Ile schudnę na diecie owocowo-jogurtowej? To Cię zaskoczy!

Ile schudnę na diecie owocowo-jogurtowej? To Cię zaskoczy!

Redakcja

2017-08-23

brak komentarzy

bezpieczna dla ludzkiego ustroju (jogurty przyczyniają się do wzrostu strawności i absorpcjidieta  owocowo  jogurtowa

poprzez organizm niemal wszystkich substancji mleka – laktozy nawet w przypadku nietolerancji tego składnika, wapnia, fosforu, białka i witamin z zespołu B) niedobór efektu jo-jo po zaprzestaniu (wahanie masy ciała polegające na następującym po sobie chudnięciu i tyciu) nie potrzebuje drastycznych barier spożywczych możliwość redukcji masy ciała około 6 kg w ciągu 14 dni niskokaloryczna dostarcza różnorodnych substancji odżywczych w prawidłowy sposób poprawiają rolę układu pokarmowego, przyśpiesza przemianę materii, odbudowuje prawidłową mikroflorę jelitową wspomaga detoksykację przewodu pokarmowego z toksyn, podnosząc odporność ludzkiego ustroju lekka, poprawia humor Wady u niektórych ludzi mogą pojawić się wzięcia i pokazać się rozwolnienie sporadyczne reakcje alergiczne na zbyt wielka dawka laktozy pozytywnej jakości produkty mleczne nie okazują się tanie niektórzy uważają ją za monotonną nie wszystkie osoby uwielbiają produkty mleczne dieta jogurtowa, tak jak wszystkie inne diety może być stosowana poprzez osoby zdrowe i pełnoletnie. Daje możliwość zrzucenia w niedługim czasie nadprogramowych kilogramów i poprawienia flory bakteryjnej naszego układu pokarmowego. Przykładowy zestaw potraw Śniadanie: 1) 175 g jogurtu normalnego z łyżką pestek dyni (słonecznika), jabłko 2) 175 g jogurtu normalnego z 3 łyżkami płatków kukurydzianych, banan 3) 175 g jogurtu normalnego z łyżką płatków owsianych, owoce sezonowe (truskawki, porzeczki) II Śniadanie: 1) kromka bułki (da się cienko posmarować masłem albo margaryną) z plasterkiem polędwicy drobiowej, świeży ogórek, 175 g Dieta owocowo-jogurtowa: 6 kg w 14 dni! jogurtu normalnego 2) 175 g jogurtu normalnego z łyżką szczypiorku, pomidor, kromka chrupkiego pieczywa 3) kromka chrupkiego pieczywa z łyżką białym serze, ogórek kiszony, 175 g jogurtu normalnego główny posiłek: 1) 2 ugotowane ziemniaki,

100 g biust indyka usmażonej na łyżce oliwy, surówka z marchewki i jabłka, 4 łyżki fasolki szparagowej, efekty  diety  owocowo  jogurtowej

175 g jogurtu normalnego 2) gotowany ziemniak, kostka mintaja usmażona na łyżce oliwy, surówka z marchewki i jabłka, 250 g gotowanego kalafiora, 175 g jogurtu normalnego. 3) 2 ugotowane ziemniaki, 100 g biust kurczaka usmażonej na łyżce oliwy, 250 g gotowanego brokuła, 175 g jogurtu normalnego posiłek wieczorny: 1) 175 g jogurtu normalnego, gruszka 2) 175 g jogurtu normalnego, 2 mandarynki 3) 175 g jogurtu normalnego, połówka grejpfruta posiłek wieczorny: 1) 175 g jogurtu normalnego z połową papryki i łyżką natki pietruszki, kromka pieczywa grahama 2) 175 g jogurtu normalnego wymieszanego ze szklanką soku warzywnego, kromka chrupkiego pieczywa z łyżką ziarnistego białym serze 3) 175 g jogurt normalnego, kromka pieczywa grahama, pomidor, 1/2 papryki Przepis na domowy jogurt: Na wstępie należy dość gorącą wodą wyparzyć powierzchnie wszystkich akcesoriów kuchennych, których  będziemy używać przy sporządzaniu jogurtu. Do 1 l mleka 2% albo 3,2% dodajemy 200 g jogurtu normalnego (pozytywnej jakości, ze szczepami bakterii probiotycznych). trzeba też dodać 3 łyżki mleka w proszku (jeżeli pewien człowiek woli gęstszy jogurt).  Mieszankę podgrzewamy do około 50 o alt2 C, a później przekładamy do pojemnika albo słoika, natychmiast okrywając go kocem (istotne bywa, by nie stracić dużo ciepła). Pojemnik odstawiamy na około 6-8 godzin w ciepłe miejsce. Po tym czasie 150 g powstałego jogurtu odkładamy na zaczyn dla następnej porcji. Zaczyn trzymamy w schładzarce. Pozostałą część jogurtu dajemy do lodówki na następne 8 godzin. Po tym czasie mamy gotowy do spożycia nasz domowy jogurt. W zeszłym roku stosowałam tę jadłospis oraz udało mi sie zrzucić sylwetkę 5 kg, od razu jeden kilogram wrócił, ale byłam lżejsza o 4 kg co bywa niezwykle satysfakcjonujące W tym roku zamierzam powtórzyć, wiem, że takich diet trzeba realizować niejednokrotnie, przekonałam się o tym swojej. Jak już pisałam ogólnym skutkiem były 4 kg, ale po ok. miesiącu od zakończenia kuracji odchudzającej postanowiłam przejść na nią dodatkowo raz, z przyjaciółką oraz mi się juz nie udało - dwa tyg. wyrzeczeń oraz 1 kg efektu Ogólnie nie bywa najgorze, ponieważ nie bywa się głodnym, a efekt bywa pozytywny, jeśli dodatkowo będę ćwiczyć sądzę, że z powodzeniem uda mi się osiągnąć wymarzoną sylwetkę. Ale kiedy trafiłam na tę stronę pomyślałam, że trzeba znajdę kogoś, kto wspólnie ze mną przejdzie na jadłospis. Stąd moje pytanie - wybiera się pewien człowiek ze mną, od poniedziałku? Tu więcej info: [url= Pyszny jogurt z truskawką nie polega, mimo pozorom, na jedzeniu samych jogurtów poprzez cały dzień. Ta menu odchudzająca zakłada menu alt3 jogurtu z dowolnym daniem. Nie więcej niż trzy kefiry

dziennie powinny zapewnić systematyczne redukowanie tłuszczu i systematyczną utratę wagi. dieta  owocowo  jogurtowa  efekty

Stosowana poprzez dwa tyg., menu jogurtowa umożliwia na utratę nawet 6 niepotrzebnych kilogramów. okazuje się to świetny metoda na spalenie tłuszczowej, w szczególności dla ludzi, które uwielbiają kefiry. ta zdrowa menu jogurtowa kształtuje sylwetkę, a przy tym nie pozbawia ludzkiego ustroju najważniejszych substancji odżywczych. kuracja dietetyczna jogurtowa - założenia W ramach diety jogurtowej należy spożywać każdego dnia 4 kubeczki jogurtu lub kefiru. Dodatkowo prawidłowo jeść inne substancje, które komponują się z źródłem żywej kultury bakterii jogurtowych, a te okazują się bazą bezpiecznego odchudzania. oprócz jogurtów da się spożywać pieczywo, warzywa i owoce. kuracja dietetyczna jogurtowa posiada pełnowartościowe, łatwo strawne białko, niezbędne do budowy komórek, wytwarzania enzymów i hormonów. Ponadto dostarcza witaminy A, B1, B12 i niacynę, które regulują procesy przemiany metabolicznej, wzmacniają układ nerwowy, podwyższają odporność ludzkiego ustroju. kuracja dietetyczna jogurtowa bywa obfita w wapń, substancje mineralne konieczne do budowy kości i zębów u pociech. Może być dietą dla nastolatka, kefiry, kefiry i inne napoje fermentowane okazują się to przecież substancje niskokaloryczne. kuracja dietetyczna jogurtowa - wady i atuty Niewątpliwą zaletą diety jogurtowej bywa to, że dostarcza ona organizmowi wszystkich potrzebnych mu do prawidłowego funkcjonowania substancji. Poza tym ta menu odchudzająca umożliwia się najeść i nie odczuwać głodu. W trakcie diety da się przyjmować różne typy jogurtów alt4 – te bez zawartości tłuszczu i o normalnej zawartości tłuszczu. ; trwające okazują się dodatkowo inne substancje, np. warzywa, owoce, substancje zbożowe. Już po kilku pierwszych dniach diety da się odczuć jej lecznicze oddziaływanie na organizm – osoba może czuć się lżejsza i posiadać dobre

samopoczucie. kuracja dietetyczna jogurtowa działa dodatkowo na organizm oczy

szczająco. kuracja dietetyczna jogurtowa kombinacja normalnego jogurtu z truskawkami i miodem. kuracja dietetyczna jogurtowa - menu korzystanie z diety jogurtowej nie to ogromnego wyzwania dla ludzi walczących ze zbędnymi kilogramami, menu takiej diety bywa przecież urozmaicone. Dzień 1. 
Śniadanie: jogurt owocowy z 3 łyżkami płatków kukurydzianych, wielka mandarynka. 
Drugie śniadanie: jogurt prawidłowy, kromka chlebka chrupkiego z margaryną z plasterkiem polędwicy drobiowej, pomidor. 
główny posiłek: kasza gryczana, 100 g filetu rybnego ugotowanego (najrozsądniej na parze) z jarzynami (marchewka, pietruszka, cebula, połówka selera), szklanka surówki z białej kapusty z sokiem cytrynowym, jogurt prawidłowy. 
kolacja: jogurt owocowy. 
kolacja: kromka pieczywa z margaryną, 2 plastry białego, chudego sera, jogurt prawidłowy. Dzień 2. 
Śniadanie: jogurt owocowy z 3 łyżkami muesli, jabłko.
 Drugie śniadanie: jogurt zmiksowany z połową szklanki soku z pomidorów i łyżką natki, kanapka z bułki, plasterka białego, chudego sera i dwóch liści sałaty.
 główny posiłek: 2 ugotowane ziemniaki, 100 g biustu kurczaka usmażonej na łyżce oliwy, 250 g gotowanego brokułu, jogurt prawidłowy. 
kolacja: jogurt owocowy. 
kolacja: kromka pieczywa graham z margaryną, plastrem chudej wędliny, pomidor, 1/2 papryki, 175 g jogurtu normalnego.

 

Zobacz też 

4 sposoby na pobudzenie metabolizmu - EcoSlim


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness