Jak wyrobić płaski brzuchh? 3 skuteczne ćwiczenia!

Jak wyrobić płaski brzuchh? 3 skuteczne ćwiczenia!

Redakcja

2017-08-22

brak komentarzy

Aerobiczna 6-stka weidera bywa świetnym ćwiczeniem rozwijającym mięsień prosty brzucha. płaski  brzuch

taki prosty zestaw ćwiczeń ma dość dużo zalet. okazuje się świetna dla początkujących oraz zaawansowanych – ćwiczenia okazują się jasne oraz zaczynają się od naprawdę podstawowego poziomu, dzięki czemu świetnie nadają się dla początkujących. Natomiast ich szybko rosnąca trudność może wciągnąć oraz zaawansowanych zawodników sportowych. pomaga ; wyrobić mięśnie, ; spalić odrobinę tłuszczu – Dzięki temu, że podczas ćwiczeń, obciążane okazują się ; mięśnie, ale także przeprowadza się ruchy nogami oraz rękoma, oraz dzięki temu, że 6 Weidera bywa oparta na ilości powtórzeń raczej niż na obciążeniu, pomaga ona ; na wyrobienie mięśni, ; wspiera spalić niepohamowany tłuszcz. 6-stkę trzeba wykonywać niemal bez przerwy nawet do 40 minut co pomaga na zużycie całych zapasów glikogenu we krwi oraz rozpoczęcie spalania tłuszczów. okazuje się prosta w zrobieniu – 6 Weidera bywa niezwykle prostym zestawem ćwiczeń, które trzeba wybudować w zasadzie w każdym miejscu, w którym znajduje się skrawek płaskiego gruntu. Daje doskonałe efekty – jeśli chcesz posiadać płaski talia, 6 Weidera bywa świetnym dla Ciebie zestawem ćwiczeń. Efekty widać już po tygodniu a po zrobieniu całej serii okazują się naprawdę olśniewające. Pozycja początkowa                                                                                                                           20 3   21 3   22 3   23 3                     27     28  

  29 3   30 3   31 3   32 3   33 3   34 3   35 3   36 3   37 3   38 3 22 39 3 24 40 3 24 41 3 24 42 3 24 triki  na  płaski  brzuch

  Słyszałeś, że Aerobiczna 6 Weidera to pewna wygrana w bitwie o płaski, ładnie wyrzeźbiony talia? możliwe że – Aerobiczna 6 Weidera na płaski brzuch o ile wytrwasz w takiej walce do zakończenia. zobacz, czy 6 Weidera bywa dla każdego oraz czy na pewno opłaca się przetestować właśnie taki zestaw ćwiczeń. 6 Weidera od lat cieszy się niesłabnącą popularnością wyłącznie wśród ludzi aktywnych, które poszukują skutecznego programu na zwiększenie mięśni brzucha, lecz także, a może przede wszystkim, wśród tych, którzy urodzonymi sportowcami nie okazują się, ale doszli do wniosku, że coś z tą „oponką” trzeba wreszcie zrobić. ze względu na to że 6 Weidera bywa zwłaszcza znana z każdych ćwiczeń na mięśnie brzucha, spragnieni szybkich rezultatów, pełni optymizmu oraz werwy zabierają się do obowiązków… 6 Weidera – i tydzień, II tydzień oraz… Klops. Niestety, mimo że sława 6 Weidera nie wzięła się znikąd, niewiele osób ; zakończyć cały program, który trwa aż 6 tygodni. Aż – ze względu na to że każdego dnia poprzeczka stale się podnosi. 6 Weidera składa się z 6 ćwiczeń wykonywanych jedno po drugim bez żadnych przerw. należy je wykonywać na twardym podłożu. Cykl bywa dość monotonny, ale co z tego, jeśli w rezultacie mamy dorobić się six packa! głównym elementem bywa zachowanie każdego ruchu na 3 sekundy. Kiedy zaczynasz – masz do wykonania 1 serię, czyli robisz 6 ćwiczeń, każde po 6 powtórzeń. Nic prostszego, fakt? Poczekaj! Wszystko zaledwie przed tobą! Za kilka dni czekają na ciebie już 3 serie wraz ze zwiększająca się liczbą powtórzeń każdego ćwiczenia: 8, 10, 12, 14, 16, 18, 20, 22, aż wreszcie przy 6. 7 dniach – 3 serie po 6 ćwiczeń (każde ćwiczenie po 24 powtórzenia). Nie pogubiłeś się? znaczy to, że pod koniec programu wykonujesz 432 brzuszki. Między seriami zaleca się zrobienie 3-minutowej przerwy. możliwe że dla zawodników sportowych to żaden wyczyn, ale dla laika – istny koszmar! Zwłaszcza że końcowe etapy oznaczają dobre 30 minut ćwiczeń (pamiętając, że każdy ruch ma pozostać 3 sekundy). 6 Weidera – efekt wart wysiłku? Upierasz się, żeby wytrwać? Świetnie! Jeśli nie masz problemu z nadwyżką tłuszczu w organizmie, efekty pojawią się na pewno. Jeśli jednak twoim głównym problemem bywa tłuszczyk w

okolicy brzucha, nie nastawiaj się na sukces.  jak  mieć  płaski  brzuch

Same brzuszki (naprawdę alt2 przenigdy) nie sprawią, że po 6 tyg. na twoim brzuchu pojawi się kaloryfer. Ukończona 6 Weidera wprawdzie wzmocni mięśnie, a regular

ne ćwiczenia mogą zminimalizować do pewnego poziomu obwód w pasie, ale cudów nie ma! Same brzuszki nie pomogą. Nawet tak wymagający program jak 6 Weidera bez modyfikacje diety oraz dołożenia do planów w trakcie treningów ćwiczeń kardio nie ; udzielić pomocy. 6 Weidera – kiedy boli kręgosłup To kolejny problem. 6 Weidera bywa skuteczna tylko wtedy, kiedy wykonujemy ćwiczenia prawidłowo pod względem technicznym. Nie bywa to banalne, ze względu na to że w każdym kolejnym ćwiczeniu odcinek lędźwiowy powinien być „przyklejony” do podłogi, ręce ułożone szeroko, a broda skierowana do sufitu. Ci, którzy mają słabsze mięśnie brzucha albo nie wiedzą, jak prawidłowo wykonywać brzuszki, prawdopodobnie będą obciążali kręgosłup oraz mięśnie szyi. 6 Weidera – robić czy nie? Jeśli trenujesz regularnie, masz wystarczająco dużo samozaparcia oraz siły – spróbuj! Efekty okazują się zauważalne, ze względu na to że program obejmuje ćwiczenia, które angażują różne elementy mięśni brzucha (choć brakuje tu ćwiczenia angażującego silniej skośne mięśnie brzucha). Początkującym radzę jednak zacząć od mniej wymagających programów. Inne zestawy wykonywane systematycznie w kombinacji z właściwą dietą i ćwiczeniami kardio dadzą podobny efekt. Niezależnie od tego, jaki program treningowy wybierzesz, zobacz koniecznie, jak świetnie robić brzuszki – ta wiedza przyda się zawsze!   Kasia Bigos, trenerka fitness, crossFit oraz pole dance, autorka programu treningowego FireWorkout, doprowadza zajęcia w Studio Solec, FreeArt Fusion i CrossFit MGW. Kiedy bierzemy się za ćwiczenia, szukamy skutecznej metody na poprawienie wyglądu okolic naszego brzucha. Zazwyczaj wtedy trafiamy na "Aerobiczną Szóstkę Weidera", jako rzekomo idealny sposób. Czy bywa to jednak idealny sposób? W przypadku 6 Weidera w dużej grupie sytuacji trening bywa porzucany oraz zniechęca osoby wcześniej zainteresowane do żadnych ćwiczeń. dobrze przestudiować fenomen 6 Weidera oraz przemyśleć własny wybór. Szczególnie w przypadku ludzi, które tylko zaczynają... jak oddziałuje Szóstka Weidera (w innym przypadku też nazywany A6W)? bywa serią regularnie powtarzanych ćwiczeń, każdego dnia. Stopniowo ulega zmianiom częstotliwość ćwiczeń - zwiększa się dawka wykonywanych serii. również z początkiem każdego tygodnia - wzrasta dawka powtórzeń ćwiczeń w jednej serii. głównym momentem bywa przytrzymanie postawy podczas najpotężniejszego alt3 zdenerwowania mięśni na 2-3 sekundy. Odpoczynek między seriami powinien natomiast pozostać mniej więcej 3 minut. Ćwiczenia wykonywane codziennie oraz dokładnie agresywnie atakują brzuch, rzeźbiąc jego mięśnie. Ćwiczenia te nie okazują się przeznaczone do spalania tłuszczu, tylko do

wypracowania sprawności fizycznej mięśni brzucha oraz do do tego by był płaski.

1. Leżymy na płaskim podłożu, ręce wzdłuż tyłowia. Unosimy na zmianę jedną nogę, tak aby w kolanie oraz biodrze zachować kąt 90 stopni,jednocześnie podnosząc barki, ale tak aby nie odrywać tyłowia od gruntu. Wytrzymujemy w takiej położenia ok. 3 sek. zachowując największe napięcie mięśni. Możeby objąć dłońmi kolana ale nie przytrzymujemy! 2. Unosimy jednocześnie obie nogi, przytrzymujemy ok. 3 sek. 3. Ćwiczenie analogiczne do 1. z tym, że splatamy ręce na karku. 4. Ćwiczenie analogiczne do 2. z tym, że splatamy ręce na karku. 5. Unosimy częśc barkową tyłowia oraz utrzymując napięcie mięśni brzucha, robimy "nożyce". Ręce splatamy na karku 6. Unosimy jednocześnie część barkową tyłowia oraz obie wyprostowane nogi, przytrzymujemy ok. 3 sek. Opinie na temat takiej metody okazują się poszatkowane. Przede wszystkim 6 Weidera potrzebuje dużej determinacji oraz bez wątpienia bywa to próba wytrzymałości ćwiczącego. Z punktu widzenia trenerów bywa to trudny cel do osiągnięcia. niewiele ludzi wytrzymuje do zakończenia. A koniec następuje po 42 tyg., 60 minutowym ćwiczenia na brzuch oraz składa się z 432 powtórzeń. Ze względu na za bardzo dużą trudność zamierzenia odradza się ją osobom początkującym. przez ten przebieg trudno przejść z powodzeniem osobie zaawansowanej w ćwiczeniach. Aby dostrzec efekty 6 Weidera, należy wykonywać ćwiczenia dokładnie oraz dość regularnie. Ważna bywa technika oraz to by nie opuszczać żadnego ćwiczenia oraz zachować ciągłość. Osoby, które podejmują się tego zadania z zakwasami po kilku dniowym wyczynie wykonują ćwiczenia nie starannie, a zazwyczaj poddają się w procent procesu. prowadzi to do braku zadowolenia oraz mało widocznych efektów. Co jeśli nie Szóstka Weidera? Trenerzy zwykle wypowiadają się na temat 6 Weidera w ten sposób, że bywa to ćwiczenia za bardzo niełatwe. Także za bardzo monotonne. Istnieje dużo metod ćwiczeń mięśni brzucha. Osoby, które zazwyczaj pragną poprawić własny prezencję, to przypadki, które muszą zacząć od spalenia tłuszczu, bo o przybranie masy już alt4 zadbały. Fenomen 6 Weidera polega na tym, że zmusza do regularnych ćwiczeń. W gruncie rzeczy każde wykonywane ćwiczenia z taką częstotliwością okazują się pozytywne oraz dają efekt. da się także zapominać o odpowiednim odżywianiu się. To bywa podstawa przy ćwiczenia. Mankamentem 6 Weidera bywa także - niedociągnięcie rozgrzewki, nuda, praca tylko na jednej partii mięśni. W przypadku warsztatu nad swoją sylwetką o dużo lepszy efekt daje zestawienie tak zwanego kardio + wysiłek. Po kilkuminutowej rozgrzewce wzrasta puls oraz ciśnienie naszego ludzkiego ustroju, a wtedy tylko nasze ciało zaczyna spalać tkankę tłuszczową. Odpowiednio także przygotowuję mięśnie do ćwiczeń. Kolejnym tematem bywa nuda. Nie bywa ona dobra ani dla naszego ludzkiego ustroju, ani dla naszej psychiki. Nasz organizm bywa dość elastyczny oraz szybko się przyzwyczaja. Oczywiście do tego służy zwiększanie serii oraz powtórzeń w ćwiczenia 6 Weidera, by nasz brzuch nie przywykł oraz ciągle pokonywał wyzwanie. jednak nasz organizm lubi urozmaicenia, wtedy bywa dobrze pobudzany do aktywności fizycznej oraz chętniej się buduje do zadowalającej sylwetki. monotonia gorzej oddziałuje na naszą samopoczucie. Szybko się nudzimy, poprzez co tracimy zapał oraz zniechęcamy się do ćwiczeń oraz do osiągnięcia założonego zamierzenia. Urozmaicenia z wyjątkiem naszego ludzkiego ustroju pobudzają także nasz mózg. rozbudza się zakres hormonu farta - endorfiny, który niesie ze sobą ogólną zadowolenie z ćwiczeń oraz wyłącznie. Pozytywnie wpływa na postrzeganie naszych efektów w lustrze. Przyczyniają się do tego także zakwasy w różnych częściach ciała, a wyłącznie na brzuchu. kłopotami 6 Weidera bywa zwłaszcza to, że odbywa się praca tylko nad jedną partią mięśni. i pomimo tego, że zazwyczaj nam właśnie o to chodzi, żeby wypracować tylko kształt brzucha - oddziałuje to nieco w innym przypadku. O dużo dobrze podczas takiego procesu oraz dla naszego ciała bywa kiedy angażuje się większą dawka mięśni oraz partii naszego ciała. Daje to o dużo lepszy efekt oraz rozkłada odpowiednio obciążenie odrębnych składników ciała, np. stawów kręgosłupa. O dużo większe korzyści będziemy czerpać, jeżeli pobudzimy całe ciało do aktywności fizycznej. Na pewno da to o dużo więcej satysfakcjonujące efekty. Zauważymy je spalając tkankę tłuszczową. 6 Weidera nie służy do spalania tłuszczu, a do modelowania rzeźby mięśni brzucha.

 

Zobacz też 

EcoSlim Opinion


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness