Jak nie przytyć w święta? Sprawdzone porady

Jak nie przytyć w święta? Sprawdzone porady

Redakcja

2017-08-01

brak komentarzy

Niedopięte spodnie, przyciasne bluzeczki, ; i fałdki. To koszmar każdego Polaka dzień po Wielkanocy. W naszej mentalności działa mit, że w św. zwanych inaczej się nie da. opłacalne jest jednak czasem sprawić małą przykrość cioci i zrezygnować z następnej porcji żurku, czy mazurka. ponieważ poprzez św. naprawdę da się przejść bez naddanych niepotrzebnych kilogramów. Śniadanie to podstawa zdrowego żywienia. Wie to każdy i owej starej jak świat prawdy nie trzeba nikomu ponawiać. Badacze dowiedli, że wśród ludzi codziennie zjadających śniadanie zagrożenie wystąpienia nadwagi w porównaniu z osobami, które je ignorowały, zredukowało się o 35-50%. Poranny posiłek musi dostarczać wyłącznie energii, ale też cennych substancji mineralnych oraz witamin. świetnym pomysłem może być koktajl mleczno-owocowy i grahamka z miodem. mimo wszystko śniadanie wielkanocne to spore wyzwanie dla naszych żołądków. definitywnie zamiast jogurtów i ciemnego pieczywa na stół wjeżdżają kilogramy tłuszczu ; pod postacią kiełbas i pasztetów. W tradycji Polaków bywa siedzenie i menu w trakcie świąt, w Wielkanoc ma to swój wymiar kulturowy, religijny i, od biedy, również fizjologiczny. ponieważ jeśli konkretny człowiek pościł poprzez kilka tygodni, to po zjedzeniu czegokolwiek natychmiast stanie się senny, ociężały i chęć na cokolwiek innego niż menu i leżenie nie nadejdzie. - W telewizji co druga reklama dotyczy niesamowitego środka na wątrobę. W jego tle zawsze bywa suto zastawiony stół! Jaki bywa więc przekaz? Opychajmy się bez umiaru! taka to bywa Polska, wiosenna tradycja – mówi Iza Czajka, fizjolog żywienia.

Wielkanoc wieńczy post,

Grey Blocker Opinie

dlatego wszystkie dania są kaloryczne i kaloryczne. Otwiera ją żurek z białą kiełbasą, jajkami (500-600 kcal). Do tego dochodzą tłuste wędliny oraz nieśmiertelna sałatka z gotowanych warzyw, skąpana w majonezie (400 kcal-porcja). - No i ciasta. Najlżejsze drożdżowe i serniki. Ale mazurki? Szkoda gadać! Spód z kruchego ciasta, a do tego lukry, słodyczy, mak, bakalie. W 100 g mieści się nawet do 600-800 kcal – wylicza Iza Czajka.  Najgorszym Jak nie utyć w Wielkanoc? połączeniem bywa jednak kaloryczne menu i alkohol. - Sam w sobie nie bywa tak szczególnie kaloryczny. Problem polega na tym, że traktowany bywa poprzez nasz układ układ pokarmowy jako trucizna, więc musi trawiony jako pierwszy. Cała reszta pożywienia pozostanie odłożona na później. Więc ; pojawią się na pewno – mówi Agata Berndt, instruktor osobisty. Zgodnie z tradycją, nasze brzuchy muszą więc ucierpieć. okazuje się jednak kilka sposobów, żeby załagodzić ich mękę. - trzeba wykonać sobie Wielkanoc light. upiec chude mięso czyli drób albo coś z dziczyzny. zamiast klasycznej sałatki więcej surówek. Z ciast sernik albo babka drożdżowa bez lukru – radzi fizjolog żywienia Iza Czajka. Reklama Ciasta będą też zdrowsze, jeśli upieczemy je sami z mąki razowej, a zamiast masła albo margaryn dodamy olej rzepakowy albo oliwę. okazuje się jednak nieodłączny składnik wielkanocnych potraw, którego obawiać się nie musimy. wbrew krążącym mitom, nie przeszkodzą nam jajka, które charakteryzują się m.in. białkiem o szczególnie wysokiej produkty odżywczej, korzystnym rodzajem tłuszczu ze popularnej zespoły NNKT - niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe. - Jajko posiada w składzie również duże ilości cennej lecytyny, która szczególnie korzystnie wpływa na pracę układu nerwowego. Dostarcza więc mnóstwo pozostałych substancji odżywczych witamin i substancji mineralnych, dzięki którym w dużym nasileniu możemy pokryć każdego dnia zapotrzebowanie na dużo związków – mówi Katarzyna Okręglicka, dietetyk.    jak nie przytyć w święta, jak wytrzymać na diecie w święta, jak nie przejeść się w świętajak  nie  przytyć  w  święta

Jajka wielkanocne•Fot. Grażyna Makara / Agencja Gazeta Zachęcająca

bywa też liczba kalorii. Jedno jajo dostarcza mniej więcej 75 kcal. Nie muszą się go bać osoby na zabiegu. A nie wszystkie jaja musimy spożywać z majonezem. ponieważ przecież da się zastąpić go nowiutko zmielonym pieprzem albo faszerować łososiem, koperkiem i kaparami. Majonez, powinniśmy traktować jak przyprawę, a nie potrzebny składnik dania. Dozwolone są niewielkie jego ilości - maksymalnie alt2 1 łyżka w ciągu dnia. skrawek kiełbasy w żurku albo barszczu białym na pewno nie zaszkodzi, ale prawidłowo mieć na uwadze, że są również inne rodzaje nietłustych wędlin.  Ostrożnie trzeba obchodzić się z solą, gdyż przyczynia się ona do rozwoju wysokiego ciśnienia tętniczego. skuteczniej więc zastąpić ją świeżymi ziołami. Podstawowym błędem nie bywa jednak dobór substancji, ale „świąteczny maraton spożywczy”. Polacy nie potrafią przerwać biesiadowania na 3-4 60 minut, które są wskazane. Śniadanie przeradza się w posiłek, a posiłek w sytą kolację. Pełną potraw na chłód, oraz na gorąco. Jemy więc regularnie. Czyli bez przerwy.  Czy istnieje zatem szansa na to, by nie przytyć w św.? Agata Berndt, instruktor osobisty radzi zachować zdrowy rozsądek i próbować wszystkiego, ale po trochu. - Na świąteczne łakomstwo nie wolno się przygotować, trzeba go wystrzegać się – mówi. Fizjolog żywienia Iza Czajka proponuje szybkie rozstrzygnięcie - Trzeba pożegnać tradycyjny zwyczaj siadania za stołem i objadania się. dobrze wyjechać na narty, albo ponurkować. W Polsce nie uda się uciec od spożywania.  Nie chcesz przytyć w św.? Zastosuj jedną z diet oczyszczających. trzeba przejść na nie zarówno przed świętami wielkanocnymi, ;jak  nie  przytyć  w  świeta

po nich. zastosując lekkie zabiegu odchudzającej przed Wielkanocą,

przygotujesz organizm do świątecznego biesiadowania. Po świętach zabiegu odchudzającej oczyszczające pomogą zregenerować przeciążony żołądek. Ich plusem okazują się dość prędkie efekty!   zabiegu odchudzającej oczyszczające organizm mają zbawienny wpływ na figurę i organizm. trzeba je używać przed ważnymi uroczystościami albo świętami, jak Wielkanoc. okazują się też doskonałe jako jadłospis po świętach, gdy żołądek bywa ociężały po kilkudniowym biesiadowaniu. najbardziej polecane okazują się przy nadwadze. Dają dość prędkie efekty - po m-cu da się zminimalizować sylwetkę 1,5 kilograma. zabiegu odchudzającej, które oczyszczają organizm otwierają perspektywy też poczuć się lżej i redukują nieposkromiony apetyt, charakterystyczne rodzime św. kojarzą się z obżarstwem, ciężkimi daniami i godzinami spędzonymi na alt3 siedzeniu przy stole. Okazuje się, że wcale nie trzeba tak być, a Wielkanoc, nawet tę typową – polską, da się odchudzić. Jak? Zobaczmy. W św. nikt nie liczy kalorii, przecież wokół okazuje się pełno spożywania, które szczególnie osobom na zabiegu odchudzającej może przypaść do gustu i spowodować przerwanie diety. Takie „pofolgowanie” sobie może jednak spowodować stałe porzucenie diety i zaprzepaszczenie wszystkich osiągniętych za jej pomocą efektów. Dodatkowo spożywanie dużej ilości ciężkich pokarmów spowolni nasz przemiana materii i najprawdopodobniej skutkuje skutkiem jo-jo. poniżej kilka sposobów na wielkanocne objadanie się: ZDROWY ROZSĄDEK TO PODSTAWA

wiele ludzi twierdzi, że skoro okazują się w trakcie zabiegu odchudzającej,

to idealnym rozwiązaniem dla nich musi zestaw dań tych samych potraw, co inni… ale oczywiście w znacznie mniejszych proporcjach. okazuje się to jakaś metoda, ale niestety może poskutkować tym, że będziemy głodni i w końcu się złamiemy – przyjmiemy dużo nadliczbowych kalorii. Poza tym z dietetycznego punktu widzenia, takie jak rozwój może rozprężyć wypracowane nawyki żywieniowe. Dlatego też w kwestii odchudzania podczas świąt trzeba zachować zdrowy rozsądek i dokładnie rozważać wszelkie za i przeciwdziałające. Pozostań przy jedzeniu porcji adekwatnych do Twoich potrzeb, a skup się na ograniczeniu ich kaloryczności. Wybierz sałatkę warzywną bez majonezu, zamiast tłustej kiełbasy zjedz wędzoną rybę, do żurki nie dorzucaj tłustego mięsa, zjedz jajka faszerowane zamiast tych polanych kalorycznymi sosami, a na posiłek przygotuj mięso pieczone zamiast smażonego. jedynie ZAMIENNIKI NAS URATUJĄ! Nie okazuje się sekretem, że nasze rodzime świąteczne dania okazują się nie jedynie niezwykle smaczne, oraz dość kaloryczne. W czasie jednego spożywania możemy spożyć tyle kalorii, co standardowo w czasie jednego albo nawet 1,5 dnia! Dlatego też będąc na zabiegu odchudzającej powinniśmy przeorganizować w św. posiłki i jednakowym ograniczyć przyjmowane kalorie. W tym zamierzenia możemy wypróbować dwie strategie. pierwotna z nich to rezygnowanie z licznych dodatków do potraw,

które przesądzają o ich kaloryczności

Trener Biegania Warszawa

– majonezu do jajka czy kiełbasy i ziemniaków alt4 w żurku. Druga koncepcja natomiast polega na stosowaniu dietetycznych substytutów potraw, które już z założenia mają znacznie mniej kalorii. przynależą do nic: – pasztet rybny albo jarzynowy zamiast tradycyjnego mięsnego – wegetariański żurek z pieczonymi ziemniakami – mazurek z wafli z konfiturą i bakaliami – rezygnowanie z tłustych rodzajów mięs na rzecz ryb i drobiu Dietetyczne warianty tradycyjnych potraw wielkanocnych znajdziesz w naszych przepisach: Dietetyczne przepisy na Wielkanoc! NIE REZYGNUJMY Z AKTYWNOŚCI FIZYCZNEJ! Aktywne św. to najlepsze, co możemy sobie zafundować. oraz wcale nie chodzi o to, by podczas świątecznego wolnego zamęczać się wielogodzinnym maratonem, mozolnymi treningami na siłowni, czy spalać kalorie pedałując na rowerku stacjonarnym poprzez połowę dnia. Umiarkowana aktywność fizyczna musi najlepszym wyborem na św.. należy naprawdę niewiele, by spalić kalorie i zatroszczyć się o prawidłowy przemiana materii. Zaleca się zatem: niekrótki spacer z rodziną, przejażdżkę na rowerze po najbliższej okolicy, czy też krótkie, poranne trening. Dzięki nawet najmniejszej aktywności dotlenisz się i znacznie skuteczniej się poczujesz. WODA TO PODSTAWA, NAWET W św. O piciu h2o napisano już naprawdę dużo. okazuje się ona szczególnie ważna w naszym codziennym życiu, odgrywa kluczową role we wszelkich procesach zachodzących w naszym organizmie. Poza tym okazuje się zalecana osobom na dietach odchudzających, pozwala przecież oczyścić organizm z toksyn, reguluje przemiana materii i najzwyczajniej w świecie wypełnia żołądek w chwilach prawdziwego kryzysu dietetycznego. trzeba zatem wypijać dużo h2o w ciągu dnia, najrozsądniej z takimi odchudzającymi dodatkami, jak plasterek cytryny czy listki liści mięty. TRIKI W KUCHNI wiele kalorii możemy „zaoszczędzić” już na samym etapie przygotowywania potraw. należy wypróbować kilka trików, dzięki którym nasze dania będą nie jedynie mniej kaloryczne, oraz zdrowsze. przynależą do nich: – używanie do smażenia specjalnego papieru – gotowanie na parze – używanie patelni grillowej – dodawanie o połowę mniej cukru, niż to zalecają przepisy – dodawanie do ciast więcej białek, niż żółtek

 

Zobacz też 

Silikonowe bransoletki

Jak szybko schudnąć 


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness