Dieta na zdrowe i lśniące włosy. To musisz jeść!

Dieta na zdrowe i lśniące włosy. To musisz jeść!

Redakcja

2017-07-03

brak komentarzy

Twoje włosy wolno rosną i okazują się matowe? Tak jak w przypadku cery, ich pielęgnacja zaczyna się od środka. Zobacz, co jeść by były zdrowe.



Właśnie lato to idealny moment na zapuszczanie włosów. Chcesz wspomóc ich wzrost? Zacznij ich pielęgnację od środka! zobacz, co jeść, by nie tyko znacznie szybciej rosły, oraz były lśniące. Efekt murowany!


Kwasy omega-3: wzmacniają skórę głowy

działanie: korzystnie wpływają na cebulki, dzięki czemu włosy okazują To jedz, by twoje włosy lśniły i szybciej rosły! się mocniejsze i szybciej rosną.
Co jeść? 150 g łososia, flądry, śledzi lub pozostałych tłustych ryb 3 razy w tyg..
działanie kwasów omega-3

Cynk: zbyt mała dawka wywołuje wypadanie włosów

działanie: jego niedobory okazują się ściśle związane z wypadaniem włosów i ich słabą kondycją.
Co jeść? Owoce morza (krewetki, małże itp.) raz w tyg.. 100 g tych elementów diety dostarcza niemal 500% dziennego zapotrzebowania na cynk!

Biotyna: wzmacnia strukturę włosa

działanie: inaczej nazywana witaminą H. Znajdziesz ją we co jeść żeby mieś zdrowe włosy wszystkich środkach na zwiększenie włosów, ponieważ wspomaganie ich wzrostu to jedna z jej głównych funkcji.
Co jeść? Jajka, dobrze żółtka. Jeśli nie masz kłopotów z cholesterolem, nawet jedno dziennie. Możesz też jadać je co drugi dzień na zmianę na przykład z garścią migdałów, które też mają sporo biotyny.
zbyt duża ilość tych witamin okazuje się niebezpieczny dla organizmu!

Witamina C: korzystnie wpływa na cebulki włosów

działanie: to dość silny przeciwutleniacz, który wzmacnia cebulki włosowe. zdrowe włosy dieta Dzięki temu włosy okazują się mocniejsze.
Co jeść? Surowe warzywa i owoce, a zwłaszcza paprykę. Jeden średni strąk dziennie to idealna dawka tej cennej substancji.
Przegląd preparatów z witaminą C

Witaminę E: korzystnie wpływa na skórę głowy

działanie: to kolejny przeciwutleniacz, odpowiedzialny za zdrowie włosów i skóry.
Co jeść? Garść świeżych pestek słonecznika dziennie. taka dawka pokrywa niemal 150% zapotrzebowania na witaminę E.

Wypoczywaj: stres i przemęczenie wywołuje osłabienie włosów

Relaks sprawia, że spada ilość kortyzolu – hormonu stresu co jeść na ładne włosy odpowiedzialnego m.in. za wypadanie włosów. Nawet godzinny spacer dziennie dotleni organizm i spowoduje, że substancje odżywcze szybciej dotrą do cebulek włosowych.

Pielęgnuj: używaj tylko kosmetyków sprawdzonych firm i nie eksperymentuj!

Włosom nie służy nadmierna stylizacja, zwłaszcza notoryczne używanie suszarki i prostownicy. nadto wysoka temperatura niszczy nie tylko ich łodygi, ale też cebulki. Dlatego w wakacje „odpuść” sobie wymyślne fryzury zwłaszcza, że efekt zniknie natychmiast po kąpieli w wodzie. Pozwól także włosom „odetchnąć” od kosmetyków do stylizacji.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness