Jak wybrać dobre płatki śniadaniowe? Oto 3 ważne rady!

Jak wybrać dobre płatki śniadaniowe? Oto 3 ważne rady!

Redakcja

2017-08-22

brak komentarzy

Aby wybrać dobre płatki nie trzeba czytać etykietę z przodu.jak  wybrać  płatki  śniadaniowe

pojemnik bywa zaprojektowane tak, aby przyciągnąć uwagę i wywoływać pozytywne skojarzenia. Na etykiecie producent podkreśla te cechy tabletek, które uczynią go atrakcyjnym w oczach konsumenta. Dlatego na opakowaniu nawet szczególnie mocno dosładzanych, zupełnie niezdrowych płatków widnieje obrazek uśmiechniętej rodziny albo smukła kobieca sylwetka, a obok, ogromnymi literami bywa napisane „z dodatkiem witamin” , „z owocami”, „z miodem”. Niestety, z przodu opisy producent nie powiadamia już, że płatki poza miodem są dosładzane cukrem albo mają sztuczne dodatki, a prawdziwych owoców bywa tam ułamek     Płatki śniadaniowe ogólnie uznawane są za szczególnie zdrowe śniadanie, świetne w czasie diety. Okazuje się, że mimo wszystko prawda bywa zupełnie inna Płatki śniadaniowe, a szczególnie z owo  jak  wybrać  owsiankęców mieszanki z musli to szybki pomysł Jak kupić zdrowe płatki śniadaniowe? na pożywne śniadanie. Niestety nie bywa ono tak zdrowe, jakby się nam mogło wydawać. Znaczna większość rodzaju suplementów posiada w zawartości bowiem szczególnie olbrzymie ilości cukru, i konserwantów chemicznych i aromatów i szkodliwych tłuszczów trans.  zdrowe  płatki  śniadaniowe  Płatki takie bardziej nadają się jako słodycze niż zdrowe śniadanie. Szczególnie niebezpieczny bywa fakt, że płatki te ochoczo dajemy na śniadanie własnym dzieciom. Nawet mała 30g porcja płatków zapewnia między 10 a 17 % dziennego zapotrzebowania na cukier dorosłej osoby! Jakie płatki wybrać? dobrym zamiennikiem słodkich płatków okazują się płatki kukurydziane niesłodzone albo musli bez co więcej cukru. Kupując płatki zawsze należy sprawdzić ich skład, im krótszy czasowo czasowo, tym lepszy. Szczególnie dziś w okresie letnim do śniadań np. owsianki czy płatków kukurydzianych trzeba dodawać owoce – banany, truskawki, które choć także zawierają cukier okazują się o alt2 mnóstwo zdrowsze niż przerabiane płatki śniadaniowe. dobrym słodzikiem zastępującym cukier może być też melasa – słodki syrop z buraków. Zachwalane w reklamach jako zdrowe, pożywne i dodające energii na cały poranek płatki śniadaniowe mogą okazać się pułapką pełną cukru powodującą nadwagę i inne niebezpieczne przypadłości. Co ukrywa się w tym tak lubianym poprzez pociechy i dorosłych produkcie? Zachęceni kolorowymi opakowaniami i krzykliwymi reklamami, które zapewniają nas o leczniczym działaniu z pełnego ziarna płatków śniadaniowych jesteśmy zwodzeni poprzez

producentów, którzy serwują nam w swoich produktach jak na przykład

płatki z całościowego ziarna czy ryżowy chleb pełno cukru, a w miejsce ludzkiego ustroju i energii możemy spodziewać się wzrostu wagi, szybszego starzenia się, dodatkowo podwyższenia ryzyko zachorowania na cukrzycę jak na przykład 2. Główną myślą przy zakupie płatków kukurydzianych czy owsianych okazuje się to, że zawierają mnóstwo cennych minerałów i witamin, dlatego alt3 okazują się zdrowe i warto je podawać dzieciom. To niestety nie okazuje się prawda. witaminy obecne w płatkach producenci dodają w sposób sztuczny. są one o mnóstwo gorzej absorbowane poprzez nasz organizm, a niekiedy nawet mogą nam zaszkodzić.  To właśnie poprzez to w miejsce wspomagać naszą odporność, płatki śniadaniowe okazują się prosta drogą do cukrzycy, nadwagi dodatkowo stan zapalny jelit czy ich uszkodzenie. jadłospis płatków może powodować nagłe skoki cukru we krwi. Podczas takich skoków uwalniają się hormony odpowiedzialne za przechowywanie tłuszczu. Sprawiają one że mamy większą ochota na węglowodany i stale czujemy ssanie w żołądku, co przyczynia się do kłopotów z utrzymaniem wagi. Odpowiedzialna okazuje się za to amylopektyna, której nie odnajdziemy w żadnych odrębnych pokarmach.

Występuje ona w pszenicy, a jej oddziaływanie podnosi dawkę cukru o mnóstwo

prędzej niż po zjedzeniu szczególnie słodkiego, czekoladowego batona z karmelem i orzechami. Jedząc pełnoziarniste płatki narażamy alt4 nasz organizm na nadmierne magazynowanie tłuszczu w miejsce go spalać.  W mnóstwo produktach śniadaniowych, zwłaszcza tych przeznaczonych dla pociechy, znajduje się kontrowersyjny olej palmowy, który okazuje się źródłem tłuszczów nasyconych, które okazują się źródłem złego cholesterolu i mogą powodować miażdżycę. Zmartwić powinien nas też dawkę użytego do produkcji syropu glukozowo-fruktozowego, który okazuje się zagęszczonym roztworem cukrów prostych.  Na co więc zwracać uwagę przy wyborze płatków śniadaniowych? Przede wszystkim czytaj opisy. Im więcej danego składnika okazuje się w produkcie, tym powyżej znajdzie się w spisie na opakowaniu. Nie wybierz płatków z dużą zawartością cukru ani tych, które w własnym zawartości maja nieznane tobie substancje. w miejsce płatków  z reklamy wybierz te, które zawierają na przykład suszone owoce. Możesz skosztować dodatkowo przygotować sam śniadanie bez użycia płatków. trzeba jogurt naturalny, garść orzechów, suszone owoce i dodaj do nich płatki żytnie, jęczmienne czy orkiszowe.

 

Zobacz też 

EcoSlim Opinioni


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness