Hit! Dieta jagodowa. Zobacz efekty!

Hit! Dieta jagodowa. Zobacz efekty!

Redakcja

2017-06-12

brak komentarzy

Przepyszny smak jagód okazuje się znany każdemu. Tymczasem jagody odchudzają i dostarczają organizmowi wachlarz potrzebnych witamin i produktów mineralnych. Ich tajemnica tkwi w niebieskim barwniku.

bywa to szczególnie silny antyoksydant, który hamuje procesy starzenia komórek ciała i poprawia krążenie. Jeśli chcesz czuć się zdrowo, młodo i lekko zastosuj niedrogą i skuteczną jadłospis jagodową! umożliwia zredukować wagę do 5 kg w ciągu 10 dni.

dieta jagodowa okazuje się prosta i smaczna.

dieta jagodowa okazuje się najprostszą i najsmaczniejszą z diet. Posiłki składają się zwłaszcza z Dieta jagodowa: 3 kg w 10 dni! jagód i owoców jagodowych w dowolnej możliwej formie. należy do nich truskawki, poziomki, maliny, porzeczki, borówki amerykańskie i jeżyny. okazują się one szczególnie smaczne, a na dodatkowo łatwo dostępne w okresie letnim.

Ich bogactwo witamin i produktów mineralnych ma dobroczynny wpływ na zdrowie. Zawierają przede wszystkim witaminę A,C, E, kwas elagowy, antocyjany, bromelinę, arbutynę i błonnik. Ponadto są szczególnie zdrowe i niskokaloryczne – 100 g jagód dostarcza wyłącznie 45kcal, poziomek 33kcal, a truskawek 28kcal. Redukują one zły cholesterol (LDL) i wspomagają tworzenie dobrego (HDL).

dieta jagodowa polega na skuteczność diety jagodowej przyjmowaniu od 3 do 5-ciu posiłków dziennie. Każdy z nich powinien zawierać ok. 100-150 g jagód lub owoców jagodowych, które trzeba komponować z innymi produktami np. jogurt, serek wiejski. Z diety należy wykluczyć dania wysoko tłuszczowe, produkty bogate w olbrzymie ilości węglowodanów oraz białe pieczywo. Pomoże to zbilansować jadłospis i dostarczyć odpowiedniej ilości kalorii.

Ile kalorii?…

Podczas aplikowania diety należy zwrócić uwagę na przyswajanie kalorii. Posiłki powinny dostarczać ok 1200 – max. 1500 kalorii. wówczas jadłospis powinno sycąca i nie wywoła efektu jo-jo. Ostatni posiłek powinien odbyć się jak działa dieta jagodowa przed godziną 19, aby organizm zdążył go prawidłowo strawić.

Dla kogo?…

dieta jagodowa okazuje się dedykowana szczególnie dla ludzi, które mają problemy z nadwagą i uwielbiają owoce jagodowe. Skutecznie i trwale pomaga pozbyć się niepotrzebnych kilogramów.

czas trwania:

dieta istnieje ok 5 dni. mimo wszystko dopuszczalny termin jej aplikowania to 2-3 tyg..

Przeciwwskazania:

  • ciąża
  • dorastająca młodzież
  • pociech

Posiłki:

Przygotowanie posiłków okazuje się szczególnie proste i przyjemne. Owoce są niedrogie i dostępne w każdym sklepie. Latem należy wybierać wyłącznie świeże i soczyste owoce,  zaś zimą trzeba korzystać z mrożonek. Leśnych owoców nie należy jeść zerwanych prosto z ile można schudnąć stosując dietę jagodową krzaka. Przed spożyciem trzeba je dokładnie przepłukać i neutralizować, ponieważ mogą być zanieczyszczone i wywołać chorobę bąblowicę lub alergie. Zagrożenie zakażenia występuje zarówno na owocach rosnących w miastach ; lesie.

Pamiętajmy o oczyszczeniu jagód pred zjedzeniem.

Podczas diety należy pić przynajmniej 2 litry wody mineralnej mineralnej lub herbat owocowych dziennie. Płyny stanowią najważniejszą część posiłków. Woda dostarcza do komórek dużo substancji odżywczych. bywa głównym składnikiem śliny, soków trawiennych i płynów ustrojowych. Bez odpowiedniej ilości wody mineralnej organizm nie funkcjonuje prawidłowo.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness