Dieta strukturalna - uzyskaj efekty o jakich marzysz

Dieta strukturalna - uzyskaj efekty o jakich marzysz

Redakcja

2017-06-26

brak komentarzy

Współczesne kobiety żyją w epoce, w której moda na zrzucanie zbędnych kilogramów nie mija. Co fakt, wiele mówi się o modelkach w rozmiarze XL o krągłych, kobiecych kształtach, pożądanych przez mnóstwo mężczyzn, jedno się mimo wszystko nie zmienia: kobieca sylwetka musi być jędrna, smukła i wysportowana. ponieważ to po prostu oznaka zdrowia. Jedną z diet, Masło w diecie strukturalnej która zyskuje wiele zwolenniczek, bywa dietę strukturalna. Na czym dokładnie polega?

przynajmniej kalorii, maksimum odżywienia

Przede wszystkim należy zaznaczyć, że bywa to kolejny, m.in. po diecie proteinowej, menu ułożony przez lekarza dr. Marka Bardadyna, eksperta w dziedzinie żywienia i używania naturalnych sposobów leczniczych w profilaktyce i terapii dolegliwości cywilizacyjnych. Fundamentalne założenie kuracji odchudzającej strukturalnej, jak informuje dietetyczka Agnieszka efekty diety strukturalnej Czeska-Klepacz z Centrum Naturhouse, to zero kalorii i maksimum produktów odżywczych, czyli witamin, minerałów czy przeciwutleniaczy. – jadłospis oparta bywa na produktach wskazanych przez samego autora i na specjalnych koktajlach – zaznacza Agnieszka Czeska-Klepacz. W ten sposób przyswajamy wyłącznie w szczególności odżywcze dla nas składniki. Ta dietę nie tylko wyszczupla, ale także oczyszcza organizm, regeneruje, daje dieta struktutalna jak działa siłę i energię – działa jak eliksir odmładzający.

Co trzeba jeść?

dobrany przez dr. Marka Bardadyna menu strukturalny umożliwia utrzymać prawidłowe tempo metabolizmu, dzięki czemu nawet po zaprzestaniu używania owej kuracji odchudzającej nie ma efektu jojo. Tkanki otrzymują wszystkie konieczne do odnowy substancje. działa to tak – jeśli twojemu organizmowi brakuje jakiegoś artykułu, cały czas będziesz głodna. Chodzi na czym polega dieta strukturalna o to, żeby zapewnić organizmowi wszystkie niezbędne substancje. Co zatem trzeba jeść, będąc na diecie strukturalnej? Dietetyk Agnieszka Czeska-Klepacz jako składniki zalecane wylicza: zbożowe (chleb pełnoziarnisty razowy, płatki z płatków owsianych), jarzyny (marchew, czosnek, brokuły), owoce (banan, awokado, czarne jagody, winogrona), orzechy i pestki, składniki białkowe (soja, soczewica, groch), tłuszcze (oliwa z oliwek) i napoje.

 

Zobacz też 

Trening Personalny


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness