Jak znaleźć czas na trening przy intensywnym trybie życia?

Jak znaleźć czas na trening przy intensywnym trybie życia?

Redakcja

2017-08-03

brak komentarzy

jest mnóstwo wymówek, aby nie ćwiczyć. Dla jednych niedobór pieniądze, dla odrębnych niedobór momentu. Okazuje się jednak, że ta argumentacja jest bezpodstawna. analizy wykazują, że przynajmniej 25% ludzi ćwiczących regularnie to ci, którzy pracują na pełny etat, mają małe najmłodszych domu albo jednocześnie pracują i wychowują potomstwo. Wydaje się, że im więcej obowiązków, tym prościej potrafimy zorganizować własny cza Jak regularne ćwiczenia wpływają na zdrowie? analizy przeprowadzone na 20 tys. czytelników amerykańskiego czasopisma „Consumer Reports” wyjawiają sekrety ludzi aktywnych ruchowo. Wyniki pokazują, że trzymanie się programu ćwiczeń wcale może być nudne i kosztowne. Poza tym regularny trening może ocalić zdrowie. Wyniki analiz wykazały, że 58% przebadanych ludzi wykonuje przynajmniej trzy rodzaje ćwiczeń w 7 dniach. Natomiast 30% uczęszcza do siłowni albo fitness klubu trzy razy w 7 dniach. Ponad połowa ankietowanych podaje ćwiczenia jako środek eliminujący stany depresyjne, zapobiegający dolegliwościom serca, bólowi pleców i cukrzycykiedy  trenować  w  ciągu  dnia

. Poprawa stanu kondycji została w ich wypadku potwierdzona poprzez lekarzy.

Niewątpliwie, pilates buduje sprawne mięśnie, które spalają kalorie poprzez cały dzień, nawet gdy odpoczywasz na kanapie. jednak aby stracić więcej niepotrzebnych kilogramów,... Eksperci twierdzą, że aby wyciągnąć jak najwięcej korzyści z ćwiczeń, powinno się poświęcić zero 150 minut na ćwiczenia tygodniowo. najrozsądniej jest rozdzielić taki okres na pięć dni. Jeśli tak zaplanuje się ćwiczenia, zmniejszy się niebezpieczeństwo przypadłości serca, zawału, osteoporozy, cukrzycy typu 2, wysokiego ciśnienia tętniczego, niektórych odmian nowotworu i demencji starczej. Jeśli jednak zamierzeniem jest zrzucenie wagi, powinno się ćwiczyć od 250 do 300 minut tygodniowo. Sekrety efektywnych ćwiczeń 38% czytelników Jak w ciągu dnia znaleźć czas na trenig? „Consumer Reports” było zkategoryzowanych jako „systematyczne ćwiczący”. Ta grupa ludzi wykonywała ponad 30-minutowe treningi poprzez co najmniej trzy dni w 7 dniach. 12% badanych zakwalifikowano jako „hardcorowi ćwiczący”, którzy wykazywali się aktywnością fizyczną od pięciu do siedmiu dni w 7 dniach. 36% ludzi wcale nie poświęcało momentu na ćwiczenia. Były to przede wszystkim osoby prowadzące siedzący tryb życia. Najpopularniejszym typem aktywności fizycznej okazało się poruszanie się. Osoby ćwiczące regularnie wskazały na sposoby łączenia zabieganego stylu życia z codziennymi ćwiczeniami. poniżej kilka najpopularniejszych sugestii takie jak:  jak  znaleźć  czas  na  trening

Wysiądź z auta zamiast jazdy samochodem licznych badanych

wybierało spacer albo jazdę na rowerze do pracy. Inni starali się tak zorganizować okres, żeby załatwiać wszelkie sprawy urzędowe albo zakupy, chodząc na piechotę. Znajdź coś, co uwielbiasz okaże się ci o mnóstwo prościej utrzymać aktywność fizyczną, jeśli wybierzesz działań, które sprawiają ci przyjemność. Ponad połowa badanych przyznała się do odczuwania euforii podczas wykonywania ćwiczeń. Znajdź okres na ćwiczenia Ankietowani zalecają robienie ćwiczeń zawsze o owej samej porze dnia. najrozsądniej jest wcześniej znaleźć odpowiednie miejsce do ćwiczeń i wypracować program ćwiczeń. Użyj sztangi szczególnie popularne wśród „systematyczne ćwiczących” jest używanie ciężarków w zamierzenia rozbudowy i wzmocnienia mięśni. Pamiętaj – jeśli rozpoczynasz program ćwiczeń, przenigdy nie przeciążaj się na samym początku. najrozsądniej jest zacząć od lekkich ćwiczeń, a w miarę upływu momentu zwiększaćjak  zorganizować  dzień intensywność i częstotliwość ćwiczeń. Jeśli już weźmiesz się za siebie, kontynuacja starań nie może tak trudna. Skończył się okres wakacyjny, zaczęły się zajęcia dla studentów, szkoła dla alt2 uczniów, a pracy powrócił niewakacyjny tryb. Jak, mimo dużej ilości obowiązków, zarówno tych szkolnych czy profesjonalnych, również domowych, znaleźć czas na ruch, czas dla siebie? Jedną z głównych wymówek czy choroby związanych z rozpoczęciem aktywności jest ta dotycząca braku wystarczającej ilości okresu. czas na modyfikacje w organizacji, które pozwolą każdego dnia znaleźć choćby 30 minut na ruch. Wszystkim znane jest przysłowie, że kto rano wstaje, temu Pan Bóg daje. Poranki stają się coraz trudniejsze, zazwyczaj jest dodatkowo ciemno, temperatura spada, a polepsza się chęć na jak najdłuższe pozostanie w łóżku. Postaraj się to mienić. Zacznij dzień dwadzieścia minut wcześniej niż zazwyczaj, a 10 minut poświęć na poranny trening. W internecie możesz znaleźć treningi na wszystkie partie ciała trwające właśnie ok. 10. minut. Przygotowała je między innymi poprzez Mel B. Na naszej stronie także znajdziesz zestawy na treningu przygotowane poprzez Izę Tyszkę, które pozwolą Ci rozpocząć dzień z większą dawką energii. Poranny trening może zastąpić kofeinę oraz naładować Cię endorfinami na cały dzień.

Z drugiej strony, dziesięciominutowy wysiłek nie wywoła u

Ciebie uczucia zmęczenia, a pozwoli Ci się rozbudzić. Planuj każdy własny dzień. Wszyscy mamy kalendarze w telefonach albo komputerach. Spróbuj prowadzić kalendarz papierowy z rozkładem godzin. Każdego wieczora staraj się zaplanować własny dzień, wyznaczając określoną zawartość okresu na dane działań. Zobacz, ile okresu możesz zaoszczędzić dzięki właściwemu planowaniu oraz właśnie ten czas wykorzystaj na ćwiczenia. Twoje potomka ma zajęcia kolejne, a Ty w tym czasie zazwyczaj czekasz czytając gazetę? – Spróbuj znaleźć w okolicy szkołę tańca albo fitness club. Podczas zajęć swojej pociechy możesz zatroszczyć się alt3 o siebie. Pracujesz za biurkiem? – Organizuj pracę tak, aby po godzinie pracy posiadać dziesięć minut przerwy, którą wykorzystaj na gimnastykę albo krótki spacer (nawet po biurze!). Wieczory zazwyczaj spędzasz ze własnym partnerem przed telewizorem? – trenuj podczas oglądania ulubionego serialu! zauważysz, że trening dzięki temu okaże się wydawał się krótszy oraz mniej intensywny, a Ty będziesz czuć zadowolenie z wykonania go oraz przyjemność z oglądania serialu. Codzienne porządki zabierają Ci dużo okresu ? – Sprzątaj oraz trenuj jednocześnie. Wycierasz kurze? – Podejdź do półki oraz wykonaj po pięć wymachów na każdą nogę. posiadasz schody we własnym mieszkaniu? – Postaraj się wbiec po nich. Szukaj wymogi na aktywność podczas każdej codziennej działań! Jak widzisz, to, czy posiadasz czas na ćwiczenia, jest zależna tylko od Ciebie oraz Twojej organizacji okresu. Kiedy będziesz prowadzić kalendarz oraz wyznaczysz sobie limity na wykonanie danej działań, zauważysz, jak wiele okresu możesz zaoszczędzić. Nie ma na co czekać. Od dzisiaj koniec z wymówkami oraz narzekaniem na niedobór okresu! Wszystko w Twoich rękach! :D  

idź na trening przed pracą

– to oczywiście najprostsza metoda. Z pozoru, gdyż licznych z Was powie: „Jasne, trzeba tak się mądrzyć jak się zaczyna o 9.00 czy o 10.00 ale ja zaczynam pracę o 7.00”. Oczywiście, jeśli zaczynasz pracę szczególnie prędko rano, ten wariant jest hardcorem, ale znam ludzi, którzy startują w biurze np. o 7:30 i trenują przed pracą. Kładą się prędko spać, okazują się rannymi ptaszkami i po prostu robią to. Pamiętam, jak musiałam być kiedyś w biurze o 5:40. Nastawiałam budzik na 4.10, kładłam alt4 się o 21.00 i po prostu robiłam to, bez zastanawiania się nad tym, czy mi się chce czy nie. prosto nie było, ale da się to zrobić. Ok, nie chcesz. myślisz sobie „Bez jaj, trening będzie formą odstresowania się, drogą do zdrowego życia, przyjemnością. Takie pobudki nie okazują się ani zdrowe, ani przyjemne, a już na pewno mnie nie odstresują. Nie będę się wygłupiać” – no i jasne. W pełni to rozumiem, ja akurat też bym nie wstawała na trening przed pracą, gdybym zaczynała o 7.00. Ale zobacz to od innej strony: w owej sytuacji kończysz wcześniej niż inni – zapomnij o porannym wariancie, pójdź na trening po pracy. „Po to ja jestem wycieńczony”. świetnie w takim razie zjedz, utnij sobie drzemkę i pójdź na trening wieczorem. Znam mnóstwo ludzi, które wolą taki wariant. „Ja mam zmianę od 7 do 21.00” – powiesz. Rozumiem, to faktycznie jesteś padnięty po pracy. W tym wypadku pójdź na trening w dzień wolny. W trybie zmianowym zawsze takie posiadasz. Grunt to zastanowić się nad tym, co nam jest odpowiedzialna, kiedy czujemy się świetnie i naprawdę jestem święcie przekonana, że każdy znajdzie 45 minut czy godzinkę na trening. Ale co z dziećmi? Dobra, ja nie mogę się jeszcze na ten temat mądrzyć, gdyż osobiście mam 4 ścianach tylko małą Nelkę, ale obserwuję znajomych: świeżo upieczonych rodziców, tych z nieco większym doświadczeniem i jednocześnie z nieco większym bagażem (np. w postaci sztuk 3-4) i też widzę, że da się. Nie jest nieskomplikowane, trzeba z czegoś zrezygnować, ale da się, naprawdę da.

 

Zobacz też 

EcoSlim opinie

Opaski tyvek


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dieta_i_fitness