Intensywny trening CrossFit - poznaj jego zalety!

Intensywny trening CrossFit - poznaj jego zalety!

Redakcja

2017-11-13

brak komentarzy

Crossfit to plan treningowy będący alternatywa dla monotonnych ćwiczeń na siłowni.zalety  ćwiczeniach

Wykonywane ćwiczenia angażują całe ciało, ze szczególnym zaakcentowaniem pośladków, ud, mięśni brzucha. Trening daje szybkie efekty w postaci wymarzonej sylwetki, lecz potrzebuje od trenującego nie lada determinacji w dążeniu do tego zamiarze. Sprawdź, jak działa crossfit i czy okazuje się to trening przeznaczony dla każdego. Crossfit to uniwersalny program treningowy, przeznaczony dla każdej zdrowej osoby, niezależnie od poziomu sprawności fizycznej i praktyki. Mogą go wykonywać zarówno wytrenowani sportowcy, oraz osoby początkujące, ze względu na to że obciążenia dobierane okazują się indywidualnie do sprawności fizycznej trenującego. fundamentalną zasadą ćwiczeniach crossfit okazuje się założenie, że zdrowa osoba musi osiągnąć sprawność fizyczną (tzn. zwiększoną wydajność) w dziecięciu różnych tzw. powierzchniach fizycznych, do których przynależą: wydolność ludzkiego ustroju krążeniowo-oddechowa, wytrzymałość, siła, gibkość, moc, szybkość, zwinność, równowaga, koordynacja i dokładnośćczy  warto  chodzić  na  crossfit. Cel taki można osiągnąć, np. biegając, pływając, podnosząc ciężary, robiąc przysiady ze sztangą czy pompki i brzuszki, skacząc na skakance, rzucając piłką lekarską itd. im więcej ćwiczeń, tym prawidłowo, ze względu na to że następną zasadą ćwiczeniach crossfit okazuje się różnorodność. Największe znaczenie ma regularność i intensywność ćwiczeń. Dlatego trening powinien trwać min. 3 dni. Każdego dnia poprzez min. 20 minut należy wykonywać tzw. workout, czyli szczególnie intensywneczy  warto  ćwiczyć ćwiczenia. Należy do tego doliczyć 15 minut rozgrzewki i 10 min. ćwiczeń rozciągających ćwiczenia. Ćwiczenia w ramach ćwiczeniach przeprowadza się w tzw. obwodach, czyli jedno pod drugim z minimalnymi przerwami między nimi. Na każde z ww. ćwiczeń należy poświęcić 2 Intensywny trening CrossFit minuty, pamiętając o zasadzie, że po obfitym ćwiczeniu powinno nastąpić lżejsze (nie wolno cały czas obciążać tych samych partii mięśni). 1. Rozgrzewka - 15 minut: bieg, sprint, jazda na rowerze (dodatkowo tym stacjonarnym), pajacyki, podskoki, itd. Plan zakłada 5 rund z 3 minutami przerwy między następującymi po sobie W Ameryce północnej Crossfit stał się sensacją. Tutaj znajdziesz podstawowe powody, dla których musisz  uprawiać Crossfit, żeby osiągnąć swoje ćwiczeniowe cele.  Crossfit stał się fenomenem zarażając Amerykę Północną, Europę, Australię aż wkońcu cały świat. Jeśli  zastanawiasz się co jest w tym tak fantastycznego, że wciągnął tylu ludzi, mamy dla Ciebie odpowiedź w postaci  8. powodów dlaczego Ty i inni powinniście się go podjąć.  Crossfit został zapoczątkowany poprzez gościa o imieniu Greg Glassman w Santa Cruz w 1995 roku.

Chciał on  wykorzystać różne sprawności tradycyjnego ćwiczenia w jednym,

w zamierzenia polepszenia powszechnej sprawności. 10 lat później,  powstało 13 sal do Crossfitu. To wtedy rozpoczęła się duża ekspansja, a Crossfit został zastrzeżony dla  stowarzyszeń które chciały go rozpowszechniać i udostępniać. W latach 2005-2012 powstało ponad 3400 zrzeszonych sal spod znaku Crossfit na całym świecie. Możliwość dołączenia do tej zespoły jest oferowana właścicielom  certyfikatów Crossfit, którzy potrafią przeprowadzić specyficzny trening.  Od tego chwili, Crossfit przekształcił się w system treningowy dla licznych organizacji, wliczając policje, wojsko,  strażaków, i dużo pozostałych. Poniżej 8 powodów dla których musisz trenować CrossFit.  1. Wszystko w jednym  Czerpiąc z różnych sportów i metod w trakcie treningów, Crossfit łączy trening siłowy z treningiem układu krążenia o  wysokiej intensywności. Dzięki Crossfitowi, zdobędziesz alt2 doświadczenie z licznych dziedzin sportu, trenując  podnoszenie ciężarów, trójbój siłowy, z odważnikami kettlebell, gimnastyke i dużo więcej. Ćwiczenia te  zwiększają siłe i wytrzymałość mięśni, poprawiają oddziaływanie układu krążenia i wydolność ludzkiego ustroju tlenową, a wszystko to  w krótkich, intensywnych sesjach w trakcie treningów.  Każdy trening składa się z WOD (Workout Of the Day - trening dnia - przyp. tłum.), który łączy w sobie dużą  dawkę powtórzeń, które będą wykonane w ramach czasowych. Na przykład, 20 pompek, 20 podciągnięć, 20 dipsów,  20 snatches (snatch = rwanie - przyp. tłum.) które okazują się wykonywane poprzez 10 minut. Może to być także określona  dawkę powtórzeń np. 30, 40, 50 albo 100 ze zmiennym obciążeniem, ukończone w pewnym czasie. taki styl ćwiczenia  promuje zakres sprawności, który uczy ludzi zwinności i elastyczności.  2.Niskie wydatki  Crossfit jest niemal zawsze ćwiczony w grupach. znaczy to mniejsze składki. Jeśli przenigdy nie trenowałeś, a  Crossfit zaczyna brzmieć za bardzo okropnie, pamiętaj, że zawsze możesz iść na trening próbny. będziesz od 10  minut obowiązkach i będziesz w stanie się upewnić się zanim poświęcisz własny okres i pieniądze. Ponadto, sale do Crossfitu okazują się  z zasady małe, niezależne i nie potrzeba tak dużo sprzętu jak w przypadku typowych siłowni, zatem utrzymanie  mniej kosztuje co wpływa na wysokość składki. Tym akcentem przechodzimy do nastepnego punktu ...  3. Nie potrzeba dużo sprzętu  mnóstwo treningów bazujących na masie własnego ciała nie potrzebuje dużej ilości sprzętu. Większość treningów  Crossfit może być przeprowadzonych na niewielkiej terenie i podstawowym sprzęcie. Będziesz potrzebował gryfu z  obciążeniem, alt3 drążka do podciągania, kółek gimnastycznych oraz kilka odważników kettlebell o różnym ciężarze. Z  tym sprzętem, wszystkie płynu mogą być wykonane bez trudu. Jeśli dysponujesz jedynie drążkiem to non stop dużo  treningów jest prawdopodobnych do wykonania.  4. Rywalizacja  Wraz ze wzrostem powodzenia Crossfitu, organizacja zaczęła prowadzić konkursy, gdzie ludzie po rejestracji,  wykonując podany WOD mogą rywalizować we własnym regionie oraz kwalifikować się do krajowych i międzynarodowych    Trening taki powstał z myślą o zwłaszcza bezkompromisowych ludziach. Czyli

takich, którzy muszą na co dzień wykazywać się ponadprzeciętną kondycją. Dlatego też szkolono nim policjantów oraz żołnierzy.

Po prostu jeden ziomek ze stanów postanowił sobie dawniej, że stworzy nowy system ćwiczeniach. rozpoczął wraz z żoną otwierać różne siłki w stanach, promujące jego sposób ćwiczeniach. Inne siłownie to załapały oraz za grubszy hajs zaczęły kupować od niego licencje oraz certyfikaty na trenowanie CrossFitu. Dziś takich siłowni okazuje się dość dużo, ponad 13 tys. na całym świecie. W CrossFicie nie chodzi o to, aby wykonywać ćwiczenia, których nasze mięśnie nie spotkają nigdzie indziej w realnym życiu. Nacisk nastawiony okazuje się na wykonywanie naturalnych ćwiczeń, które ludzie stykający się z treningiem fizycznym muszą wykonywać na co dzień. Czyli na przykład przerzucanie opon, podciągnięcia na drążku, pompki, martwy ciąg. Takie tam klasyczne codzienne aktywności. Ostatnio przetaczałam oponę wczoraj w drodze po ogórki do warzywniaka. Robimy te ćwiczenia jak błyskawicznie, z jak najsilniejszą zawartością powtórzeń, póki nie wypadną nam płuca albo nie odpadną ręce. Jeśli czujemy, że nie jesteśmy w stanie się ruszać, znaczy to, że okres skończyć ćwiczenia alt4 oraz powrócić mieszkania. Albo do szpitala w karetce. Przeciętny trening nie ciągnie się więcej niż pół h. okazuje się na tyle wycieńczający, że dodatkowo nikt nie dotrwał do czterdziestej minuty. także okazuje się to dość dobra informację dla tych, którzy nie mają na ćwiczenia mnóstwo okresu. Niektórzy potrzebują czegoś więcej wyczerpującego oraz ciekawszego niż zwykłe treningi na siłowni albo – nie daj borze – aeroby (ble ble ble). Efekty okazują się dyskusyjne. Znaczy się wiadomo, że jakieś tam efekty okazują się, skoro trening okazuje się tak morderczy. Spokojnie stracicie na nim dużo niepotrzebnych kilogramów oraz nabierzecie fitnessowego wyglądu. Te ćwiczenia okazują się na takim poziomie, że zrobiłyby nawet z wieloryba osobę szczupłą. Pomimo tego, nie ma jakichś twardych naukowych dowodów na to, że taki tryb ćwiczeniach okazuje się lepszy od klasycznego pobytu na siłowni. Znalazłam parę kontrowersji związanych z CrossFitem. Mianowicie, te ćwiczenia okazują się takie dokuczliwe, że w  niektórych przypadkach zawodnicy je wykonujący cierpieli na urazu mięśni. także nic miłego. Może czasem prawidłowo porobić jakieś lżejsze ćwiczenia? Reasumując. Jeśli wasza postać okazuje się bez wad oraz jesteście znudzone zwykłymi ćwiczeniami – da się. Jeśli oczekujecie czegoś przełomowego, czegoś co odmieni wasze życie oraz uczyni je lepszym – szkoda okresu. Nie okazuje się to nic szczególnego. Znane wszystkim ćwiczenia z większą różnorodnością. Tak jak ze wszystkim, CrossFit staje się religią dla ludzi, które nudzą się w życiu. identycznie jak kuracji odchudzającej Paleo, Dukana itd. Więc jeśli szukasz w życiu jakiejś drogi, to może wybierz sobie CrossFit.  Dlaczego nie?


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness