Ile spalić kalorii, żeby schudnąć jeded kilogram? To musisz wiedzieć przed ochudzaniem!

Ile spalić kalorii, żeby schudnąć jeded kilogram? To musisz wiedzieć przed ochudzaniem!

Redakcja

2017-08-23

brak komentarzy

Utrata niepotrzebnych kilogramów to jeden z podstawowych wskaźnikówile  kalorii  ma  kilogram

skuteczności leczeniu odchudzającej oraz ćwiczeń redukcyjnego. Zwykle ;, że utrata warstwy tłuszczu może się kształtować na poziomie mniej więcej 0,7 kg/tydzień. Skąd bierze się ta wartość? Czy zawsze okazuje się stała oraz dlaczego osoby z dużą nadwagą pozbywają się tłuszczu sprawniej? Trochę matematyki Wartość energii 1 kg tłuszczu wynosi 9000 kcal. Mowa tu mimo wszystko o tłuszczu spożywanym, a nie tym zawartym w organizmie. W tym drugim przypadku wartość ta okazuje się o 13% niższa. oznacza to, że ze spalenia 1 kg warstwy tłuszczu organizm pozyskuje 7830 kcal (9000 kcal x 87%). Odwracając sytuację, by stracić 1 kg warstwy tłuszczu powinniśmy zapewnić deficyt kaloryczny wynoszący 7830 kcal (oczywiście nie okazuje się do deficyt dzienny!). Możemy to wykonać na 2 sposoby, ograniczając podaż kalorii albo zwiększając swoją aktywność fizyczną. Najskuteczniejszą metodą okazuje się oczywiście połączenia obu sposobów. Wróćmy mimo wszystko do tempa spalania warstwy tłuszczu. Okazuje się ponieważ, że ma ono swoje ograniczenia. W badaniach badawczych udowodniono, że limit energii, jaką możemy pozyskać z warstwy tłuszczu w ciągu jednego dnia wynosi 69 kcal/kg warstwy  przelicznik  kcal  na  kg tłuszczu oraz okazuje się niezależny od wagi czy płci. Innymi słowy nie okazuje się możliwe sprawniejsze redukowanie tłuszczu w prawidłowy sposób. waga ciała a utrata wagi Częstym zjawiskiem w przypadku ludzi z dużą nadwagąile  dziennie  spalić  kalorii  żeby  schudnać  okazuje się utrata 2-3 niepotrzebnych kilogramów w ciągu tygodnia, podczas gdy osoby względnie szczupłe muszą walczyć o każdy gram, a różnice wagowe w wymiarze tygodniowym są zazwyczaj minimalne. Skład biorą się takie różnice? Wynikają one właśnie z faktu, że dziennie organizm jest Ile kalorii ma jeden kilogram? pozyskać maksymalnie 69 kcal na każdy kilogram warstwy tłuszczu. oznacza to, że znając swój poziom warstwy tłuszczu możemy ocenić, jak szybko powinniśmy tracić masę. Co więcej, możemy ocenić, na którym poziomie powinien kształtować się deficyt kaloryczny! Przeanalizujmy to na dwóch skrajnych przykładach. Osoba X ważąca 100 kg oraz mająca poziom warstwy tłuszczu równy 35 % i osoba Y ważąca 70 kg oraz mająca poziom warstwy tłuszczu równy 10 %. W 1 przypadku mamy do czynienia z dużą nadwagą, wręcz otyłością, w drugim – z szczególnie wysportowanym człowiekiem. W liczbach wygląda to następująco: Wynika z tego jasno, że osoby z dużą nadwagą mogą tracić tkankę tłuszczową sprawniej (w naszym przypadku ponad 2 kg tygodniowo), a osoby o niskim poziomie warstwy tłuszczu bardzo wolniej (w naszym przypadku niespełna 0,5 kg)! Należy mieć na uwadze, że wyliczenia mają charakter teoretyczny, okazuje się kilka zmiennych, które mogą posiadać wpływ na ostateczny wynik, jak adaptacja człowieczego ustroju czy przyjmowane suplementy, mimo wszystko błąd pomiaru zwykle nie okazuje się większy niż 10%. Te proste wzory mają również niezwykle praktyczne zastosowanie. Znając swój poziom warstwy tłuszczu możemy

udzielić pomocy sobie w szacowaniu bilansu energetycznego

. Co ważniejsze wyliczenia takie sprawdzą się w ocenie prawidłowego tempa utraty wagi. Jeśli fizyczna wartość przekracza tę wyliczoną, z całą pewnością tracimy również tkankę mięśniowa, a nie jedynie tłuszcz. W tej sytuacji dobrze przeanalizować zestaw dań oraz podkręcić dawka kcal, by maksymalnie zabezpieczyć się przed spowolnieniem metabolizmu oraz ewentualnym skutkiem jo-jo. Referencje: J Theor Biol. 2005 Mar 7;233(1):1-13. Epub 2004 Dec 8. A limit on the energy transfer rate from the human fat store in hypophagia. McArdle WD. Exercise physiology: energy, nutrition, and human performance. 4th edition edn. Williams & Wilkins; Baltimore: alt2 1996. Wishnofsky M. Caloric equivalents of gained or lost weight. The American journal of clinical nutrition. 1958;6:542–546 Zastanawiałam się szczególnie poważnie czy napisać Wam taki artykuł, ze względu na to że jego treść może Was troszkę zszokować. Nie mniej mimo wszystko musicie być tego świadomi, że zrzucenie jednego kilograma potrzebuje od nas szczególnie dużo cierpliwości oraz konsekwencji. Mam nadzieje, że artykuł podziała na Was motywująco i powstrzymacie się od posiłków słodkości w sobotę/niedzielę musimy spalić 7000 kalorii, aby zrzucić masę 1 kilogram. Wygląda to okropnie, ale nie ma co się podłamywać :) Już Wam tłumacze, dlaczego tak bywa. Średnio każdego dnia nasze zapotrzebowanie pełne kalorii wynosi mniej więcej 2000 kalorii. Pamiętajcie, że należy wziąć pod uwagę dużo czynników jak na przykład płeć oraz wiek. Jeżeli chcemy zrzucić masę powinniśmy dziennie spalać więcej kalorii niż przyjmujemy. Co za tym idzie, aby spalić jeden kilogram nasz organizm okaże się potrzebował trochę czasu. reklama bardzo kluczowe bywa to, abyście zrozumieli jeden fakt. Jeżeli troszkę zaniedbywaliśmy swoje ciało i wzrost warstwy tłuszczu, wagi wzrastał systematycznie poprzez kilka miesięcy czy może nawet lat -powinniśmy być świadomi, że nie zrzucimy bezpiecznie tych kilogramów w ciągu kilku tygodni. Jeżeli szukacie diety, która zdziała cuda, proszę nie idźcie w tym zakresie. Schudnięcie 6 kilogramów w 2 tyg. nie bywa zdrowe dla naszego człowieczego ustroju. Z całą pewnością spowoduje to jedynie tzw. efekt jojo. Tego chcemy wystrzegać się! śliczny brzuszek czy inne części naszego ciała przyjdą z upływem momentu. Bądźmy systematyczni w tym, co robimy. Regularne ćwiczenia oraz odpowiednio zbilansowana zestaw dań naprawdę funkcjonują – tylko czasami potrzebujemy czasu na to, żeby zobaczyć efekty. Nie możemy się poddawać. Jeżeli chcemy zrzucić zbędny tłuszczyk powinniśmy robić to z alt3 głową. Średnio spożywamy od 2000-2500 kalorii dziennie – powinniśmy minimalizować ich porcję o 10-15%. Jeżeli bezwzględnie zmniejszymy porcję dostarczanych kalorii nasz organizm będzie działać w trybie głodu. A ile trzeba ćwiczyć, żeby spalić jeden

kilogram? Zabrzmi zabójczo :) bieg o średnim tempie: 11,8 60 minut Jazda na rowerze: 23 60 minut Pływanie

: 11 godzin. Otrzymaliśmy dużo ciekawych komentarzy na FanPage. zdecydowaliśmy dodać jeden z nich, ze względu na to że szczególnie prawidłowo uzupełnia cały artykuł.   Komentarz został dodany poprzez człowieka Camillio, a oto jego treść: Wiadomo, że najlepsze efekty w pozbyciu się kilku kilogramów daje porządna kuracja dietetyczna oraz uczciwe treningi. Ale są też łatwiejsze oraz przyjemniejsze patenty na redukcję niepożądanych nadprogramowych kilogramów. z pomocą dietetyków wyselekcjonowaliśmy dla Ciebie te najprostsze oraz najskuteczniejsze. Matthew Barbour, Beata Dżugaj 2015-08-03 fot. Photodisc Kapsaicyna górą! Naukowcy z Uniwersytetu Tasmanii udowodnili, że faceci na kuracji, którzy dodatkowo dodawali 1/4 łyżeczki od herbaty sproszkowanego chili do produktów, stracili w ciągu 30 dni ok. 2,3 kg więcej niż grupa na kuracji bez chili. Okazuje się, że kapsaicyna, która nadaje ostrość papryczkom, sprawia więc przyspieszenie metabolizmu, a co za tym idzie - zwiększenie tempa spalania tłuszczu. Więcej o kapsaicynie przeczytaj w: zdecydowane w smaku spożywanie: jak działa kapsaicyna? Stracisz 1 kg w ciągu 12 dn idź na spacer Osoby na kuracji, które spacerowały poprzez 20 minut po głównym posiłku, traciły dodatkowo 0,5 kg na tydzień - udowodnili naukowcy z Tufts University. taka przechadzka, z wyjątkiem spalenia kalorii, pobudzi dodatkowo przemianę materii na następne trzy 60 minut. Stracisz 1 kg w ciągu 14 dn Pij mleko Na uniwersytecie w Tennessee udowodniono, że dodatkowa dzienna dawka 1200 mg wapnia (to np. trzy kubki odtłuszczonego mleka) może spowodować utratę alt4 aż 10 kg w ciągu pół roku. „Wapń przyspiesza rozkład związków tłuszczu w organizmie" - mówi szef eksperymentów Michael Zemel. wybierz mleko do 2% tłuszczu. Stracisz 1 kg w ciągu 18 d Pij zieloną herbatę Holendrzy z uniwersytetu w Utrechcie zbadali, że jeden ze składników zielonej herbaty, nazwany dziwacznie galusan epigallokatechiny, w kompilacji z kofeiną potęguje utlenianie tłuszczu oraz przyspiesza przemianę materii o jedną piątą. Dwie szklanki dziennie wystarczą, by wypłukać z Ciebie 600 kcal na tydzień. Stracisz 1 kg w ciągu 70 dni  5. Zapal światło posiłek wieczorny przy świecach co wieczór nie bywa dobrym pomysłem. Naukowcy z California University udowodnili, że jadanie przy przyćmionym świetle sprawia, iż pochłaniamy średnio o

240 kcal więcej. Taki półmrok buduje romantyczną atmosferę, ale sprawia również

, że jesteśmy mniej świadomi tego, co oraz ile jemy Stracisz 1 kg w ciągu 24 dni  6. Przypraw sobie "Cynamon bywa spalającym tłuszcz przyspieszaczem metabolizmu" - mówi Ann Louise Gittleman, autorka książki "Książka kucharska - plan wypłukiwania tłuszczu". analizy amerykańskiego Departamentu Rolnictwa potwierdzają, że dodawanie pół łyżeczki cynamonu do potraw dziennie służy zrzucić ok. 1 kg na miesiąc. Więcej o dobroczynnym działaniu przypraw przeczytaj w: Zdrowie nasz instruktor: przyprawy w służbie medycyny. Stracisz 1 kg w ciągu miesiąc  7. Wcinaj więcej białka Białka nie służą tylko do budowania mięśni. ponieważ na ich strawienie organizm może zużyć więcej energii, niż w przypadku węglowodanów oraz tłuszczy, służy więc zrzucić zbędną oponkę. Według Amerykańskiego Stowarzyszenia Dietetycznego, jeżeli 25% przyswajanych kalorii pochodzi z białka zwierzęcego - tracisz 200 kcal ekstra, po prostu spalając je podczas trawienia posiłków po dania. wybierz głównie mięso chude oraz białe. Dlaczego białko? Sprawdź wyniki naszych medycznych eksperymentów. Stracisz 1 kg w ciągu miesiąc


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness