Dieta orientalna - poznaj jej zasady!

Dieta orientalna - poznaj jej zasady!

Redakcja

2017-05-04

brak komentarzy

jadłospis orientalna bywa dietą Dalekiego Wschodu. To kombinacja filozofii Yin-Yang z zachodnimi założeniami doktora Haya. Yin-Yang to filozofia równowagi, przede wszystkim dlatego doskonale odnosi się również do jedzenia oraz zachowania odpowiednich proporcji w przyjmowanych pokarmach.

Jak kuracja dietetyczna orientalna wpływa na organizm?

jadłospis orientalna zapewnia szczupłą sylwetkę, długie życie, a przede wszystkim chroni nasz organizm przed chorobami cywilizacyjnymi. stosując tę egzotyczną 3 kg w 7 dni? Poznaj zasady diety orientalnej! jadłospis, możemy zaobserwować efekty już po kilku dniach - oraz stracić nawet do 3 kg w ciągu tygodnia. ; poprawi się nam samopoczucie - zleci zmęczenie, migreny - ale wzmocni się nasza odporność, dzięki czemu będziemy mniej podatni na grypę czy grypy.

Wszystko to dostaniemy bez głodówek czy stresującego liczenia kalorii jedzonych potraw. Możemy do posiłków spożywać wino (szczególnie polecane wytrawne czerwone) czy odchudzanie piwo, pomagające w trawieniu, rozluźniające oraz poprawiające nasze samopoczucie. Posiłki należy jeść powoli celebrując niejako każdy kęs.

trzeba egzotycznie przybrać spiżarnię w:

  • kiełki wszelkiego rodzaju (sojowe, rzodkiewki - da się kupić gotowe lub samodzielnie wyhodować);
  • makaron sojowy;
  • sojowy tofu (może zastępować mięso lub mięso może zastąpić ten "serek");
  • chińskie grzyby (krajowe też - dlaczego nie);
  • olej sezamowy (ew. słonecznikowy czy oliwę z oliwek);
  • przyprawy (chili, curry, imbir).

jadłospis polecana dla dieta osób z nadwagą, także dla osób zainspirowanych azjatycką filozofią równowagi. jadłospis orientalna to wyłącznie odżywianie - to odpowiedni tryb funkcjonowania, zdrowego życia. To równowaga pokarmowa.

Sekret diety orientalnej

celem diety bywa utrzymanie odpowiedniej równowagi pomiędzy spożywanymi trzema rodzajami preparatów: białkowych, węglowodanowych oraz neutralnych. Dania białkowe dobrze łączyć z warzywami oraz owocami (szczególnie soczystymi) oraz spożywać koło południa. dań węglowodanowych ; się spożywać z białkami - szczególnie dieta orientalna wieczorem, natomiast produkty neutralne możesz do woli łączyć z produktami białkowymi oraz węglowodanowymi.

  • produkty białkowe: Ryby, jaja, mięso (polecam chude oraz drobiowe), soja, chudy nabiał, owoce morza.
  • produkty węglowodanowe: Ryż (polecam długi, dziki), makarony (polecam sojowe, razowe), chleb, słodkie (m.in.: rodzynki, banany, figi) oraz soczyste owoce (m.in.: jabłka, cytryny, kiwi, truskawki, maliny) .
  • produkty neutralne: jarzyny, produkty pełnomleczne, grzyby, orzechy, oleje, przyprawy.

 

Zobacz też

Escape gra


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness