Dzięki tym fitenssowym patentom bardzo szybko będziesz szczupła!

Dzięki tym fitenssowym patentom bardzo szybko będziesz szczupła!

Redakcja

2017-05-05

brak komentarzy

Nie musisz wprowadzać w swoim życiu radykalnych zmian, by klatkę znów posiadać przed brzuchem. będzie wystarczające 10 małych kroków. Rezultat jest jeden – wielki. oto 10 prostych i skutecznych patentów na szybkie zrzucenie balastu i wyrzeźbienie stalowego sześciopaku.

1. Szybciej!

Godzinami biegasz w jednostajnie umiarkowanym czasie w przekonaniu, że tak właśnie najrozsądniej spalisz tłuszcz? Dotychczasowe długie biegi zamień na sprinty z oponą albo spadochronem oporowym. Interwały według tekstów klinicznych są niejako i skuteczniejsze, i mniej czasochłonne

2. Nie daj się oszukać

Z rezerwą podchodź do fitnessowych gadżetów. w miejsce wydawać kosmiczną pieniądze na rzekomo innowacyjne 11 fitnessowych patentów, dzięki którym będziesz szczupła sprzęt, który jednak nie przynosi niemal żadnych efektów, po prostu zabierz się za intensywne treningi. Skuteczne programy znajdziesz w każdym numerze nasz trener i na naszej stronie internetowej w dziale Fitness.

3. Nie myl pojęć

Ćwiczenia brzucha wzmocnią i wyrzeźbią brzuch. Pamiętaj jednak, że aby zobaczyć własny sześciopak, musisz spalić zasłaniający go tłuszczyk. A to wymaga łączenia treningu siłowego z trenigiem cardio i postawienia na zdrową, prawidłowo zbilansowaną dietę.

4. wybierz

Wchodzisz do budynku, widzisz schody i drzwi do windy. Co wybierasz? Jeśli windę, to nawet nam o tym nie mów. Każdy dodatkowy ruch, który zafundujesz w ciągu fitness dnia swojemu ciału - wchodzenie po schodach, spacer z psem, pójście na piechotę na zakupy, odwiezienie potomka do przedszkola na rowerze itd. - pomoże Ci szybciej spalić zbyt duża ilość kalorii i odsłonić tarkę na brzuchu.

5. bądź elastyczny

Programy ćwiczeniowe zmieniaj maksymalnie co 6 tygodni, by dawać mięśniom nowe impulsy do wzrostu. Pamiętaj, aby w każdym z nich znalazły się ćwiczenia mięśni nóg, ze względu na to że trening owej partii ciała wymaga dużo energii, a co za tym idzie - przyspiesza redukcję tłuszczu.

6. ćwicz całe ciało

Na treningu zmuszaj do badań jak najwięcej grup mięśniowych – patenty taka skoordynowana robota to dodatkowo więcej spalonych kcal. dobrym rozwiązaniem bywa wykonywanie ćwiczeń łączonych (patrz: trening hybrydowy i ćwiczenia wielostawowe).

7. Buduj plecy i nogi

Zaraz, zaraz – jak to? Ano tak: ćwicząc największe części mięśni, gwarantujesz sobie dodatkowo większy zastrzyk głównego męskiego hormonu, który zbuduje całe ciało, w rym także mięśnie

8. Jedz rozsądnie

Strategii, dzięki którym szybko pozbędziesz się zbędnego balastu, bywa co najmniej kilka. Wybierz tę, która pasuje Ci w szczególności. i pamiętaj: chodzi o to, żeby złe nawyki zamienić na zawsze.

oto cała filozofia skutecznej kuracji odchudzającej. A konkretne plany kuracji ćwiczenia odchudzającej, przepisy i przydatne wskazówki znajdziesz w naszym dziale dieta.

9. Ostra jazda

Oldskulowe kółko do ćwiczeń znajdziesz w dużej grupie supermarketów i jeśli zdecydujesz się na egzemplarz z logo, które nic Ci nie jest mówić, kupisz je za grosze. Ale to sprzęt wart każdej złotówki. Dlaczego? Zrozumiesz po pierwszych 10 powtórzeniach.

10. Sprytny Lis

Jamie Foxx zaczyna dzień 10 pompkami. Idzie do toaleta, myje zęby i znów pompuje. Tę czynność powtarza także przy doborze koszuli, po śniadaniu i przed wyjściem z mieszkania. Efekt? tylko zaczyna dzień, a trening ma już za sobą. Weź z niego przykład.

 

Zobacz też

FormExplode Opinie 2017

Gry Logiczne Escape


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness