Dieta strukturalna: wszystko o jajach

Dieta strukturalna: wszystko o jajach

Redakcja

2017-07-03

brak komentarzy

Wszystkie zalecane w niej składniki zawierają minimum kalorii oraz maksimum witamin, produktów mineralnych oraz przeciwutleniaczy. Efekt? Powstała lista ponad setki pokarmów w szczególności wartościowych dla człowieka. Jak podkreśla twórca diety, dr Marek Bardadyn, taki sposób odżywiania sprawdza się nie tylko podczas odchudzania, ale przeciwdziała też chorobom cywilizacyjnym, np. miażdżycy, cukrzycy, nadciśnieniu, alergiom, zespole długotrwałego zmęczenia. oraz, co niezwykle ważne, przy stole zastawionym strukturalnym jedzeniem może zasiąść cała rodzina. składniki z listy zapewniają ponadto prawidłowe tempo przemiany metabolicznej. Co więcej, zasady, jakie obowiązują przy odchudzanie strukturalnym nie wymagają większych wyrzeczeń. Lista tego, Jaja w diecie strukturalnej co warto jeść składniki strukturalne przedzielono na kilka kategorii: zbożowe, jarzyny, owoce, orzechy oraz pestki, składniki białkowe, tłuszcze, napoje oraz inne. Do każdej z takich "szufladek" wrzucono w szczególności odżywcze pokarmy z danej kategorii. Każdy otrzymał od jednej do pięciu gwiazdek. Im bywa ich więcej, tym większe znaczenie ma dany pokarm dla procesów przemiany metabolicznej, odnowy oraz odmładzania komórek ciała. Wśród w szczególności wartościowych frykasów znajdują się: kasza gryczana, jaglana, zarodki pszenne, makaron razowy, brokuły, czosnek, kapusta, papryka, banany, czarne jagody, wiśnie, grejpfruty, orzechy, pestki dyni oraz słonecznika, jaja, groch, fasola, jaja na diecie strukturalnej łosoś, soja, soczewica, olej rzepakowy, oliwa z oliwek, kurczak. To dopiero wierzchołek góry lodowej! całkowita lista pokarmów strukturalnych umożliwia przygotować całą gamę pysznych, różnorodnych oraz wartościowych dań. oraz w dodatku takich, które nie będą kalorycznymi kolosami. Co więcej, nawet w trakcie odchudzania trzeba pozwolić sobie na słodkie "co nie co" pod postacią gorzkiej czekoladowych przysmaków (trzy gwiazdki). Eliksiry kondycji oraz młodości Aby zredukować wagę, należy komponować naturalne menu korzystając z listy składników strukturalnych. obiad zaleca się zjadać między godz. 13 a 18. Jemy mniejsze porcje, ale regularnie oraz kilka. W ciągu odżywianie na diecie strukturalnej dnia należy zjeść w sumie od 4 do 5 posiłków, przy czym 70 procentach składników użytych do ich przyrządzenia powinny stanowić pokarmy z listy. kuracji strukturalnej ważną rolę odgrywają też koktajle, przygotowane na bazie mleka sojowego, soku brzozowego, czy jogurtu. dorzuca się do nich różne owoce, orzechy, pestki oraz otręby. Zmiksowane, okazują się sycącą bombą multiwitaminową, przy czym jeden posiada nie więcej niż 150-200 kalorii. Taki eliksir doskonale nadaje się na drugie śniadanie czy kolację. Do picia - napar ze skrzypu Pomiędzy posiłkami zaleca się picie wody mineralnej mineralnej, herbaty: zielonej co jeść na diecie strukturalnej lub czerwonej, lub naparu ze skrzypu, który doskonale wpływa na kondycje włosów, cery oraz paznokci. kuracji strukturalnej nie ma miejsc na białe, pszenne pieczywo. zamiast niego zaleca się chleb razowy (pełnoziarnisty). Mięso trzeba jeść, choć z umiarem. najwyższe notowania ma to z kurczaka oraz wątróbka cielęca lub drobiowa. Biały, rafinowany cukier zastępujemy melasą trzcinową. To płynna słodycz, która bywa obfita w minerały oraz witaminy. Do kupienia w sklepach ze zdrową pożywieniem. Z alkoholi na listę składników strukturalnych trafiło jedynie wino czerwone (trzy gwiazdki).

Czytaj więcej: http://www.nowiny24.pl/artykul/6107877,dieta-strukturalna-wychodzi-na-zdrowie,id,t.html

Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness