowy oraz ochronią nas przed przesileniem wiosennym.

Podstawą zdrowego żywienia okazują się produkty pełnoziarniste, chude mięso, nabiał, owoce oraz warzywa. Istotna bywa także liczbę oraz częstotliwość spożywanych...

składniki kuracji odchudzającej wiosennej

Na wiosnę trzeba szczególnie zadbać o zachowanie Weź udział naszej akcji i schudnij do wiosny! Mamy gotowy jadłospis i plan treningowy właściwych proporcji między poszczególnymi składnikami pożywienia. W tym czasie zaleca się się wystrzegać cukrów prostych oraz tłuszczów zwierzęcych. Węglowodany oraz białko należy spożywać w proporcjach 2:1. Na wiosnę świetnie bywa ograniczyć sól, spożywać większą liczbę błonnika, więc starać się jeść więcej składników na surowo (podczas przyrządzania posiłków większość warzyw gubi swoje właściwości odżywcze).

  • Rzodkiewka – mało kto wie, że dzięki spożywaniu rzodkiewki zapobiegamy wypadaniu włosów oraz tworzeniu się zmarszczek.
  • Szczypiorek – doskonale wpływa na przemianę materii, bywa źródłem mikroelementów, witamin oraz karotenu, ponadto ma oddziaływanie bakteriobójcze.
  • Sałata – zawiera błonnik wspomagający odchudzanie. Polecana bywa chorym alt2 na cukrzycę, bo łagodzi skutki takiej schorzenia, działa oczyszczająco oraz odświeżająco na organizm.
  • Zielona pietruszka – bywa bogatym źródłem kwasu foliowego, witaminy C, kwasu proteinowego oraz minerałów. zwalcza nieprzyjemny zapach z ust.
  • Ananas – najrozsądniej spożywać świeże ananasy, to źródło witaminy C, witaminy A oraz witamin z zespołu B, wapnia, żelaza. Wskazane bywa także picie rześkiego soku z ananasa, który działa leczniczo w niestrawnościach oraz słabym wydzielaniu soków trawiennych.
  • Grejpfrut – owoc taki zawiera witaminę C oraz witaminę B. Naryngina, powodująca gorzki odczucie smakowe owocu, działa przeczyszczająco oraz wspomaga przeminę materii.
  • Melon – bywa alt3 źródłem potasu, beta karotenu, witaminy C. Posiada oddziaływanie diuretyczne, ponadto reguluje ciśnienie tętnicze krwi oraz procesy trawienne. Melon wzmacnia serce, zawiera antyoksydanty oraz obniża wysokie stężenie cholesterolu.

Zasady zdrowego odżywiania

Każdego dnia należy spożywać 5 porcji owoców oraz warzyw. Trzy razy w tyg. zaleca się jeść mięsa oraz ryby. Zaleca się przygotowywanie dań z nietłustych mięs, jak kurczak czy indyk. warto ograniczyć spożywanie składników z białej mąki na rzecz z pełnego ziarna. Ryby musi się jadać raz w tyg., zawierają wysokowartościowe białka, nienasycone kwasy tłuszczowe omega 3 oraz witaminę D oraz witaminy z zespołu alt4 B. Zdrowa jadłospis musi być uzupełniania odpowiednią ilością płynów, czyli 2 litry dziennie. warto pić wodę mineralizowaną niegazowaną, która ma oddziaływanie oczyszczające. odżywcze okazują się także świeżo wyciśnięte soki owocowe oraz warzywne oraz zielona herbata.

Jak zrzucić na wiosnę?

Poza świetnie zbilansowaną dietą, zaleca się wiedzieć o codziennej aktywności fizycznej. Każdego dnia należy ćwiczyć przez mniej więcej 30 minut dziennie. dwa razy w tyg. trzeba wybrać się na basen, siłownię albo na dyskotekę fitness. Świetnie sprawdza się regularne bieganie albo spacerowanie oraz jazda na rowerze. Ćwiczenia odchudzające trzeba wykonywać samodzielnie w mieszkaniu, potrzeba jedynie miejsca oraz pozytywnej motywacji.

 

Zobacz też

Gra Escape


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness