Jak przekonać partnera do wspólnych treningów? To może Ci pomóc!

Jak przekonać partnera do wspólnych treningów? To może Ci pomóc!

Redakcja

2017-08-09

brak komentarzy

Dzisiaj postanowiłam publicznie odpowiedzieć na pytanie,ćwiczenia  z  partnerem

które praktycznie codziennie dostaje od Was w wiadomościach prywatnych. ” Jak zmotywować swojego mężczyznę do aktywności fizycznej?”. Mój artykuł musi się skupiał jedynie na tej jednej osobie. nareszcie trzeba zachęcić także swoich znajomych, mamy lub rodzeństwo myślę, że każda z Nas przynajmniej raz w życiu próbowała namówić do wspólnego, towarzyskiego ćwiczeń jakąś osobę. dość prawdopodobne bywa to, że dana osoba nie zareagowała w taki sposób jak chcielibyśmy. Odmówiła wspólnej aktywności fizycznej i stwierdziła, że nie ma wymogu robić czegoś, co nie sprawia jej zainteresowania ( a prawdopodobnie nawet nie próbowała ) Jak zachęcić taką osobę do spędzania aktywnie czasu? Przede wszystkim musisz pamiętać, że krzykiem nic nie rozwiążesz:). Porozmawiaj ze własnym partnerem / przyjaciółką lub mamą. Przedstaw pozytywne działanie sportu na nasze życie. Zaproponuj na sam początek lekki trening, krótki trucht przeplatany marszem lub wyjście na siłownie. Obiecaj, że jeżeli w 100% nie spodoba im się to, co dla nich zaplanowaliście, to na jakiś czas odpuścisz i przestaniesz namawiać:). Jeżeli nie udało Ci się zachęcić osoby do uprawiania jakiejś kategorie sportowej, nic straconego:). Jak zleci trochę czasu, spróbuj dodatkowo raz. Pamiętaj, że nie możesz użyć dowodów” Rusz się ! Zacznij biegać bo jesteś otyły a ja nie mam ochoty mieć takiego Faceta !” , ” musisz zrzucić kilka nadprogramowych kilogramów, bo już się w spodnie nie mieścisz!”. Takimi słowami wyrządzisz tym osobom krzywdę, a przecież nie o to nam chodzi. Nie chcemy żeby zmuszali się do sportu. jest zależne Jak przekonać partnera do wspólnych ćwiczeń? nam na tym, żeby stał się on ich pasją.  Jak udało mi się zachęcić mojego mężczyzny do wspólnego hodowana sportu? Powiem szczerze, że nie jest nieskomplikowane. Mój mężczyzna pracuję nawet po 14 godzin dziennie, w dni wolne od obowiązków mamy tyle aspektów do załatwiania, że po prostu brakuję Nam czasu. Na sam początek zaproponowałam mu, że robił pompki po powrocie z obowiązków. Oczywiście nie chciał się zgodzić mimo wszystko definitywnie uległ. poprzez kilka dni starał się robić wszystko żebym zapomniała o tym niedługim ćwiczeń ( coś w stylu tabaty ). mimo wszystko nie dałam się :). Po kilkunastu treningach mój partner zauważył, że te 4 minutki 3 razy w tyg. ( tyle ustaliliśmy ) + wypad na kort tenisowy sprawiają, że ja jestem szczególnie uszczęśliwiona,

On robi coś dla siebie, a przy okazji wspólnie spędzamy aktywnie czas:).  jakie  ćwiczenia    z  partnerem

Niestety do biegania nie udało mi się przenigdy namówić ( raz mieliśmy okazję przebyć krótki dystans ). Ale znaleźliśmy porozumienie. Pompki, brzuszki , jeździmy na tenisa ziemnego. Jaki bywa z tego morał? myślę, że każdą osobę da radę zachęcić do hodowana sportu. mimo wszystko nie zmuszajcie jej do kategorie w której wcale siebie nie widzi. Pamiętajcie także żeby nie wymuszać na tej osobie treningów. nareszcie nie na tym to polega. To nie może być przymus. przenigdy nie próbujcie wywołać presji na danej osobie mówiąc jej przykre wyrażenia. A Wam udało się namówić swoich partnerów / znajomych / rodzeństwo lub mamę do wspólnych alt2 treningów? Jak tego dokonaliście? Nie wszyscy panowie z chęcią zawitają na siłownię. prędkie tempo życia i wielka dawka badań zawodowej nie każdego motywuje do zwyczajnych ćwiczeń. Mimo tego Ty chciałabyś, by Twój partner ćwiczył razem z Tobą… Jak go zmotywować?  Postaraj się o dodatkowy karnet dla bliskiej osoby. Rzecz zastana – rzecz używana. możliwe że niechęć do siłowni i ćwiczeń wynika z lenistwa, braku sposobów lub zwyczajnej niechęci do papierków i dokumentów. Karnet w podarunku może załatwić sprawę. pomaga także wykupienie indywidualnych konsultacji z trenerem. Umawiaj się na siłownię po badań zawodowej. Zachęć mężczyzny do zabierania do biura sportowego ubraniu i obuwia. Pokaż, że Ty też po badań zawodowej odwiedzasz siłownię i da się to pogodzić i rozłożyć w czasie. Po siłowni możecie skoczyć razem na kofeinę lub zamówić mieszkaniu pizzę. Jeśli Twój partner mimo wszystko niechętnie chodzi regularnie na siłownię, staraj się zorganizować odmienną aktywność fizyczną. Przynajmniej raz w 7 dniach wybierzcie sięna łyżwy, biegajcie razem po parku, idźcie na pływalnię lub do aquaparku. szansy bywa nieskończenie dużo, nawet w deszczową pogodę. Aktywność fizyczna to również bilard, które możecie odwiedzić przy okazji wizyty w centrum handlowym. Zapiszcie się razem na taniec w parach.To świetna zabawa i doskonały trening. Może jeśli Twój mężczyzna nie lubi monotonnych ćwiczeń, polubi ruch w rytm muzyki? Wybierzcie się na przykład na zajęcia salsy. Jeśli jednak Twój partner nadal nie bywa chętny na jakąkolwiek aktywność fizyczną… kup mu psa. Wieczorny spacer to także świetna forma aktywności, a pupil może zupełnie alt3 zmienić nastawienie ludzi do badań zawodowej i zarządzania własnym czasem. Udało się. Sam siebie zmotywowałeś do zdrowego trybu życia. Jesz dobrze, ruszasz się więcej, odczuwasz się dobrze. występuje jednak inny problem – co z resztą lokatorów?

wyłącznie ty jeden zmagasz się z wiecznym przekonywaniem rodziny i mężczyznę do zdrowego spożywania jak  ćwiczyć  z  partnerem

– poniżej kilka moich patentów na przekonanie bliskich do bycia fit. Wszyscy mamy przyswojone te teksty: „nie kombinuj”, „kupujesz jakieś kosztowne sałaty”, „ja nie będę jadł trawy”, „na coś trzeba umrzeć, to ja preferuję umrzeć od cukru”, „nie będę stała cały dzień przy garach”, „nie mam preparatów finansowych” i tak dalej, i tak dalej. Każdy, kto chociaż raz próbował przekonać sceptycznych członków rodziny do zdrowszego trybu życia wie, o czym mówię.  Niestety, nie wszyscy zamierzają się przekonać do zdrowszego trybu życia. Zazwyczaj z kilku powodów: uważają, że jest to za dość niełatwe, za kosztowne, niesmaczne, niewygodne i co tu dużo mówić – okazują się przyzwyczajeni do innego spożywania. Zwłaszcza panowie i starsze osoby (rodzice, dziadkowie) okazują się pewni, że zdrowe odżywianie to sałata zamiast schabowego, dania bez grama tłuszczu i jałowe jarzyny na parze. Tak się utarło, chociaż wszyscy dobrze wiemy, że wcale tak nie jest. dużo razy pytacie mnie, jak przekonać matek i ojców czy mężczyznę do pozostałych potraw czy aktywności fizycznej. Nie jest nieskomplikowane, ale jest możliwe. podstawowe to dobrze do tego podejść. można nikogo przymuszać ani szantażować, by zmienił swój tryb życia. Musicie umieć uszanować ich zdanie i przetestować alt4 podejść ich z innej strony. Jakiej? Poniżej moje patenty (uwaga: wszystkie się sprawdziły!). #1 NIE ZARZUCAJ ICH WIEDZĄ – powtarzaj CIEKAWOSTKI Nie możesz wparować do jadalni i zacząć oburzać się, ile twoi rodzice spożywają kalorii, tłuszczu, cukru, że powinni liczyć makro albo dbać o to czy o tamto. Nikt nie chce słyszeć o takich rzeczach na początku własnej kosztowny – jest to dość demotywujące! w miejsce gadać o wadach ich spożywania, skup się na ciekawostkach, które mogą im się przydać – np. ja kiedyś kupiłam kiełki brokuła i powiedziałam mamie, że według tekstów laboratoryjnych świetnie funkcjonują w profilaktyce nowotworowej. Innego dniawspomniałam koleżance, że herbata z pokrzywy może udzielić pomocy na jej gromadzenie się h2o w ciele przed okresem. Nie bombarduj swoich bliskich milionem negatywnych wiadomości: zamiast tego spróbuj dawkować wiadomości i niech to raczej okaże się coś, co zachęci ich do prawidłowej rzeczy. Wszyscy wiemy, że słodzone napoje gazowane okazują się niezdrowe, ale czy kogoś to rusza? Nie. dobrze powiedzieć, jakie zalety ma woda z cytryną czy nowiutko wyciskany sok. Skupiaj się na pozytywach i pamiętaj: nie posiadasz uczyć nikogo dietetyki, posiadasz go zachęcić do modyfikacje jadłospisu. #2 WALCZ Z MITAMI – ŻE kosztowne, niełatwe i NIESMACZNE dużo ludzi nie chce nawet przetestować modyfikacje trybu życia, bo jest przeświadczona, że to wszystko jest niełatwe, kosztowne i na dodatkowo niesmaczne. Kto by chciał wydawać masę kasy na spożywanie, które nie smakuje i dodatku jeszcze trzeba kilka godzin stać nad garami, żeby je wykonać? Nie brzmi to zachęcająco, fakt?

 

Zobacz też 

Brûleur de graisse


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness