Jak przyśpieszyć przemianę materii? Jest kilka wspomagaczy!

Jak przyśpieszyć przemianę materii? Jest kilka wspomagaczy!

Redakcja

2017-05-11

brak komentarzy

przemiana materiimatabolizmprzyśpieszeniewspomagacze

Przyspieszenie przemiany metabolicznej to klucz do efektywnego odchudzania. Im wyższe tempo metabolizmu, tym wolniej przybieramy na wadze, a to już krok do szczupłej sylwetki. Jak przyspieszyć przemianę materii? Jak podkręcić metabolizm, by polepszyć przebieg odchudzania?

przemianę materii - tempo przemiany metabolicznej

prędkie tempo przemiany metabolicznej przynosi, że znacznie szybciej tracimy na wadze podczas diety odchudzającej i dobrze czujemy się codziennie. Tempo metabolizmu najczęściej obniżają niedobory witamin i substancji mineralnych wchodzących w skład enzymów pobudzających reakcje biochemiczne, za niski poziom tkanki mięśniowej, niedobór aktywności, częste stosowanie diet odchudzających, nieregularne posiłki, oraz za mała zawartość wypijanej płynu. To wszystko może sprawić, że organizm jest funkcjonował na niższych obiegu, będziemy czuli się źle i zaczną się problemy z utrzymaniem prawidłowej wagi. Jak przyspieszyć leniwy metabolizm? Skutecznych sposobów okazuje się kilka, najrozsądniej jednak wybierać ekologiczne metody przyspieszania przemiany metabolicznej, czyli włączyć do diety ekologiczne składniki poprawiające przemianę materii i zmienić dotychczasowe Najlepsze wspomagacze przemiany materii! nawyki żywieniowe. W ten sposób mamy szansę podkręcić redukowanie kalorii i szybciej pozbyć się niechcianych kilogramów.

Zwiększenie liczby dań

Nieregularne spożywanie dań w ciągu dnia sprzyja spowalnianiu przemiany metabolicznej. Jeśli chcemy podkręcić tempo metabolizmu, musimy zmienić nasze nawyki żywieniowe i podkręcić zawartość dań w ciągu dnia do 5 lub 6. W ten sposób zmusimy organizm do ciągłej pracy na wyższych obiegu. istotne, by przyjmować posiłki w równych ;, tak, by ostatni wypadał na 3-4 60 minut przed snem. Porcje powinny być mniejsze, lecz zbilansowane i treściwe. Jeśli zdarzy nam się opuścić jakiś posiłek, absolutnie nie należy rekompensować go większą porcją kolejnego ani tym więcej najadać się na wieczór. Rzadsze spożywanie wyższych porcji obciąża organizm, spowalnia trawienie, a w dłuższej perspektywie spowalnia przemianę materii. 

Spożywanie większej ilości białka pochodzenia zwierzęcego

Białko zwierzęce wspomaga zrzucanie nadwagi. Do jego strawienia i wchłonięcia organizm potrzebuje więcej alt2 energii niż do strawienia węglowodanów i tłuszczów, a to znaczy, że musi spalić więcej kalorii. warto więc jeść codziennie więcej chudego mięsa, np. drobiu, cielęciny, wołowiny. Postarajmy się, by w kolejnymi jedzenia znalazło się około 30 g białka.

Zwiększenie aktywności fizycznej

Regularny ruch to najlepszy sposób na przyspieszenie przemiany metabolicznej. Zwiększona aktywność fizyczna, np. uprawianie sportu, przynosi, że organizm cały okres zmuszony okazuje się do pracy, a to tymczasem zwiększa zapotrzebowanie na energię. Kalorie okazują się spalane regularnie, więc nie ma obaw, że dodatkowa ich zawartość zostanie zmagazynowana w postaci tłuszczu. Aby podkręcić tempo metabolizmu, należy wykonywać krótkie lecz intensywne sesje na treningu, np. aerobowy trening interwałowy. Wykorzystuje on zjawisko zwiększonego powysiłkowego zapotrzebowania na tlen (EPOC), dzięki czemu intensywne redukowanie tłuszczu istnieje dodatkowo kilka godzin po zakończeniu ćwiczeń. Regularny ruch pozwala utrzymać wysokie tempo metabolizmu i nie dopuścić do nadmiernego odkładania się tłuszczu.

jedzenie alt3 śniadań

Śniadanie to najczęściej pomijany posiłek w ciągu dnia. ten zły nawyk może kosztować nas jednak problemay z utrzymaniem prawidłowej wagi. Sam fakt, że nie dostarczamy organizmowi energii „na rozruch”, sprawia, że nasz organizm pracuje wolniej i mniej wydajnie. Istnieją analizy potwierdzające wpływ jedzenia śniadania na tempo odchudzania. W jednym z artykułów zamieszczonych w American Journal of Epidemiology przytoczono wyniki badania dotyczącego wpływu jedzenia śniadania na wyniki odchudzania. Osoby biorące udział w badaniu przyjmowały różne porcji kalorii: pierwsza grupa otrzymywała od 22 do 55 proc. kalorii, druga od 0 do 11 proc. kalorii. Wyniki przemawiały na korzyść jedzących pełne śniadanie. Osoby z grupy pierwszej przybierały średnio 1,7 kg w ciągu 4 lat, z drugiej – aż trzy kilogramy. Według innych eksperymentów przytoczonych w tym samym piśmie, u ludzi regularnie pomijających śniadania, ryzyko otyłości wzrasta ponad czterokrotnie.

jedzenie naturalnych produktów przyspieszających metabolizm

Tempo alt4 metabolizmu można przyspieszyć za pomocą naturalnych produktów wzmażających przemianę materii. pomocne mogą być też ; usprawniające metabolizm. Stymulują one ekologiczne procesy organizmu, w tym trawienie. Nie należy ich jednak mylić z preparatami ograniczającymi apetyt czy zmniejszającymi wchłanianie tłuszczów - te preparaty wcale nie przyspieszają przemiany metabolicznej, lecz skutkują tym jej zaburzenia.

Suplementy oparte na składnikach naturalnych mogą w znacznym stopniu wspomóc metabolizm, lecz należy mieć na uwadze, że podstawą okazuje się odpowiednia kuracja dietetyczna i aktywność fizyczna. Bez tego po odstawieniu tych wspomagaczy przemiana materii wraca do swojego pierwotnego tempa. O wiele korzystniej okazuje się wzbogacić codzienną jadłospis o składniki zawierające ekologiczne substancje przyspieszające przemianę materii. na liście składników zwiększających tempo metabolizmu powinny znaleźć się: L-karnityna, tauryna, chrom, wapń, kapsaicyna, błonnik, kwas alfa-liponowy (ala), witamina B6, lecytyna. Wszystkie te substancje występujące okazują się produktach żywnościowych, trzeba zatem włączyć do codziennej diety.

 

Zobacz też

Escape Gra 


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness