Jak schudnąć bez diety? Jest kilka sposobów!

Jak schudnąć bez diety? Jest kilka sposobów!

Redakcja

2017-05-11

brak komentarzy

dietaodchudzaniesposobybez diety

Istnieje wiele różnych sposobów na utratę wagi, jedne okazują się łatwiejsze, inne trudniejsze. Wszystko mimo wszystko zależy od twojej osobowości, stylu życia i uwarunkowań wrodzonych. Przeczytaj poniższe wskazówki dotyczące zdrowego odżywiania, a z pewnością je docenisz. Nie będziesz przyjmować jakiejkolwiek drastycznej diety, twoja waga powoli jest spadać w dół. Obecnie sformułowana bywa duża zawartość diet, mimo wszystko musisz mieć na uwadze, że nie wszystkie z nich funkcjonują na każdego. Możesz wybrać dietę beztłuszczową, wysokobiałkową, o niskiej zawartości węglowodanów i wiele pozostałych lub skorzystać z prostych wskazówek.

1 wyszukaj w najbliższej okolicy grupy wsparcia, w której ludzie borykają się z takimi samymi problemami jak ty. Jeśli nie, namów własnego przyjaciela, aby razem z Tobą przestrzegał zasad zdrowego odżywiania. Jeśli ma się wsparcie, prościej przebyć swoje słabości.

2 Pij dużo h2o. Pomoże ona neutralizować twój organizm z toksyn a poza tym picie dużej ilości h2o wspomaga zrzucanie nadwagi.

3 zastanów się, jaki sukces dziś odniosłaś i co zrobiłaś dobrze. budowanie poczucia składniki służy w zrzuceniu nadprogramowych kilogramów i to 11 sposobów, jak schudnąć bez diety bez diety. Niezwykle ważne bywa uwierzyć w to, że jesteś osobą pełną energii i dobrze się odżywiającą. Jak już w to uwierzysz kilogramy same będą cię opuszczać bez wyższego wysiłku.

4 Zrezygnuj z majonezu, sosów do sałatek i pozostałych dodatków o wysokiej zawartości tłuszczu.

5 Każdego dnia zapewnij sobie chociaż odrobinę ruchu. Nie musisz od razu spędzać licznych godzin na siłowni, będzie wystarczające krótki spacer lub kilka ćwiczeń rozciągających. nieskomplikowane ćwiczenia możesz wykonywać także pracy zawodowej podczas przerw.

6 Jedz małe posiłki, ale zazwyczaj i regularnie. częste menu może się wydawać niedorzeczne wówczas gdy chcesz zrzucić, mimo wszystko jeśli będziesz jeść 6 posiłków dziennie zjesz w sumie mniej, niż wówczas gdybyś jadł jedynie 3 razy.

7 Ogranicz zawartość zjadanych deserów. Nie musisz jeść od razu całego – zjedz połowę deseru lub weź jedynie kilka kęsów. Jeśli stracisz kilka kilogramów, chyba nie będziesz chciała z powrotem ich odzyskać.

8 Pamiętaj o umiarze. Zjedz jedynie kilka chipsów czy chipsów.

9 Znajdź kogoś, z kim mogłabyś ćwiczyć lub zapisz się na zajęcia grupowe (joga, fitness).

10 Skończ alt2 z wszystkimi ćwiczeniami, których nienawidzisz i znajdź rodzaj aktywności który pokochasz (np. taniec brzucha, jazda na nartach, salsa itp.)

11 Rozpieszczaj swoje ciało poprzez długie prysznice z bąbelkami, masaże, balsamy i zmysłowy kontakt.

12 Wynajmij osobistego trenera fitness. Po kilku spotkaniach z tobą powie ci on, jaki bywa najprostszy sposób, na to byś mogła zrzucić zbędne kilogramy i ukształtować swoje ciało.

13 notuj swoje postępy w bitwie z nadwagę lub/i prowadź dziennik tego, co jesz.

14 Jeśli chcesz zdrowo się odżywiać, unikaj pigułek i napojów odchudzających. Jeśli stracisz kilka kilogramów w ciągu tygodnia bez aplikowania diety, jest to być oznaką, że trzymasz się planu normalnego jedzenia. dopilnuj także na napoje energetyzujące, które posiadają dużo kalorii.

15 Ciesz się z zwycięstw i dokonań pozostałych ludzi. bywa to prosty metoda na utratę wagi, gdyż zmieniamy w ten sposób stosunek do siebie i pozostałych.

16 przenigdy nie krytykuj własnego ciała, zachowania i uważa. Dbanie o poczucie składniki, pomoże nam zrzucić bez diety.

17 Jedz posiłki i przekąski przyrządzane w mieszkaniu, tak zazwyczaj, jak to jedynie możliwe. alt3 Unikaj fast-foodów. jadłospis "śmieci" przynosi, że niedługo po ich zjedzeniu nadal czujemy ssanie w żołądku. można, że będziesz jeść jasne, nieskomplikowane posiłki oraz nie będziesz łączyć ze sobą poszczególnych pokarmów a wszystkie "zachcianki" (na chipsy, coś słodkiego itp.) pójdą w niepamięć. Po prostu stracisz ciekawość "nieodpowiednią" pożywieniem.

18 Skoncentruj się na powiedzeniu: "powoli, ale do przodu" – zaplanuj sobie utratę jednego kilograma na tydzień lub nawet na 2 tygodnie. Im wolniej będziesz tracić na wadze tym mniejsze prawdopodobieństwo efektu jo-jo.

19 Postaraj się nie jeść wówczas gdy odczuwasz złość czy smutek. W takich sytuacjach napij się h2o i zajmij się czymś innym. Jeśli chcesz stracić zbędne kilogramy, musisz uwolnić się od jedzenia pod oddziaływaniem emocji.

20 Pamiętaj o odpowiedniej ilości snu. Prawidłowo każdy z nas powinien spać nieprzerwanie co najmniej 7 – 8 godzin w ciągu doby. Osoby, które nie dosypiają zazwyczaj mają problem z utrzymaniem prawidłowej wagi.

21 Zajmij się wszystkimi problemami i zaburzeniami żywienia. Walcz z nimi.

22 Kochaj i doceniaj swoje ciało bez względu na to, ile ważysz. Zdrowy styl alt4 odżywiania, który dopinguje nas do utraty tłuszczu, bywa jednoznaczny z akceptacją siebie bez względu na rozmiar. Pamiętaj o tym, że nikt nie lubi "szkieletorów". Kilka kilogramów i tłuszczyku tu i tam bywa sexy.

23 wykonuj to, co kochasz robić: oglądaj filmy, zajmuj się ogrodem, dyskutuj poprzez telefon, graj w przeróżne gry lub czytaj książki.

24 Jedz błonnik – otręby, płatki, musli, suszone śliwki, maliny, itp. Najprostszy metoda na utratę wagi, to pokochanie pożywnej i zdrowej żywności.

25 Pozwól sobie od momentu do momentu na słodkie bądź pikantne przekąski.

26 Jedz mniej cukru. Spożywaj go o połowę mniej niż zazwyczaj, dzięki temu stracisz zbędne kilogramy. w miejsce cukru używaj do słodzenia miodu - bywa także kaloryczny mimo wszystko miód inaczej niż cukru bywa zdrowy.

27 Unikaj białego ryżu, pieczywa i makaronu. Jeśli nie potrafisz bez nich żyć jedz wyłącznie ich brązowe rodzaje.

28 Ciesz się własnym ciałem. Im bardziej komfortowo się w nim odczuwasz, tym bardziej będziesz je szanować. Jeśli będziesz szanować i akceptować swoje ciało, możesz zrzucić w organiczny sposób.

 

 

Zobacz też

Escape Gra 


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness