Dieta Montignaca - przekonaj się czy jest skuteczna

Dieta Montignaca - przekonaj się czy jest skuteczna

Redakcja

2017-06-26

brak komentarzy

jadłospis Montignaca - zasady

Doktor Michael Montigniac obalił mit, że warunkiem utraty nadprogramowych kilogramów jest liczenie kalorii, przecież dietę oparta na takim założeniu doprowadza do efektu jojo. Jego zdaniem, utrata nadprogramowych kilogramów jest możliwa, jeśli wybieramy składniki o małym indeksie glikemicznym, bo nie skutkują tym one gwałtownego wzrostu stężenia glukozy we krwi. Powstała nadwyżka cukru po spożyciu artykułu o wysokim indeksie glikemicznym jest pobierana przez komórki tłuszczowe, które się rozmnażają, a potem magazynują tłuszcz w postaci tłuszczowej. diecie Montignaca nie można zatem jeść suplementów o indeksie glikemicznym (IG) powyżej 50, np. ziemniaków, białej mąki, kukurydzy, białego ryżu, białego pieczywa, cukru, cukierków, ciastek, słodzonych konfitur, Przykładowy jadłospis w diecie Montignaca bananów, miodu, suszonych owoców, piwa, frytek.

Podstawę diety Mintgniaca stanowią:

  • zielone warzywa, pomidory, czosnek,
  • chleb z otrębami, makaron razowy al dente,
  • ryby, chude mięso, odtłuszczony nabiał,
  • brzoskwinie, grejpfrut,
  • soja, soczewica, fasolka, groch.
 

Aby zmniejszyć wagę należy wybierać składniki o małym indeksie glikemicznym (Shutterstock)

Zalety diety odchudzającej Montignaca:

  • nie potrzebuje głodzenia,
  • daje dobre rezultaty,
  • składa się z wszystkie niezbędne składniki odżywcze,
  • wskazana dla osób, które okazują się chore na cukrzycę lub mają zwiększone niebezpieczeństwo zachorowania.

Wady diety Montignaca:

  • zmusza do kontrolowania indeksu glikemicznego, co może być uciążliwe.

jadłospis Montignaca - etapy

jadłospis Montigniaca składa się z dwóch faz.

Etap 1

W pierwszym etapie diety Montignaca następuje przebieg odchudzania. taki etap diety Montignaca powinien trwać nie na czym polega dieta montignaca krócej niż 2-3 miesiące. poprzez taki czas nie wolno łączyć posiłków tłuszczowych i węglowodanowych – to najważniejsze założenie skutecznego odchudzania.

10 fotografii

10 sposobów na zmniejszenie cukru w diecie

Przygotuj się do skutecznej realizacji założonych celów. Miej przy sobie zdrowe przekąski, które pozwolą zapobiec kupowaniu słodkich i niezdrowych łak...

Na tym etapie diety Montignaca należy także pamiętać o określonych zasadach:

  • zadbaj o to, żeby zjadać 1,5 g białka na każdy kilogram masy ciała,
  • przerwy między posiłkami nie są w stanie być krótsze niż 3 h,
  • nie opuszczaj żadnego dania, jedz obfite śniadanie, normalny główny posiłek i delikatną kolację. Nie jedz,
  • kupuj makarony z pszenicy durum. szykuj je dieta montignaca efekty tak, aby były al dente, czyli ugotowane na półtwardo,
  • surowe owoce zjadaj pół h przed posiłkiem albo 3 h po,
  • pij dużo wody mineralnej mineralnej pomiędzy posiłkami,
  • nie spożywaj mocnej kawy.

Etap 2

Drugi etap diety Montignaca to faza stabilizacji. Na tym etapie diety Montignaca należy pamietać o następujących zasadach:

  • okazjonalnie łącz składniki węglowodanowe z tłuszczami,
  • możesz spożywać składniki, których indeks glikemiczny wynosi powyżej 50,
  • raz na jakiś moment możesz użyć dietę odchudzającą o małym indeksie glikemicznym – etap 1.

jadłospis Montignaca - jadłospis

Przykładowy jadłospis w diecie Montignaca wygląda następująco:

  • Śniadanie: węglowodany i niewielka dawka białka, np. 2 kromki pełnoziarnistego pieczywa i 4 łyżki chudego twarogu ze szczypiorkiem i papryką.
  • główny posiłek: składniki bogate w tłuszcz i białko, np. 50 g dzikiego ryżu, 100 g biust z indyka usmażonej na łyżce oliwy i kubek jogurtu ekologicznego.
  • kolacja: na bazie węglowodanów i białka, np. filet z dorsza duszonego na oliwie z warzywami i pół kubka makaronu al dente.

jadłospis Montignaca jest dla każdego i daje rezultaty – pod warunkiem, że nie robi się przerw w jej stosowaniu. należy codzienny kierować się zasadami diety Montigniaca, a z pewnością zrzucisz wagę.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness