Jak przestać się garbić? 7 prostych ćwiczeń

Jak przestać się garbić? 7 prostych ćwiczeń

Redakcja

2017-06-12

brak komentarzy

stań prosto, Podnieś lekko głowę wzwyż. natychmiast poczujesz się zapewne siebie. Musisz zdać sobie sprawę z tego jak wyglądasz jak jesteś zgarbiona. Plecy zaokrąglone, talia wypięty, gruczołów mlekowych wklęsłe a poza tym – jesteś dużo niższa (poprzez co optycznie się wydaje że przybyło ci kilka kilogramów). A poza tym – z pewnością cierpisz na bóle pleców. Przede wszystkim musisz zrozumieć, że nieustannie zgarbiona nie wyglądasz olśniewająco – wręcz przeciwnie. 7 ćwiczeń, dzięki którym przestaniesz się garbić Jak już zrozumiesz taki fakt to teraz musisz naprawdę chcieć przestać się garbić. Bez chęci oraz motywacji może być szczególnie trudno.

 

2

Najlepszą rzeczą która może udzielić pomocy nam przestać się garbić jest tzw pajączek. Ma on wbudowany sygnalizator złej postawy. Pajączek nauczyć cię nawyku prostowania się w naturalny sposób, poprzez wzmacnianie mięśni, odpowiedzialnych za prawidłową postawę.

 

3

Zacznij ćwiczyć. Najlepszymi ćwiczeniami ćwiczenia na garbienie się które umożliwią ci chodzić prosto są wszelkie ćwiczenia brzucha oraz grzbietu. Gdy mięśnie pleców oraz brzucha będą mocne będziesz chodzić oraz siedzieć prosto w sposób zupełnie naturalny. Nie będziesz musiała już wiedzieć o tym aby się prostować. To powinno działo się „samo” oraz bez twojej wiedzy.

Upewnij się że twoja kuracja dietetyczna jest świetnie zbilansowana oraz liczna w składniki odpowiedzialne za mocne kości takie jak łosoś, jogurt, po tych ćwiczeniach przestaniesz się garbić kapusta włoska oraz wapń oraz witaminę D zawartych w pożywieniu. Aby twoje kości były zdrowe oraz mocne możesz dodatkowo uzupełnić swoją jadłospis suplementami jak np. Mumio czy Olimp Osteoblock.

 

5

Jeśli siedzisz zwróć uwagę na to czy twoje plecy oparte są wygodnie na oparciu krzesła a stopy leżą swobodnie na podłodze. Siedząc przed komputerem szczególnie prosto zapomnieć o prawidłowej pozycji. Siedzenie na piłce rehabilitacyjnej zmusi cię do utrzymania proste ćwiczenia dzięki którym przestaniesz się garbić poprawniej postawy (mięśnie są napięte, siedzi się prosto).

 

6

Sprawdź swoje buty. Czy są dobre? Jeśli nie czujesz się całkiem komfortowo w swoich butach rozpatrz wizytę u podiatry.

 

7

Stres może powodować że twoje mięśnie są napięte a ty uczęszczasz przygarbiona. Jeśli tak jest wtedy zapisz się na jogę oraz zrób codziennie rano ćwiczenia rozciągające. wskazany jest również wymasowanie.

 

Zobacz też 

Event Warszawa


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness