Jak zdrowo schudnąć? Poradnik dla początkujących!

Jak zdrowo schudnąć? Poradnik dla początkujących!

Redakcja

2017-08-31

brak komentarzy

Żadne czary-mary nie jest potrzebne, ponieważ oraz żaden to spektakularny wynik. bywa to za to wynik, jak  zrzucić  wagę

który motywuje do dalszej pracy, a przede wszystkim utwierdza mnie w przekonaniu, że metody, które promuję na blogu, okazują się naprawdę skuteczne. Co zmieniłam, by zrzucić wagę 5 kg? nastawienie – przestałam poczekać na idealny moment, wyrzuciłam z głowy uważa o nadmiarze pracy, uczenia się, złym samopoczuciu oraz zaczęłam wprowadzać nieduże ulepszenia od zaraz; czytaj więcej: Idealny moment nie istnieje, rusz dupę dzisiaj aktywność fizyczną – zaczęłam korzystać z każdej możliwej okazji do podjęcia aktywności fizycznej. w miejsce windy wybierałam schody, wysiadałam 2 przystanki wcześniej oraz kontynuowałam trasę na nogach, ćwiczyłam poprzez 10 minut tabatę, jeśli udało mi się wstać nieco wcześniej oraz zdążyć przed porannym prysznicem oraz wyjściem na zajęcia. z wyjątkiem tego jeśli jakiś wieczór nie był wypełniony po brzegi zadaniami na wczoraj szłam na siłownię, trening grupowy, pole dance albo po obfitym dniu na basen. Były to maksymalnie 3 treningi o długości mniej więcej 50 minut w tyg. + Jak zdrowo zrzucić kilka kilogramów? kolejne aktywności w trakcie całego dnia. Skoro nie miałam momentu na porządną porcję sportu oraz przemyślany trening, dbałam o to, by codzienne oddziaływania zamieniać w następną porcję aktywności; Czytaj więcej: Pierwszy trening grupowy – czy bywa się czego bać? dietę – czy raczej: sposób odżywiania; zastosowałam się do wszystkich rad, którymi dzielę się z Wami na blogu. Poniżej konkrety kuracja dietetyczna, która pozwoliła mi zrzucić wagę 5 kg? Ogólne zasady: piłam 1,5 l h2o niegazowanej + co najmniej 1 litr w postaci herbat więcej zdrowe  odchudzaniepiekłam oraz gotowałam, niż smażyłam, a jeśli smażyłam, to na tłuszczu roślinnym kokosowym 4 posiłki dziennie – 3 główne (śniadanie, posiłek, kolacja) + 1 przekąska to optymalny rozkład przy moim aktualnym trybu życia nie liczyłam kalorii, ale jadłam znacznie mniejsze porcje niż do tej pory totalnie zrezygnowałam z podjadania w razie dłuższego pobytu na uczelni czy w pracy miałam przygotowane swoje jedzonko   przed wyjściem do restauracji czy do znajomych zjadałam normalny, planowy posiłek, a później

nadprogramowe „coś”, co nie jest całą dużą pizzą  tylko np. średniej alt2 wielkości deserem czy dodatkowymjak  być  fit

niewielkim daniem; nie odmawiałam sobie, ale też nie korzystałam z okazji na zasadzie hulaj dusza, piekła nie ma gdy przychodzili do nas znajomi przygotowywałam pyszne dania z czynników „dozwolonych” oraz jadłam ich po prostu trochę mniej, niż inni; przy okazji – ustalmy to raz na zawsze – moja filozofia odchudzania (Czytaj więcej: Moje podejście do odchudzania, żywienia, dietetyki) daje na tyle duże pole do popisu, że pewien człowiek niewtajemniczony nawet nie pomyśli, że je DIETETYCZNE FIT DANIE, ponieważ jest ono przynajmniej tak pyszne jak to, do którego przyzwyczaiła go jego mama, dziewczyna czy kochanka. oraz to nie okazują się jakieś dyrdymały z procesu jedz rzeżuchę zamiast chipsów. W moich założeniach barier bywa tak mało, że da się przygotować tylko kolację dla znajomych, ale nawet królewską ucztę!   Uwierz mi, w 2016 roku będziesz codziennie fit! Założę się, że postanowieniem sporej ilości czytelników tego bloga okazuje się spędzenie 2016 roku w stylu fit. Większość z was pewnie już ćwiczy oraz je zdrowo, wiem mimo wszystko, że alt3 istnieją też osoby, które mnie podczytują, ale jeszcze się czają oraz czekają na odpowiedni moment, żeby zacząć swoją „przemianę” oraz zaszczepić w sobie zdrowy tryb życia. Niezależnie od tego, na którym etapie wtajemniczenia jesteś – ten poradnik na pewno ci się przyda, żeby nadchodzący rok upłynął pod oznaczeniem regularnych ćwiczeń, zdrowego posiłków oraz bycia szczęśliwym oraz zadowolonym. Zapomnij o diecie 1000kcal, diecie dukana, kopenhaskiej itp., jedno tyczy się głodówki!  To nie okazuje się droga do wymarzonej sylwetki, przede wszystkim to nie okazuje się zdrowa droga oraz prawdopodobnie nie okaże się długotrwała. PRZYGOTOWANIE wykonaj zdjęcia własnej sylwetki, zmierz się

centymetrem krawieckim (biust, pod biustem, talia, talia na wysokości pępka, biodra, udo, łydka, ramie, szyja).

Postaraj się wprowadzić regularne posiłki co 3 h. zapisuj co jesz, pozwoli Ci to na szybką eliminację popełnianych błędów (każdemu się one zdarzają, więc tym się nie stresuj). Postaraj się nie smażyć potraw na głębokim oleju, pokochaj gotowane, duszone, ewentualnie grillowane bez tłuszczu mięsa. Zrezygnuj dodatkowo z tradycyjnej panierki mięsa, zastąp ją przyprawami oraz ziołami. Zrezygnuj z wędlin kupowanych w sklepie. alt4 Do kanapek dodaj mięs przygotowane przez siebie. Pieczywo smaruj naturalnym masłem z zawartością mn. 82% tłuszczu. Sałatki oraz surówki komponuj sam, nie kupujgotowych w sklepie. Do sałatki dodaj zdrowy olej. Zrezygnuj z majonezu oraz gotowych sosów, komponuj je na bazie jogurtu ekologicznego. Gdy posiadasz ochotę na słodkie, zrób własny swój, zdrowy jogurt albo mini sernik. Dodaj banana albo inny owoc, bakalie, cynamon oraz kakao. Zdrowe, dietetyczne, a zaspokoi ochotę na słodkie. Cukier zastąp miodem – oczywiście w rozsądnych dawkach („miód to przecież cukier” - ale zdrowy). Zapomnij o głodówkach oraz diecie poniżej 1400kcal. Organizm do prawidłowego funkcjonowania potrzebuje dziennie około 1400kcal, chyba nie dążysz do wyniszczenia samego siebie, a do ulepszenia? Ostatni posiłek o godzinie 18? Tak, pod warunkiem, że idziesz spać o godzinie 21, nie później. Trzymaj się zasady – ostatni posiłek 3 h przed snem. Nie rezygnuj całkowicie z węglowodanów oraz tłuszczy, okazują się niezbędne do prawidłowego funkcjonowania ludzkiego ustroju. Zapomnij o mono dietach skupiających się na jednym produkcie: dietę białkowa, dietę z owoców, dietę jogurtowa, dietę kapuściana, itp. 

 

Zobacz też 

Taniec Warszawa


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness