Jak prawidłowo wykonywać ćwiczenia na stepie? Musisz to wiedzieć, jeżeli chcesz ćwiczyć w ten sposób!

Jak prawidłowo wykonywać ćwiczenia na stepie? Musisz to wiedzieć, jeżeli chcesz ćwiczyć w ten sposób!

Redakcja

2017-06-26

brak komentarzy

Przyłapujesz się na tym, że jak co roku główkujesz o najbliższych wakacjach i wyobrażasz sobie  swoją szczupłą i zgrabną sylwetkę na słonecznej plaży… Chcesz zrzucić wagę? Nie musisz dalej szukać! Step pomoże Ci osiągnąć piękną sylwetkę - jest to aktywność fizyczna, dzięki której szybko osiągniesz swoje cele, świetnie się przy tym bawiąc i przy minimalnych nakładach czasowych.

 

na czym polega STEP?

Step powstał w Stanach Zjednoczonych w 1986 r. i od tego momentu cieszy się nieustannym powodzeniem! Od samego początku zajmuje kluczowe miejsce w klubach fitness, a dla niektórych to kryterium wyboru klubu! Step jest jednym z najpopularniejszych rodzajów zajęć cardio, szczególnie dla kobiet, które zamierzają zrzucić wagę przy muzyce.

 

Do tych zajęć, które królują w klubach fitness, potrzebny jest tylko stopień (czyli "step" po angielsku), którego wysokość trzeba zmieniać, co Jak wyglądają podstawowe ćwiczenia na stepie? ma wpływ na intensywność ćwiczeń. Proponowany program treningowy jest niezwykle przyjemny i oparty na choreografii, która łączy zróżnicowane kroki w układ na stepie przy skocznej muzyce! Step to bardzo dynamiczna aktywność, która potrzebuje niezwykłej energii. Dzięki porywającym rytmom i przyjemnej atmosferze zbiorowego wysiłku, każdy daje się prosto wciągnąć w ćwiczenia na stepie i wykonując nieskrępowane ruchy podejmuje jednocześnie wielki wysiłek.

 

STEP BY STEP - SPALAM KALORIE!

posiadasz obsesję na punkcie własnej wagi i tym razem chcesz zrzucić wagę w przyjemny sposób? Zapomnij o kuracji! odchudzanie ze stepem nie ma żadnych tajemnic. Step potrzebuje dużej energii - podczas tych ćwiczeń wykonywanych w silnym tempie pracują wszystkie mięśnie, ; polepsza się wydolność serca i układu krążenia. Rezultat: spalasz tłuszcz w rekordowym tempie (ok. 500 kalorii na godzinę).

 

tylko spalenie tkanki tłuszczowej

Step to nie ćwiczenia na stepie tylko doskonały metoda na zrzucanie nadwagi, ale także uniwersalny trening całego ciała. Step daje wiele korzyści, o czym szybko się przekonasz! dowiedz się jakich…

 

Step rozwija umięśnienie całego ciała

Skorzystaj z ćwiczenia, który pozwoli Ci rozwinąć umięśnienie całego ciała! Wchodzenie na stopień i schodzenie z niego skutecznie poprawia umięśnienie nóg. Podczas zajęć w szczególności pracują mięśnie ud i łydek, dzięki takim ćwiczeniom, jak wypady, squat i ruchy pulsacyjne. Im wyższy poziom, tym więcej skoków i ciało staje się więcej umięśnione. Jeżeli chcesz wyszczuplić dolne partie ciała, skuteczniej nie podwyższać stepu. oraz przeciwnie - jeżeli zależy Ci na powiększeniu mięśni - włóż step na wyższym poziomie. Dolne partie ciała poruszają się w sposób skoordynowany z resztą ciała i są zaangażowane przy każdym ruchu. Dzięki temu są wzmacniane i przenigdy nie pozostają nieruchome.

 

Step prawidłowe ćwiczenia na sptepie poprawia sylwetkę

Step poprawia koordynację i postawę ciała, dzięki czemu zyskujesz piękną sylwetkę! Układ choreograficzny wykonywany z wykorzystaniem stepu potrzebuje synchronizacji górnych i dolnych partii ciała, aby poprawnie wykonać wszystkie ruchy. Wymagana jest najwyższa koncentracja, aby poruszać się do rytmu i skoordynować ruchy całego ciała.

 

Step uczy panowania nad oddechem

Step, podobnie jak inne rodzaje ćwiczenia cardio, uprawiany regularnie doskonale zwiększa wytrzymałość. Serce i układ krążenia są zmuszane do obowiązkach w szybkim tempie: oddech trwale się wyrównuje i zachowujesz dobrą kondycję fizyczną.

 

DLA KOGO?

Step należy do zajęć fitness odpowiednich dla dużej grupie ludzi. pozwala zachować formę, ujędrnić ciało i wyszczuplić sylwetkę.

 

JAK PRZEBIEGA TRENING

Zajęcia ze stepu przebiegają średnio od 30 do 45 minut, w zależności od poziomu uczestników. Zaczynają się od rozgrzewki, aby ciało weszło w rytm oraz aby  jak ćwiczyć na stepie zapobiec urazom kostek i kolan. później w radosnej atmosferze i żywym rytmie wykonujemy ruchy, które razem tworzą układ choreograficzny. Ćwiczenia przedzielają minuty odpoczynku na odzyskanie sił. Na koniec - kilka minut rozciągania, niezbędnego, aby zapobiec skurczom i urazom.

 

KILKA POMOCNYCH WSKAZÓWEK

Przede wszystkim musisz posiadać odpowiednie buty, które świetnie trzymają kostkę. Podczas zajęć upewnij się, że step znajduje się na odpowiedniej poziomie, dostosowanej do Twojego poziomu i we właściwym położeniu tzn. przed Tobą. Podczas odpoczynku, między ćwiczeniami pij dużo płynu. Dostosuj ćwiczenia do swojego poziomu i nie wykonuj ich zbyt mocno: zachowaj umiar przy zmuszaniu swojego ciała i serca do obowiązkach, zastosuj się do wskazówek trenera! oraz ostatnia rada: zwróć uwagę na sygnały wysyłane poprzez Twoje ciało i podnoś stopy dość wysoko, aby nie potknąć się o step i nie przewrócić.

 

Zobacz też 

Sporty Walki Warszawa


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness