Jak zacząć się odchudzać? Dzięki tym 3 prostym trikom skończysz z wymówkami raz na zawsze!

Jak zacząć się odchudzać? Dzięki tym 3 prostym trikom skończysz z wymówkami raz na zawsze!

Redakcja

2017-07-06

brak komentarzy

Dobór właściwego momencie na rozpoczęcie odchudzania to pół sukcesu. trzeba pamietać, że redukcji masy ciała nie sprzyja przewlekły stres i niedosypianie. Hormon nerwów (kortyzon) przynosi zwiększony apetyt na słodycze i tłuste dania i tendencję do odkładania się warstwy tłuszczu w partiach brzucha. Do odchudzania trzeba się przygotować - uspokoić uważa, zaplanować konkretne kroki. Rozpoczęcie kuracji odchudzającej w nieodpowiednim czasie, zwiększy zagrożenie porzucenia przyjętych zasad. A pamietać należy, że każda kolejna nieudana próba odchudzania, to spowolnienie przemiany metabolicznej i większe zagrożenie wystąpienia efektu jo-jo. 2. ; Podczas przygotowań do odchudzania nie możemy zapomnieć o ustaleniu realnego zamierzenia. najdogodniej rozpisać cały proces na etapy i w miejsce jednego ostatecznego, ustalić cele pośrednie. Zwiększy to motywację i pomoże w kontroli odchudzania. Pamiętajmy również, że aby spalenie tkanki tłuszczowej było zdrowe i przyniosło trwały rezultat, nie możemy tracić więcej niż 1 kg na tydzień. Kontrolowanie postępów musi odbywać się nie częściej niż raz w 7 dniach, rano, na pusty żołądek, po porannej toalecie, w lekkiej bieliźnie. trzeba też zaopatrzyć się w miarę. Czasami waga nie okazuje się dobrym miernikiem postępów. Jeśli ćwiczymy, budują się mięśnie, których objętość okazuje się mniejsza w porównaniu do objętości takiej samej masy warstwy tłuszczu.

Wtedy pomiary obwodów ciała będą dla nas ważniejsze, niż wartość masy ciała wagę.

3. Metoda niedużych zmianLepiej odpuścić sobie natychmiastowe wprowadzanie drastycznych zmianzrzucanie  nadwagi  dla  początkujących i stawianie nierealnych zakazów. świetnym rozwiązaniem okazuje się metoda niedużych kroczków. Stopniowa zmiana nawyków zmniejszy stres powiązany ze zmianami. będzie wystarczająca, jeśli na początek uregulujemy posiłki, zaczniemy jeść więcej warzyw albo ograniczymy słodycze. Każdy zdobyty Musimy uświadomić sobie, że z chwilą podjęcia decyzji o rozpoczęciu kuracji odchudzającej prawdopodobnie nie zdołamy przezwyciężyć naszych przyzwyczajeń żywieniowych i ograniczyć ilości spożywanych kalorii. zrzucanie nadwagi to długa droga, na której człowiek przechodzi mnóstwo 4 porady, od których należy zacząć odchudzanie! przeobrażeń w psychice, a w rezultacie następuje zwrot od „myślenia poprzez żołądek”. Przed rozpoczęciem kuracji odchudzającej należy przygotować się to tego nie jedynie pod kątem fizycznym a przede wszystkim psychicznym.   Poniższe wskazówki umożliwią ci w przygotowaniach odpowiedniej taktyki żywieniowej. Obserwujmy siebie, aby zrozumieć i poznać nasze przyzwyczajenia dietetyczne Dla powodzenia kuracji odchudzającej znaczącą sprawą okazuje się uświadomienie sobie własnych gustów i przyzwyczajeń żywieniowych. Należy zaobserwować, o czym myślimy podczas posiłków. Przykład: W sytuacji, gdy podczas posiłków pomyślimy o majonezie, nie sięgajmy po niego automatycznie, tylko odczekajmy konkretny moment, co pozwoli nam na rezygnację z kalorycznego dodatku. W taki poniżej sposób wyrabiamy w sobie odpowiednie reakcje. Zaczniemy patrzeć na składniki wysokokaloryczne nie poprzez pryzmat smaku, lecz olbrzymiej ilości kalorii. Należy przeanalizować bodźce, które nami sterują i wpływają na apetyt. Analiza tych bodźców pozwoli Ci poradzić sobie z grupą kwestii, po które sięgasz w określonych chwilach. Powinniśmy również zdefiniować, które składniki pobudzają apetyt, a nastepnie zlikwidować je ze własnego jadłospisu. U różnych ludzi różne składniki wzmagają apetyt. U niektórych okazuje się to batonik, bułka, fast-food albo standardowe kanapki. Zlikwidujmy obecność słodyczy pod ręką, a jeśli już koniecznie musimy zjeść coś słodkiego, postarajmy się polubić słodkie owoce, na przykład: winogrona, jabłka, gruszki (choć i na nie będziemy musieli uważać podczas ścisłej kuracji odchudzającej).

Jedz owoce   Naukowcy odkryli, iż niespodziewana ochota na coś dobrego,

nie chodzi tu oczywiście o uczucie głodu, ciągnie się zwykle od kilku do parunastu minut. jak  zacząć  jadłospis  W drodze do szczupłej sylwetki ustaw się więc do zmagania się z tymi zachciankami i zajmij swoją głowę czymś innym. zazwyczaj trzeba nie wybierać smakołyków i nie chomikować ich w mieszkania. Gdy dopadnie Cię nieposkromiony apetyt, nie będziesz posiadać ochoty na pójście po smakołyk do sklepu. alt2 mnóstwo osób postrzega jadłospis jako nagrodę. Z tym także trzeba sobie poradzić. Należy wypisać sobie na kartce inne skutków, które przynoszą nam równie dużą zadowolenie jak jadłospis. W sytuacji, gdy już przemyślimy swoje zwyczaje jedzeniowe, postarajmy się zmodyfikować reakcje na jadłospis naszego Im więcej tracimy niepotrzebnych nadprogramowych kilogramów pod oddziaływaniem ścisłej kuracji odchudzającej w krótkim czasie, tym większe jest prawdopodobieństwo powrotu do wagi sprzed okresu odchudzania, nie rzadko z mniejszą albo większą nadwagą. Z pewnością następnej próbie utraty niepotrzebnych nadprogramowych kilogramów, kończącej się skutkiem jojo towarzyszy uczucie frustracji czy wściekłości. Zdemotywowani i obrażeni na cały świat za taki etap rzeczy nabieramy przekonania, że już nie ma dla nas ratunku – widocznie tak będzie, przecież ; mieć wszystkiego. Więc owe niepowodzenie i związane z nim smutki zajadamy czym się da – nareszcie i tak skończyliśmy z nieskutecznymi próbami odchudzania. Po pewnym czasie, z czystej ciekawości, wchodzimy na sylwetkę i naszym oczom ukazują się niewyobrażalne wcześniej ilości. Zadajemy sobie pytanie – Jak to możliwe, że doprowadziłam/łem się do takiego stanu?! wtenczas nabieramy dużej siły i pewności siebie, że tym razem na pewno się uda. Z pełnym przekonaniem ponownie wprowadzamy w życie restrykcyjne zasady „kuracji odchudzającej cud”, dzięki której błyskawicznie tracimy kilogramy. Szkoda tylko, że po zakończonej zabiegu waga równie szybko wraca do wcześniejszego poziomu – w ten sposób błędne koło się zamyka. Zapewne zadajesz sobie obecnie pytanie – co zrobić, aby tak się nie działo? Otóż musisz uświadomić sobie z tego bywa zdrowe zrzucanie nadwagi, bo tylko w ten sposób uda Ci się pozyskać długotrwałe i stałe efekty. Tak więc zrzucanie nadwagi zgodne z zasadami zdrowego żywienia to jedynie kilkumiesięczna kuracja dietetyczna dzięki której osiągamy określony cel, a zaraz później wracamy do poprzednich nawyków żywieniowych, przez które swoją drogą musieliśmy przejść na okrutną alt3 jadłospis. W punkcie gdy podejmujemy decyzję o chęci zmniejszenia swojej wagi decydujemy się na zmianę dotychczasowego stylu życia. Postaram się w kilku punktach opisać co to klucz do sukcesu efektywnego odchudzania.

ASPEKTY emocjonalne Aby wcale rozpocząć walkę z nadbagażem niepotrzebnych

nadprogramowych kilogramów należy w pewnym sensie polubić samą siebie. Może to brzmi dziwnie, bo jak mam polubić siebie skoro z trudnością nadciąga mi patrzenie w lustro. Lecz niezmiernie ważne jest aby zmienić sposób myślenia na swój temat. Traktowanie siebie jako osoby nie nadającej się do niczego z góry skazuje Cię na porażkę, ze względu na to że po głowie stale chodzi myśl, że i tak nie dam rady, więc po co się starać. Tak więc na początek świetnie jest skupić się na swoich zaletach, pomyśleć o swoich dotychczasowych sukcesach i uświadomić sobie którym jesteś wartościowym człowiekiem. To pomoże Ci nabrać pewności siebie i wykrzesać znaczne zasoby samozaparcia. W punkcie gdy już będziesz mieć 100%-ową gwarancję, że chcesz rozpocząć zrzucanie nadwagi należy zastanowić się nad prawdziwymi powodami, które skłoniły Cię do podjęcia owej decyzji. Uświadom sobie czy chcesz zrzucić wagę dla siebie czy dla faceta albo innej osoby. świetną metodą jest wypisanie wszystkich powodów na karteczce i zamieszczenie jej na przykład na schładzarce albo w innym widocznym miejscu w kuchni.  Kolejnym etapem przed rozpoczęciem odchudzania jest uwierzenie z całych sił we swój sukces. Codziennie myśl o swoim zamierzenia, pamiętaj, że o czymkolwiek pomyślisz – możesz to osiągnąć. Znajdź swoje zdjęcie sprzed lat, na którym posiadasz wymarzoną obecnie sylwetkę, i postaw je na biurku. notoryczne spoglądanie na starą fotografię musi dobrym czynnikiem motywującym. Wiedz, że – „wizualizacja doprowadza do materializacji”. ZDROWE zrzucanie nadwagi po pierwsze zapomnij o restrykcyjnych i ograniczających konkretne artykuły dietach, ze względu na to że to właśnie one prowadzą alt4 do niechcianego efektu jojo. Jak to się dzieje?

Otóż podczas drastycznego ograniczenia dostarczanej energii i preparatów

odżywczych z pożywieniem nasz organizm, jako że jest mądrym i niedającym się skrzywdzić mechanizmem,  jak  zacząć  ćwiczyć zaczyna oszczędniej gospodarować poszczególnymi składnikami. Ze względu na zwolniony przemianę materii potrzebujemy mniej energii. Gdy nareszcie kończymy reżim dietetyczny i powracamy do starych nawyków żywieniowych nagle zapewniamy organizmowi dużo więcej energii niż potrzebuje. Więc zaczyna magazynować całą nadwyżkę co przekłada się na szybki powrót co najmniej do wagi przed zrzucaniem wagi. secundo i podstawowe – zdrowe zrzucanie nadwagi jest związane głównie ze zmianą dotychczasowych, nie do końca dobrych nawyków żywieniowych. Musisz zrozumieć, że zdrowe odżywianie, jedynie z drobnymi ograniczeniami, daje dużo lepsze i długofalowe efekty odchudzające niż różnego rodzaju ograniczające kuracji odchudzającej. Oczywiście nie wskazane jest aby zmieniać wszystko na raz, gdyż takie rozwój także z upływem okresu mogłoby się okazać zniechęcające i nieskuteczne. Dlatego zachęcam do wprowadzania niedużych zmian krok po kroku, w punkcie gdy przyzwyczaisz się do jednego zdrowego nawyku wprowadzisz następny. Co do ulubionych smakołyków – nie albo dla siebie za bardzo surowy i nie rezygnuj zupełnie z niezbyt prawidłowych, ale jak smacznych przekąsek. Możesz sobie pozwolić od okresu do okresu na małe „żywieniowe grzeszki”, ale próbuj je spożywać w mniejszych proporcjach niż do owej pory. Zapewne zauważyliście, że prawidłowe zrzucanie nadwagi i zdrowe jadłospis to przede wszystkim zmiana nastawienia psychicznego i dotychczasowego stylu życia. ważne jest, aby ustalać małe cele i skutecznie dążyć do ich realizacji. Odniesiony sukces musi kolejnym czynnikiem motywującym do osiągania następnych celów. Mam nadzieję, że chociaż w małym nasileniu rozwiałam Twoje wątpliwości i pomogłam w podjęciu odpowiednich kroków na drodze do wymarzonej sylwetki. Zachęcam do dzielenia się własnymi doświadczeniami i zadawania pytań, na które z chęcią odpowiem.

 

Zobacz też 

Trucs et astuces pour perdre du poids 


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness