Jak przygotować niskokaloryczny posiłek? Nie ma nic prostszego!

Jak przygotować niskokaloryczny posiłek? Nie ma nic prostszego!

Redakcja

2017-08-09

brak komentarzy

Codzienne spożywanie zupy ma sprawiać, że zaoszczędzamy każdego dnia o 100 kalorii.obiady  małokaloryczne

Do takich wniosków doszli naukowcy na uniwersytecie w Pensylwanii. Zupa ma przecież redukować łaknienie poprzez dużą zawartość bogatych w błonnik warzyw, jak również sporą dawka płynu. W połączeniu z cienką sałatką doskonale sprawdza się jako opcja na każdy posiłek. Wygoda Podstawowa zaleta zup to możliwość ich łatwego przyrządzenia oraz wygoda wynikająca z opcji szybkiego podgrzania oraz uzyskania smacznego dania. W taki sposób możemy przyrządzić smaczny posiłek na kilka dni. okaże się maksymalna, że będziemy odlewać interesującą nas dawka zupy do osobnego garnka oraz podgrzewać, wtedy kiedy zechcemy zjeść posiłek. Zupa to posiłek zawsze smaczny, pożywny oraz osiągalny w serwowaniu na mnóstwo różnych sposobów. Zupy da się przecież wzbogacić w jarzyny, przyprawy, ryż, makaron, fasolę, kartofle oraz mięso: na przykład kurczak, wołowinę. Poniżej zebrałam dla Was pięć szczególnie szybkich oraz szczególnie prostych w przyrządzeniu zup. Każda z nich da Wam uczucie sytości, w zamian gwarantując niską wartość kaloryczną. Obawiacie się, że zupy okazują się za lekkie? okaże się maksymalna dodać kromkę pełnoziarnistego chleba, gdy mamy taką Niskokaloryczne zupy - jak gotować zupy na diecie? potrzebę, by osiągnąć smaczne oraz naprawdę sycące danie. mimo wszystko jeśli chcemy zadziałać w dodatkowo więcej zdecydowany sposób, opłaca się dotknąć po Slimette: artykuł minimalizujący łaknienie oraz przyspieszający przemianę materii. Nasza dietetyczna opcja numer 1. ekspresowe danie dla zabieganych. Wyjątkowo smaczne oraz dietetyczne. W 100g kalafiora okazuje się jedynie 20kcal, a pozostałe produkty zastosowane do przyrządzenia tej zupy okazują się równie niskokaloryczne. Smaczne danie możemy przygotować zarówno ze świeżych warzyw, jak również możemy dotknąć po mrożonego kalafiora. Do przyrządzenia będziemy potrzebować kalafiora (im więcej go użyjemy, tym zupa powinno gęstsza). Kalafiora dokładnie myjemy oraz oddzielamy od siebie różyczki. Zalewamy wodą, zwracając uwagę na to, że dawka płynu powinno wpływała na gęstość zupy. Podstawa to dodanie jej w tej ilości, by przykryć jarzyny. Do przyprawienia zupy będziemy potrzebować również ziela angielskiego

(3-5 sztuk), koperku (do obtoczenia zupy), 3-5 liści laurowych,lekkie  obiady

pieprzu oraz kostki warzywnej (jedna kostka na ½ l płynu) – możemy przygotować też wywar jarzynowy (przepis w poniżej) dzięki czemu nasza zupa powinno na pewno zdrowsza. Po wlaniu płynu oraz zagotowaniu, dodajemy o garnka kostki warzywne, ziele oraz alt2 liście laurowe. Gotujemy przez kilka minut. Pokrojonego kalafiora wrzucamy do garnka, gotujemy na mniejszym ogniu (pod przykrywką) aż powinno miękki. Doprawiamy pieprzem, wyjmujemy z garnka liście laurowe oraz ziele. Po ostudzeniu miksujemy na jednolitą papkę. Zupę podajemy posypaną koperkiem. Druga opcja to zupa z pora, drogocenne bogactwo takich preparatów jak witamina C, B, E oraz fosfor, żelazo, wapń oraz magnez. Przygotowanie tego dania okazuje się banalne nieskomplikowane. Będziemy potrzebować jedynie: pora, marchewki, bulionu warzywnego, natki pietruszki oraz dwóch łyżek oliwy extra virgine. Bulion rozpuszczamy w gorącej wodzie. Do garnka wlewamy litr płynu oraz doprowadzamy do wrzenia. Pora oraz marchewkę myjemy, siekamy w plastry. Gdy woda zaczyna wrzeć, redukujemy ogień, wlewamy bulion oraz dodajemy jarzyny. Na koniec dodajemy dodatkowo oliwę z oliwek oraz zioła prowansalskie do smaku. Dekorujemy natką. Szybka zupa warzywna Najwięcej czasu w przyrządzeniu zupy zajmuje umycie, obranie oraz pokrojenie warzyw. Dlatego jeśli chcemy naprawdę przygotować ekspresową zupę, opłaca się do tego zamierzenia zaopatrzyć się w mrożone jarzyny. Po raz kolejny zapraszam Was do wypróbowania przepisu na zdrową zupę sycącą ale nie tuczącą, która pomoże Wam zrzucić oraz utrzymać alt3 szczupłą sylwetkę. Zupy odchudzające, które pojawiają się na moim blogu pomogły już licznych osobom zrzucić zbędne kilogramy. Dlatego publikuję następną wersję zupy dość sycącej ale nie tuczącej, która dostarcza potrzebnych produktów odżywczych oraz okazuje się pyszna:)   Tym razem do zupy dodałam dużą dawkę brokułów oraz aromatyczne oregano oraz sok z cytryny. Zawartość niskokalorycznych oraz dobrych warzyw sprawia, że zupa likwiduje uczucie głodu mimo tego, iż ma tak niewiele kalorii. Moja nowa zupa odchudzająca okazuje się dość łatwa w przygotowaniu oraz okazuje się idealna w chwilach, gdy dość chce nam się jeść:) analizuję, że większość ludzi dietujących oraz dbających o zdrowie docenia zupy jako istotny składnik kuracji odchudzającej.

O tym dlaczego dobrze jeść zupy, pisałam wcześniej portalu, zachęcam do lektury obiady  kalorie

Zupa sycąca ale nie tucząca, która pomoże Ci zrzucić – całość ma 1065 kcal substancje: 1 brokuł 500 g 2 marchewki 400 g 2 pietruszki 400 g niewielki seler 200 g 2 filety z kurczaka 400 g 1 cebula 100 g 3 ząbki czosnku niewielka łyżka oliwy 5 g sok z połowy cytryny sól, pieprz, oregano Przygotowanie: alt4 Marchewkę, pietruszki oraz selera obierz oraz podziel na małe kawałeczki. Brokuła podziel na różyczki. drobiu podziel w paczuszkę. Cebule podziel w paczuszkę oraz podsmaż w garnku przez minutę na łyżeczce oliwy stale mieszając. Dodaj przeciśnięte przez praskę ząbki czosnku oraz smaż jeszcze minutę. Dodaj zimną wodę, jarzyny oraz kurczaka. Gotuj przez przynajmniej pół h. nastepnie dodaj sok z cytryny, sól, pieprz oraz oregano do smaku. gotowe Po więcej przepisów na zdrowe zupy zapisz się na darmowy newsletter! Bez zupy nie wyobrażają sobie dnia takie gwiazdy jak Blake Lively, Miranda Kerr czy Tylor Swift. Zupy-kremy zachwala dietetyk McKeith jako opcję na śniadanie. Powstał też pomysł kuracji odchudzającej opartej wyłącznie na zupie, którą jemy w nieograniczonych ilościach poprzez tydzień. To niezbyt mądry pomysł (w tej kuracji brakuje białka oraz kalorii), można, że będziemy o niej mieć na uwadze raz dziennie. Marchewka, pietruszka, seler, cebula na wywar jarzynowy, 2 małe buraki, 1/3 główki kapusty (możesz też użyć gotowej mieszanki warzyw do barszczu ukraińskiego Fit&Easy), listek laurowy, ziele angielskie, fasola biała, sok z cytryny, jogurt albo śmietana jogurtowa, sól, pieprz  

 

Zobacz też 

Produit pour maigrir


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness