Faceci - tego możecie się nauczyć od trenującej kobiety!

Faceci - tego możecie się nauczyć od trenującej kobiety!

Redakcja

2017-05-11

brak komentarzy

Mirapatches sklep

ćwiczeniatreningkobietafacet

Ćwiczenia dla kobiet różnią się od ćwiczeń dla mężczyzn. Pod wieloma względami, w tym również biorąc pod uwagę aktywność fizyczną, kobiety okazują się z Wenus, a mężczyźni z Marsa. panowie preferują ćwiczenia siłowe, ze sztangą albo na atlasie. Kobiety z kolei częściej wybierają taniec, jogę, ćwiczenia aerobowe i rozciągające. Zarówno kobiety, oraz mężczyźni w swoich wyborach dotyczących ćwiczeń fizycznych kierują się celami, jakie pragną osiągnąć. Kobiety liczą na redukcję tłuszczu i kształtowanie sylwetki, a mężczyźni na przyrost masy mięśniowej i większą siłę i kondycję. W rzeczywistości mimo wszystko każda płeć może się czegoś nauczyć od płci przeciwnej.

Różnice w motywacji

panowie dzięki ćwiczeniom pragną stawać się więksi – większe bicepsy, większe mięśnie brzucha. Przystępując do ćwiczeń, obierają sobie cel i dążą do  niego. zazwyczaj dokładnie planują, jakie ćwiczenia i ile powtórzeń pragną zrobić i trzymają się tego planu. Co więcej, mężczyźni często ćwiczą i uprawiają sport dla przyjemności. Dla nich okazuje się to nieprzetworzone – sport to coś, czym zajmują się od potomka. Ponadto cenią składnik współzawodnictwa – uwielbiają stawać do pojedynków i zwyciężać, choćby to było tylko więcej wyciśnięć sztangi na siłowni.

Dla kobiet aktywność fizyczna okazuje się sposobem na uzyskanie atrakcyjnej sylwetki. Nadrzędnym celem uprawiania sportu okazuje się więc poprawa wyglądu. Co więcej, kobiety więcej niż mężczyźni przejmują się tym, jak prezentują się podczas wysiłku fizycznego. Mężczyzna lubi, gdy widać po nim, że ćwiczył – gdy okazuje się spocony i ciężko oddycha. dużo kobiet wstydzi się tego, samoczynnie jak wstydzi się zakładać dres albo odsłaniać przed innymi pokryte pomarańczową skórką uda.  Pod jednym względem kobiety i mężczyźni nie różnią się zbytnio od siebie – rzadko ćwiczą wyłącznie dla zdrowia.

Trening kobiety a trening pana

W porównaniu do mężczyzn, kobiety wybierają więcej zróżnicowane i zbilansowane programy treningowe, które łączą trening kardio, ćwiczenia siłowe, odchudzające i rozciągające i techniki łączące trening ciała i umysłu, jak choćby joga czy tai chi. Częściej szukają pomocy i wskazówek specjalistów i sumienniej stosują się do ich wskazówek. Ponadto chętniej biorą udział w zajęciach grupowych.

panowie z kolei więcej obawiają się proszenia kogoś o pomoc i informację, gdyż boją się ośmieszenia. Mniej istotny okazuje się dla nich społeczny aspekt ćwiczeń fizycznych, rzadziej więc wybierają zajęcia grupowe. W mniejszym nasileniu decydują się na ćwiczenia wymagające lepszej koordynacji fizycznej, zręczności, elastyczności i umiejętności tanecznych.

Z zasady mimo wszystko to mężczyźni częściej ćwiczą i  uprawiają sporty. Wynika to z faktu, iż kobiety w znacznym nasileniu poświęcają się innym, a swoje wymogu odsuwają na dalszy plan.

Różnice w budowie kobiet i mężczyzn

Różnice w fizycznej budowie kobiet i mężczyzn mają duży wpływ na to, jak obie płcie mogą i powinny ćwiczyć. Na przykład miednica kobiety może się więcej nachylać niż miednica pana, a co za tym idzie – kobiety powinny wykonywać inny rodzaj przysiadów, aby chronić dolne partie pleców i kręgosłupa. Może to sugerować szersze rozstawianie nóg, kierowanie stóp nieco na zewnątrz i nieopuszczanie tułowia nadto nisko. Ze względu na mniejszą masę mięśniową, kobiety nie uzyskają aż tak wyraźnie ukształtowanych mięśni. Powinny również wybierać mniejsze obciążenia, aby uniknąć kontuzji. Ponadto mężczyźni mają silniejsze górne partie ciała, a kobiety – dolne. Co ciekawe, to silniejsze partie ciała częściej ćwiczą  – kobiety nogi i pośladki, mężczyźni plecy, klatkę piersiową i ramiona.

nie tylko w kategoriach aktywności fizycznej mężczyźni mogą się wiele nauczyć od kobiet, a kobiety od mężczyzn. Naśladując mężczyzn, panie mogą przestać się obawiać większego wysiłku. zazwyczaj nie zdają sobie sprawy, na co naprawdę je stać, gdyż nie stawiają sobie poprzeczki szczególnie wysoko. Biorąc przykład z mężczyzn, mogą stopniowo przekraczać granice własnych szans. Nie powinny się przy tym obawiać ćwiczeń siłowych ani tego, że będą wyglądały jak kulturystki. Silne mięśnie przyspieszają ponieważ ****redukcję tłuszczu.

z kolei mężczyźni mogą dzięki kobietom urozmaicić swój trening i włączyć do niego elementy ćwiczeń rozciągających. wielu mężczyzn ze względu na swoje ukochanej uczestniczy w zajęciach, na które sami by się nie zdecydowali i wbrew wcześniejszym uprzedzeniom zdobywa dużo korzyści zdrowotnych z wykonywanych ćwiczeń.

 

 

Zobacz też

Gry Escape Online

Baza fachowców


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness